Community Status Updates
jimmare → the goblin
Χρονια πολλα ρε Goblin(αν και στο ειπα στο msn) και οτι επιθυμεις!
Dec 26 2008 01:37
jimmare → Glaurung
Ναι καλα...Περιμενε εσυ:nosey:
Αμα μπει κανενας τετοιος Α'ι'-Βασιλης μεσα,κλειδωνουμε πορτες και παραθυρα και καταπινεις και το κλειδι:hahaha:
Dec 26 2008 01:10
Glaurung → jimmare
ευχαριστώ , επίσης . καλά Χριστούγεννα και υγεία
( εγώ προσωπικά επιθυμώ αυτή στην pic :P)
Dec 26 2008 00:53
jimmare → Jiraiya
Χρονια πολλα ρε Jiraya και να εχεις οτι επiθυμεις(τι Tsunade... xD)
Dec 26 2008 00:43


This status update has reached the maximum number of replies allowed
