Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → °•πίΟu-πίΟu•°™

...o oποίος το είδε από τους καμένους. Trust me, κάτι ξέρω περισσότερο... ;)
Ιούλ 28 2008 19:28
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → psofia

den einai copy paste apo kei einai apo kapoianou to profile sto hi5
Ιούλ 28 2008 19:01
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → olgidio

bre de pa na lene yamede kai yamero kai na xtypiountai stop kai stop o allos de prepei na stamatisei muahahahahaha twra oson afora auto to seme kai seme ti simainei? o "exo to pano xeri?" vale me stin orologia yaoi+yuri giati den eixa pote psa3ei tis ennoies! apla evlepa eikones ki egw san ta paizakia!
Ιούλ 28 2008 18:40
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Konata

[B]ο κυριος Otaku no Sekai τα πηρε??[/B] [I]"btw, ο άνθρωπος δεν έχει αγγλικά στο PC του (μιας και Ιταλός). Μήπως πρέπει να αγοράσει ελληνικά windows επειδή θα το ήθελες εσύ;; :drink: BTW, έχεις άπειρα ορθογραφικά λάθη στο Post σου. Και δεν βάζεις και τόνους. Μήπως να μάθεις ελληνικά πρώτα και έπειτα αγγλικά; Χρήσημα θα σου φανούν και τα 2 :drink: Τελικά πιο κουραστικό μου φαίνεται το δικό σου Post με όλα τα λάθη παρά του Flame-san..."[/I] [B]way to goooo! yattaaaa![/B]
Ιούλ 28 2008 18:24
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

ti les kale? exei polu gelio o tupas! apisteuto didimo me ton ichi! kai einai kalos enw deixnei skliros opos k o aristokratis byakuya! (pou m 8ymizei to "Byakugan!" tou neji kai tis hinatas) kai einai kai omorfos muahahaha! alla o agapimenos m so far einai o Toushirou h opos kai na ton lene. o captain tis 10 squad! vevaia 8umizei polu dragonball to stylaki toy alla einai polu gamatoooos! oxi pes!
Ιούλ 28 2008 16:20
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Α μάλιστα. Σοβαρά τώρα σου αρέσει ο Renji; Εγώ περιμένω πότε θα ψοφίσει να ησυχάσω......
Ιούλ 28 2008 12:12
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

τα βλεπω παραλληλα, δε καταλαβες :P απλα διαβαζω 3 chaps βλεπω 1 episode :P
Ιούλ 28 2008 12:10
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Καλά έκανες και πήδηξες τα fillers, καλούλια ήταν αλλά story και πάλι story. Εγώ θα σου έλεγα να τελειώσεις το arc και μετά αν θες να διαβάσεις το manga.
Ιούλ 28 2008 12:05
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Goggeta SSJ6

axa0x0ax0a0a00 τι λες βρε ποιο νεροχυτη στο μπανιο ειμαι!!! και μη με λες ξανθοψειραααααααα τουλαχιστον ειμαι φυσικη!! (και ναι! ειμαι περηφανη για αυτο μην πεταξεις καμια εξυπναδα! χμ!)
Ιούλ 28 2008 12:02
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

μπα πηγα κατευθειαν στο episode 112 πηδηξα τα fillers και τωρα διαβαζω τα manga xD
Ιούλ 28 2008 12:00
Φωτογραφία

Goggeta SSJ6 → °•πίΟu-πίΟu•°™

Καταρχας ξανθοψιρουλα μας παλι αλλαξες photo???:hahaha: Κατσε να την δω..... Shining eye mode on..... Τι βλεπο πισω αχα πιατα στο νεροχιτι γρηρορα εχεις βιλαριμπα!! Τα θελου να τριζουν Shining eye mode off....
Ιούλ 28 2008 11:31
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Είδα ότι τελείωσες το πρώτο part στο bleach. Δεν ήταν μαμάτο. Α και στο επόμενο που λέγεται arrancar arc 2-3 ep θα δεις κάτι:fromabove:
Ιούλ 27 2008 21:41
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Tea-chan

ααα thx! γτ ειναι πραγματικα τελεια εικονα..
Ιούλ 26 2008 15:08
Φωτογραφία

Tea-chan → °•πίΟu-πίΟu•°™

Α! Τώρα είδα που με ρωτάς για την εικόνα στο "πώς πιστεύεται ότι θα τελειώσει", με ένα search στο [URL="http://www.deviantart.com"]www.deviantart.com[/URL] βρίσκεις τα πάντα!
Ιούλ 26 2008 12:36
Φωτογραφία

tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™

Οκ. Πάντως ένα σου λέω. Μόλις δεις Renji θα ξεκινήσουν τα μαμάτα που σου έλεγα.
Ιούλ 26 2008 12:25