Community Status Updates
Animesuki → Maya-chan
Καλησπερα!!Πως εισαι Μαγια?Θα ηθελες να δεις τα σκιτσα μου? [URL="http://www.anime.gr/forums/fan-art-fan-fic/5059-%D4%E1-%F3%EA%E9%F4%F3%E1-%F4%E7%F2-animesuki.html#post205517"]http://www.anime.gr/forums/fan-art-fan-fic/5059-%D4%E1-%F3%EA%E9%F4%F3%E1-%F4%E7%F2-animesuki.html#post205517[/URL]
Jul 07 2008 12:05
Zoro → Maya-chan
Δεν ξερω αν το ρωτας σοβαρα,παντως αν ναι,ειναι αυτη που ειναι απο κατω απο το comment σου στο πρoφιλ μου:P
[η no.1 Misa Hater!!αλλα και γι αυτο γιναμε φιλοι,χαρη στην διαφωνια μας!!]
Οσο για τ'αλλο,ναι τα πα και στο thread και στα review που εκανα για τις ταινιες...το βρηκα παρατραβηγμενο απο το 25 και μετα και εχασε πολυ απο την ατμοσφαιρα της αρχης(ακομη και η Misa χαλασε θα παραδεχτω!)...ασε που δεν νοειται Light χωρις L,οπως και L χωρις Light σε ενα ανιμε(αν δεις την 3η ταινια που παιζει μονο ο L,θα δεις τι αισχος ητανε)...
Αλλα οπως ξαναγραψα,αφου δεν σ'αρεσε κι εσενα το τελος του ανιμε,δες τις 2 τανιες,χωρις να λογαριασεις τις ερμηνειες που ειναι χαλια...δες τες μονο ως προς την ιστορια και πιθανον θα βρεις το τελος που ηθελες!!
Εγω το βρηκα!!;)
Ειναι διαφορετικο απο το ανιμε και πιο εξυπνο για μενα!!
Αυτα,τα λεμε!!!^^
Jul 05 2008 22:04
Maya-chan → Zoro
Αλήθεια? Ποια? :oo:
Fair enough, για τα πρώτα eps. Πάντως από το 25 και μετά, και ειδικά στα κομμάτια με την Takada ήταν να της κοπανάς το κεφάλι στον τοίχο. :frozen:
Jul 05 2008 21:59
Zoro → Maya-chan
Ε οχι και σπαστικο η Μisa!!:hahaha:
Καποια που ξερω θα χαρει πολυ μολις δει αυτο που εγραψες!!;):P
Jul 05 2008 21:43
AkiRoC → Maya-chan
Thanks αλλα επειδη εψαχνα απο το πρωι βρηκα ενα site.:Blissfull:
Και παλι thanks
Jun 24 2008 19:53
Animesuki → Maya-chan
Καλημερα!!Για ελα μια εδω να κανεις το τεστ.!!!
[URL="http://www.anime.gr/forums/off-topic/4816-rosario-vampire-cute-girl-you-girls-course.html"]http://www.anime.gr/forums/off-topic...ls-course.html[/URL]
Jun 16 2008 06:53


This status update has reached the maximum number of replies allowed
