Jump to content


Community Status Updates


Photo

Franklin → iristella

lovu lovu [SPOILER][IMG]http://www.blisstree.com/healthbolt/files/2007/06/cutest_little_kitten_and_frog.jpg[/IMG][/SPOILER] :awww:
Feb 26 2010 13:28
Photo

Angelcross → iristella

ειναι καταπληκτικο ,τα μηνυματα που περναει ειναι φανταστικα οπως και το σχεδιο του,αρχισε το γρηγορα
Feb 25 2010 21:39
Photo

iristella → Angelcross

Το έχω κατα νού να το ξεκινήσω αυτό. Βρίσκεται ήδη κατεβασμένο στο σκληρό μου και το βάζω στο πρόγραμμα με το που τελειώσω κάποια που διαβάζω atm. Σε ένα παιδί που το πρότεινα πάντως μου λέει ότι τα σπάει.
Feb 25 2010 20:39
Photo

Angelcross → iristella

συνμφωνω με αυτα που λες ,οντως εχει απιστευτο σχεδιο και υποθεση .Θα σου προτεινω και ενα αλλο αναλογης ποιοτητας το akumetsu δε ξερω αν το διαβαζεις ,παντως ειναι καταπληκτικο
Feb 25 2010 18:17
Photo

Six Winged Angel → iristella

Ψήστο 'ttebayo! Μιλάμε για instant win XP! Δυστκολάκης αλλά και ενδιαφέρον ο χρυσός, θα τον έκανα εγώ αλλά θα έπρεπε να βγάλω φρύδι οπότε... λίγο χλωμό lol
Feb 25 2010 16:15
Photo

iristella → Six Winged Angel

Heh. Cosplay huh? Με ψήνεις με ψήνεις. xD Αλλά θα χρειαστώ καποιον να κανει τον χρυσό.
Feb 25 2010 16:08
Photo

Six Winged Angel → iristella

XD Όσο ναναι τόσο καιρό ;p Μην σου πω θα ήταν πολύ πετυχημένο αν τον έκανες και cosplay, LOL Οπότε αρχικά δεν μπήκα καν στον κόπο να διαβάσω το όνομα..! Και βλέπω κάτι "πόρωσεις" ect και λέω "wat" :hihi2: but I guess μια αλαγή δεν' κακή.. είναι τουλάχιστον σε σχετικά παρόμοια χρώματα/στυλ το τωρινό σετάκι σου, οπότε ακόμα αναγνωρίσιμο :P
Feb 25 2010 16:05
Photo

VampireGirlization → iristella

αχα,......εγω βλεπω romance,comedy,tragedy,drama........μερικες φορες action!!!
Feb 25 2010 15:41
Photo

iristella → Six Winged Angel

[quote]edit: damn NWS xD έχεις βάλει αυτό το σετάκι ava/signa και σε μπέρδεψα αρχικά με την Iristella ;p [/quote] I has kanda nao. T_T Τόσο πολύ με έχετε συνδέσει με τον Medicine Seller? XD
Feb 25 2010 15:36
Photo

didimakia → iristella

ναι εγινε...ευχαριστω πολυ madam irristela :3
Feb 25 2010 15:28
Photo

iristella → didimakia

Καλύτερα τώρα με το θέμα των notifications?
Feb 25 2010 15:06
Photo

Nightmare_nick → iristella

Οσο προχωραει το story ολο και περισσοτερο!!! :@ ... Αλλα o Kyoraku ...^.^
Feb 25 2010 03:43
Photo

iristella → Nightmare_nick

[QUOTE=Nightmare_nick;371515]Ichigo!! ICHIGO!!! ICHIGOOO!!!!!!!! Ψωφα που να παρει o shinigami!!! ΨΩΦΑ ΠΙΑ!!! ΕΛΕΟΣ ΔΛΔ!! [SPOILER]Η μεγαλητερη ξενερα που εχω φαει ποτε απο manga ειναι στη μαχη με τον Ulluqiora!! Τον απεθαντο ομως, ετσι??[/SPOILER][/QUOTE] Έχω την υποψία ότι μπορεί και να αντιπαθείς τον ichigo. Χωρίς να είμαι σίγουρη πάντα. :P
Feb 25 2010 03:13
Photo

iristella → Angelcross

Nαι έχει απίστευτο σχέδιο και πάρα πολύ καλή πλοκή και υπόθεση. Παρά τον ελαφρώς action based προσανατολισμό του και τις πινελιές fanservice έχει έξυπνο χιούμορ με ενίοτε αυτοσαρκαστική διάθεση και αφήνει μπόλικη τροφή για σκέψη.
Feb 25 2010 01:14
Photo

Angelcross → iristella

και απο εδω ολα καλα ,βλεπω διαβαζεις και το Wolf Guy ,ειναι φανταστικο manga
Feb 25 2010 01:12