Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™
Και φυσικα η αγαπη του L ξερεις ποια ηταν ε??:orly:
{οχι δεν αναφερομαι στην iri!}
[IMG]http://i85.photobucket.com/albums/k70/Kitsune-Megamisama/L%20Misa/l__misa_uniform.jpg[/IMG]
Εκτος κι αν παραδεχεται οτι ειναι το ιδιο ατομο τοτε ναι,ειναι οντως his match!!:kakaka:
L x Misa ftw!!!^^
Σεπ 25 2008 23:15
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
Eχω βαλει ηδη ανακοινωση....... Και εχω αρχισει ηδη στρατολογηση ^^
Σεπ 25 2008 22:33
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
Aληθεια λεω...... Και παλι καλα που εχουμε μονο L Και δεν εχουμε και Light στο παιχνιδι γιατι θα παθαινα διχασμο. XD
Ωστε ετσι ο L e? ποια φωτο του εδειξες του παιδιου και φρικαρε? Δεν του ειπες να δει και την σειρα να τον ευχαριστηθει σε ολο του το μεγαλειο (μεχρι το 25 sob!)?
Σεπ 25 2008 22:31
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
(mhpos na psaxname sto L fans group na tous paroume olous pm me th seira xD)
Σεπ 25 2008 22:31
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Zoro
Lo so! Το τσεκαρα xD Καλα ας μην ηταν ο L (αλλα ξερει η Ιρι που στοχευει- με εχει παρει χαμπαρι-δεν θα στελνε καν msg!) Μαζι σου Ιρι-chwan, support L Lawlliet, the sexy-psychotic-insatiable genious ASAP! HORRAY FOR L!!!
Σεπ 25 2008 22:29
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
Ναι καλα, αστα αυτα, απλα κανεις δεν μπορει να ΜΗΝ κανει τον L αγαπημενο του. Εδειχνα στον κολλητο μου φωτο απο dn (ειναι αποκλειστικα και μονο Bleach fan) και μολις ειδε τον L γυρναει και κανει
"Ρε μαλακa τι ψυχακι ειναι αυτο? Γaμησε! Στειλτη, στειλτη! Εχεις αλλη?" Lolen απλα!!
Σεπ 25 2008 22:26
Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™
Μα γιατι να μην υπαρχει misa στο παιχνιδι??:if:
Δαγκωτο θα ητανε!!^^
{btw ολοκληρη σπειρα εχει η ατιμη,ξερεις σε ποσα παιδια το κανε αυτο το κολπο με τις ψηφους?:hahaha:...μιλας σε ενα!!}
Σεπ 25 2008 22:18
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
Ακομη δεν μπορω......Αλλα οταν βλεπω εναν απο τους δυο να κινδυνευει τρωω φρικη και θελω να τον σωσω.....
Σεπ 25 2008 22:15
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
Oi, omae! Εσυ δεν ησουν που δεν μπορουσες να διαλεξεις αναμεσα l-light? χεχεχεχε
GOTCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Σεπ 25 2008 22:12
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
Πιου πιου chan σκοτωνουν το μωρο μας τον L....... Πηγαινε στο heal Hurt game και ψηφισε..... Heal L, Hurt Rei Και Smite Rei..... It is extremely crucial for you to do so.... For the love of our candy eating, totally sexy genious
[url]http://www.anime.gr/forums/play-post/3717-anime-gr-heal-hurt-game-188.html#post238337[/url]
Σεπ 25 2008 21:54
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
ΩΩΩχ κριμαααααα....που εγω ενω λιωνω στα φροντιστηρια κανω και βολτες, λιωνω και ανιμε!! Enjoy your πανελληνιες xD xD xD
Σεπ 25 2008 20:56
tsintori → °•πίΟu-πίΟu•°™
Εγώ διάβασμα για τις πανελλήνιες. Γι' αυτό και δεν με βλέπεται τόσο συχνά.....
Κατά τ' άλλα καλά.......
Σεπ 25 2008 12:51
Zoro → °•πίΟu-πίΟu•°™
Buonanotte:gn2::byejg9:
[τα λεμε αυριο για 2ο round misa pics.......kidding of course:nanana:...those will be enough for a long time.....arigato again,teasing iri wuz never as fun as today...all thanx to u!!;):P]
Σεπ 24 2008 22:41


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
