Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Σαν το παλιο καλο κρασι.:8): Παντως χαιρομαι που ειναι κ αλλοι κοντα στην ηλικια μου
Ιούν 23 2008 20:41
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

ναι φετος εγω,ειμαστε σαν το κρασι κι εμεις δεν μεγαλωνουμε,οριμαζουμε....looool
Ιούν 23 2008 20:37
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Yes !!!! Εγω θα παρω την πλακετα !!! Λογικα εσυ φετος τα εκλεισες ενω εγω τον Οκτωβρη κλεινω τα 25
Ιούν 23 2008 20:33
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

τελη φεβρουαριου
Ιούν 23 2008 20:14
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Μηνα;;; Για να δουμε ποιος ειναι πιο παππους
Ιούν 23 2008 20:12
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

24 ειμαι
Ιούν 23 2008 20:11
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Χιχιχιχιχι...Εσυ ποσο εισαι;;;
Ιούν 23 2008 20:07
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

αυτα ειναι....ειμαστε τα περηφανα γειρατια δλδ ε?looool
Ιούν 23 2008 20:06
Φωτογραφία

Serestrum → Franky_Super

ετσι ετσι...
Ιούν 23 2008 20:05
Φωτογραφία

Umi no Ossan → Franky_Super

Δεν εχω δει καποιον μεγαλυτερο απο μενα...Μονο ο Zoro (21) κ η iristella (23) με πλησιαζουν. Πρεπει να παρω μια τιμητικη πλακετα χεχεχε
Ιούν 23 2008 20:03
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

κατι ασχετο.παιζει να μαστε οι δυο παππουδες του group η υπαρχουν και μεγαλυτεροι?
Ιούν 23 2008 19:46
Φωτογραφία

Franky_Super → Serestrum

μην τον αφησουμε παραπονεμενο και τον sogeking
Ιούν 23 2008 19:36
Φωτογραφία

Franky_Super → Umi no Ossan

lol χαλαρα παιζουν one piece.δεν υπαρχει αμφιβολια
Ιούν 23 2008 19:27
Φωτογραφία

ichigo13 → Franky_Super

Νice τώρα πολλύ καλύτερα!
Ιούν 23 2008 01:40
Φωτογραφία

Franky_Super → ichigo13

τσεκαρε το αν θες,το βαλα το βιντεακι
Ιούν 23 2008 01:36