Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard Sealiristella

Δεν υποκύπτω τόσο εύκολα. Θέλω πολλες σφαίρες για να πέσω....
Feb 17 2010 23:52
Photo

iristellaNight Wizard Seal

ΣΤΑΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δεν είναι gay λέμε. Είναι απλά bishonenish.
Feb 17 2010 23:52
Photo

Night Wizard Sealiristella

Είδες ρε ο κακόβουλος ο άνθρωπος πως φαίνεται. Ευχαριστώ πολύ. Η εικόνα τα σπάει γιατί ο τύπος τα σπάει. Με τίποτα δεν ευχαριστιέται *points towards himmmm * :P
Feb 17 2010 23:50
Photo

iristellaNight Wizard Seal

Nice avatar. I love it.:blush2: [SIZE=1][s]shit serestrum got me[/s] [SIZE=2]Edit: Μην τον ακούς NWS μου. He is just being too tsun tsun to admit he likes it.[/SIZE] [/SIZE]
Feb 17 2010 23:48
Photo

Kennyiristella

[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/1266438956525.jpg[/IMG] How about a game of Poker?
Feb 17 2010 23:18
Photo

avaton → iristella

Και όχι απλώς fan αλλά fan to the bone.Τρελό κόλλημα σου λέω...Τέτοιο κόλλημα έχω μόνο με το Black Lagoon και το Naruto. ;P
Feb 17 2010 20:00
Photo

iristella → avaton

a new naruto fan is born. join the dattebayo side of the force :P
Feb 17 2010 19:51
Photo

amaya3 → iristella

You're very welcome^^ Enjoy~
Feb 17 2010 17:48
Photo

Tea-chaniristella

:hihi2::hihi2::hihi2::hihi2: Επικό! Και άσε τον παππού να λέει. Ποιός ακούει τον γέρο... :borednn9:
Feb 17 2010 17:06
Photo

iristellaTea-chan

[spoiler=kinda inappropriate][SIZE=7][COLOR=Red] [B]TEΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ΑΚΙRA ΕΙΣΑΙ ΚΑΥΛΑ![/B][/COLOR][/SIZE][B][SIZE=7][COLOR=Red]!![/COLOR][/SIZE][/B][/spoiler] Nαι με έπιασε το οπαδικό του γηπέδου:ballumad:. Και το χειρότερο είναι ότι δεν ντρέπομαι καν γι αυτό:ill2:Ήταν η μοναδική σκέψη που έκανα όσο διάβαζα τα τελευταία κεφάλαια. Eιδικά εκεί που είχε βάλει τον Haguro κάτω και του έσκιζε τα ρούχα παίζει να έχασα ένα λίτρο αίμα από το badassness. inb4 kenny saying "yiff in hell you furry lover"
Feb 17 2010 17:00
Photo

Tea-chaniristella

[quote]κρατιέμαι με το ζόρι να μην σπαμμάρω το thread με ένα κάπως inappropriate σύνθημα που να περιλαμβάνει τον Akira και το τελεία και παύλα της Tea σε κόκκινο 7αρι font.[/quote] Μοιράσου το, καρδούλα μου! :blingeye2:
Feb 17 2010 16:54
Photo

iristella → amaya3

Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις θα τις τιμήσω δεόντος. ^^ *runs to ddl*
Feb 17 2010 16:53
Photo

monoiristella

:Crying2::Crying2::Crying2: Θα φέρω ενισχύσεις ρε:8):
Feb 17 2010 16:52
Photo

iristellamono

[URL="http://www.onemanga.com/Wolf_Guy_-_Wolfen_Crest/45/19/"]kukuku[/URL] Όχι ντάξει θα είμαι φρόνιμη. :3
Feb 17 2010 16:26
Photo

Tea-chaniristella

Φτου...! Με κατάλαβε!
Feb 17 2010 16:05