Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Umi no Ossan → Franky_Super
Σαν το παλιο καλο κρασι.:8):
Παντως χαιρομαι που ειναι κ αλλοι κοντα στην ηλικια μου
Ιούν 23 2008 20:41
Franky_Super → Umi no Ossan
ναι φετος εγω,ειμαστε σαν το κρασι κι εμεις δεν μεγαλωνουμε,οριμαζουμε....looool
Ιούν 23 2008 20:37
Umi no Ossan → Franky_Super
Yes !!!! Εγω θα παρω την πλακετα !!! Λογικα εσυ φετος τα εκλεισες ενω εγω τον Οκτωβρη κλεινω τα 25
Ιούν 23 2008 20:33
Franky_Super → Umi no Ossan
αυτα ειναι....ειμαστε τα περηφανα γειρατια δλδ ε?looool
Ιούν 23 2008 20:06
Umi no Ossan → Franky_Super
Δεν εχω δει καποιον μεγαλυτερο απο μενα...Μονο ο Zoro (21) κ η iristella (23) με πλησιαζουν. Πρεπει να παρω μια τιμητικη πλακετα χεχεχε
Ιούν 23 2008 20:03
Franky_Super → Umi no Ossan
κατι ασχετο.παιζει να μαστε οι δυο παππουδες του group η υπαρχουν και μεγαλυτεροι?
Ιούν 23 2008 19:46


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
