Jump to content


Community Status Updates


Photo

Azathothiristella

curse you iri-chan! κατέβασα Maria Holic από τον ginpachi-sensei και κόλλησα >_> είμαι στο ep 3 and it seems αύριο θα το έχω τελειώσει Ο_Ο cant w8 till september for the first volume >.>
Mar 24 2009 19:04
Photo

Ankaa → Azathoth

[URL]http://www.anime.gr/forums/photoplog/index.php?n=864[/URL]
Mar 23 2009 23:41
Photo

AzathothMad_Hatter

pwnd
Mar 22 2009 13:39
Photo

Mad_HatterAzathoth

φτου γκαντεμια, ελεγα πως θα ειναι απο κανα anime, και ετοιμαζομουν για download :(
Mar 22 2009 13:23
Photo

AzathothMad_Hatter

είναι η hatsune miku είναι από ένα πρόγραμμα που λέγεται vocaloid. γραφής μουσική και αυτή στην τραγουδάει :D
Mar 22 2009 02:55
Photo

Mad_HatterAzathoth

yo flame. απο που ειναι αυτη στο avatar/sig/profile pic σου?
Mar 21 2009 17:01
Photo

Zauk-Lain-Azathoth

οχι οχι σε φοβουμε...Θα λειπω γιατι θα παω να δω/ακουσω τους bootstroke!παιζει προβλημα? xD
Mar 20 2009 00:31
Photo

AzathothZauk-Lain-

τρέχει τίποτα με το account μου και το κοιτάς? eh eh eh? θες να φέρω τον σύνδεσμο να χτυπηθούμε? μέη :( gt θα λείπεις το σάββατο :'(
Mar 19 2009 23:53
Photo

Azathoth → Lelouch

ty for the add :3 are you the one from irc? :P
Mar 18 2009 15:46
Photo

Gilmaru → Azathoth

tnx :)
Mar 18 2009 15:26
Photo

Azathoth → Gilmaru

nice post :D
Mar 18 2009 15:09
Photo

AzathothMad_Hatter

gd gd. πάει καλά αλλα και πολύ κουράστηκα XD σήμερα δεν πήγα σχόλιο και τώρα πάω για διάβασμα :P αύριο έχουμε exam simulation :| 3 ώρες 5 μαθήματα στην τύχη από όλα όσα έχουμε και 2-3 ερώτησης από το καθένα
Mar 18 2009 11:15
Photo

Mad_HatterAzathoth

ε δεν εμπενα για λιγο καιρο irc και msn, τρεχαματα στα πανεπιστημιο :( εσυ πως παει? την κοπαναω λιγο γιατι εχω αργησει, τα λεμε αργοτερα :P
Mar 18 2009 11:13
Photo

AzathothMad_Hatter

που εξής χαθεί φιλε μου? ούτε irc σε πετυχαίνω ούτε msn wtf :S
Mar 18 2009 11:06
Photo

Azathoth → sasukeftw

yo my friend! καλά από υγεία, όλα καλά ευτυχώς, αλλα τώρα μπήκα σε μια παλούκι εβδομάδα με το σχόλιο :/ γεμάτη με test, exam simulation και τέτοια :/ ας μην με φωνάξει αύριο φιλοσοφία και είμαι ok :P what about you? :D
Mar 16 2009 14:46