Jump to content


Community Status Updates


Photo

anime-dono → ZeLiGa

yo και σε σενα πως παει?
Oct 27 2008 15:56
Photo

ZeLiGa → anime-dono

Yo...
Oct 27 2008 14:13
Photo

Erebos → ZeLiGa

χαχαχα όχι.
Oct 27 2008 14:10
Photo

ZeLiGa → Erebos

A ok ,γιατι αυτος που ειδα εμοιαζε παρα πολλυ με σενα(μπας και εχεις διδιμο αδερφο? :P )
Oct 27 2008 14:04
Photo

Erebos → ZeLiGa

όχι, δεν έχω παει ποτέ, γιατί είμαι μακριά.
Oct 27 2008 13:36
Photo

ZeLiGa → Erebos

Να σου πω ρε μπας και το περασμενο Σαββατο ησουν στο Fnac(The Mall) γιατι ειδα εναν που σου εμοιαζε...
Oct 27 2008 13:23
Photo

Mateus → ZeLiGa

Α οκ τοτε.Ετσι κι αλλιως ειναι ολοι τους συμπαθητικοι.
Oct 22 2008 13:46
Photo

ZeLiGa → Mateus

Δεν υπαρχει καποις συγκεκριμενος μ' αρεσουν ολοι.
Oct 22 2008 13:45
Photo

Mateus → ZeLiGa

Και εγω τοσο ειμαι αλλα παρατηρω μια διαφορα αναμεσα στο season 1 και season 2,γι'αυτο το λεω. Ποιος ειναι ο αγαπημενος σου Rosario + Vampire αρακτηρας?
Oct 21 2008 12:46
Photo

ZeLiGa → Mateus

Koιτα τωρα για τα τελευτεα κεφαλαια δεν ξερω ειμαι ακομα στο 14 :(
Oct 21 2008 12:41
Photo

Mateus → ZeLiGa

Συμφωνω απολυτως.Η πλοκη στο manga ειναι καλυτερη και πιο περιπλοκη.Επισης μου δινει την ιδεα οτι σιγα-σιγα το Rosario+Vampire σοβαρευει στο θεμα της ιστοριας του.
Oct 21 2008 11:04
Photo

ZeLiGa → Mateus

Nai to diavazv to manga.Btw einai pollu kalutero apo to anime!(oxi pos to anime dne einai kalo)
Oct 20 2008 20:10
Photo

Erebos → ZeLiGa

Ναι, το ξέρω. Διάβασα την περίληψη της Capu2 στο anidb... :P
Oct 18 2008 13:11
Photo

Mateus → ZeLiGa

Σ'αρεσει το Rosario + Vampire?Αν ναι,το manga το διαβαζεις?
Oct 18 2008 12:40
Photo

ZeLiGa → Erebos

Τελικα στο Rosario+Vampire η αδερφη της ηταν...
Oct 18 2008 09:26