Community Status Updates
The Tragic Prince → °•πίΟu-πίΟu•°™
Τελικα η sig μου ειναι σωστη. Δικαιωνομαι! Πες μου οτι το ανακαλυψες τυχαια και οτι δεν ειχες βαλει σκοπο της ζωης σου να βρεις αν υπαρχει XD
Nov 11 2010 03:59
The Tragic Prince → °•πίΟu-πίΟu•°™
[QUOTE]WTF ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕΣ![/QUOTE][IMG]http://i126.photobucket.com/albums/p84/alegna7889/Saruman_The_Lord_of_the_Rings.jpg[/IMG]
Nov 11 2010 03:54
°•πίΟu-πίΟu•°™ → The Tragic Prince
Κοιτα [URL="http://www.sullydog.com/sullysites/nihongo/reading/images/kanji/n-z.htm"]εδω[/URL] στη σειρα S3 το 5ο καντζι. Υπαρχει τελικα. Καλα ειναι πολυ αχρηστη μαλακα. Και το Yami αλλο ειναι, οχι αυτο που την ειχα ρωτησει. Eλεος..
Nov 11 2010 03:50
The Tragic Prince → °•πίΟu-πίΟu•°™
Απο δω και περα να ξερεις, πως αν δεν εισαι στην ωρα σου θα κλειδωνεται. XD
Λευτερια στην τρυπα!
Nov 09 2010 04:25
°•πίΟu-πίΟu•°™ → The Tragic Prince
Πηγα να μπω στην τρυπα μια ωρα μετα το κα8ιερωμενο... Και μετα διαπιστωσα οτι ειναι κλειδωμενη... Is that some kind of punishment bestowed upon me from God, for being late?
PS:Kudos για το ποστ για τη ζεστη φιλικη τρυπα XD
Nov 09 2010 04:03
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
I ll lend you my van and some candy. :P
And stop saying bitch like it's a bad thing. XD
Nov 03 2010 19:06
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
Im seriously trying to supress my paedophile instincts, yet u pinch me.
U biatch :P
Nov 03 2010 19:04
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
[spoiler][URL=http://img517.imageshack.us/i/playingalonebyorioto.jpg/][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/7733/playingalonebyorioto.jpg[/IMG][/URL]
[/spoiler]
Nov 03 2010 17:37
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
[IMG]http://img37.imagefra.me/i3b2/pioupiou/23q7_111_u9p85.png[/IMG]
Nov 02 2010 15:29
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny
[url]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=401399&postcount=401[/url]
Mε hofταρετε και δεν τα παιρνω και πρεφα!
Oct 28 2010 02:06
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Anelis
Α οκ, δεν ειχα δει τα ποστ των επιθεωρητων.. Γι'αυτο ειπα εκτος κι αν δεν ηταν αυτο το σχεδιο.. Αλλα και παλι ισως η μια απο σας τη γλιτωνε.. Αλλα ωραια το παιξατε κι ετσι, μπορω να πω οτι αν και για μια στιγμη το σκεφτηκα οτι ηταν αθωα η νονταμε, μετα αλλαξα γνωμη αμεσως xP
Oct 27 2010 18:42


This status update has reached the maximum number of replies allowed
