Community Status Updates
iristella → Kamen Tantei Zura
Nα κάνω μια μικρή και αθώα ερώτηση? H sig σου από Bakemonogatari δεν είναι? Γιατί λέει Genshinken επάνω?
Ηi και από εδώ btw. ^w^
Nov 06 2010 02:15
iristella → 1451
[CENTER][URL="http://img841.imageshack.us/i/1225785891479.png/"][IMG]http://img841.imageshack.us/img841/5189/1225785891479.png[/IMG][/URL]
[/CENTER]
Nov 05 2010 04:00
1451 → iristella
[quote]Εντάξει κάποιες τρυπούλες τις έχει η υπόθεση[/quote]
Pun intended... or not?
Nov 05 2010 03:11
iristella → LucyBR
[spoiler= i ll drop this here XD][URL=http://img820.imageshack.us/i/14306621p10.jpg/][IMG]http://img820.imageshack.us/img820/2594/14306621p10.jpg[/IMG][/URL][/spoiler]
Nov 05 2010 01:13
iristella → Anelis
[spoiler=1][URL=http://img594.imageshack.us/i/14305638.jpg/][IMG]http://img594.imageshack.us/img594/15/14305638.jpg[/IMG][/URL][/spoiler]
[spoiler=2][URL=http://img100.imageshack.us/i/14349535.jpg/][IMG]http://img100.imageshack.us/img100/8497/14349535.jpg[/IMG][/URL][/spoiler]
[spoiler=3][URL=http://img529.imageshack.us/i/14354925.jpg/][IMG]http://img529.imageshack.us/img529/9845/14354925.jpg[/IMG][/URL][/spoiler]
Nov 05 2010 00:09
Anelis → iristella
i'll just leave this here....
[IMG]http://img2.sankakustatic.com/wp-content/gallery/panty-and-stocking-with-garterbelt/panty-and-stocking-with-garterbelt-hentai-art-064.jpg[/IMG]
Nov 04 2010 11:29
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
I ll lend you my van and some candy. :P
And stop saying bitch like it's a bad thing. XD
Nov 03 2010 19:06
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
Im seriously trying to supress my paedophile instincts, yet u pinch me.
U biatch :P
Nov 03 2010 19:04
iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™
[spoiler][URL=http://img517.imageshack.us/i/playingalonebyorioto.jpg/][IMG]http://img517.imageshack.us/img517/7733/playingalonebyorioto.jpg[/IMG][/URL]
[/spoiler]
Nov 03 2010 17:37
°•πίΟu-πίΟu•°™ → iristella
[IMG]http://img37.imagefra.me/i3b2/pioupiou/23q7_111_u9p85.png[/IMG]
Nov 02 2010 15:29
mono → iristella
Με έλιωσες...Κυρήσσω το vm αυτό το καλύτερο vm που έχω πάρει ποτέ *τυμπανοκρουσίες* :blingeye2:
Nov 02 2010 08:49
iristella → mono
[CENTER][IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/0c8ea297.jpg[/IMG]
[B]~mono chan daitsuki~
*hugs*[/B]
[/CENTER]
Nov 02 2010 04:19
Nozomu → iristella
[IMG]http://www.blackjackinc.com/ProductImages/ihb/shirts6/HB354_300.jpg[/IMG]
:P και ειναι και σε trendy μοβακι... :P
Oct 31 2010 17:49
DoB → iristella
[QUOTE=iristella;442328]Το έχει το pirate bay, και για ευνόητους λόγους (+18R) δεν μπορώ να σου δώσω link αλλά υποθέτω τον ξέρεις τον δρόμο μέχρι εκει.:hahaha:
Προσοχή μόνο να ακολουθήσεις ακριβώς τις οδηγίες για την εγκατάσταση. Δυστυχώς όμως δεν έχει βγει english patch.[/QUOTE]
Arigatouuuu!!:congrats: Άμα περιμένω λίγο, λες να βγάλουν και english version? Πολύ θέλω να βάλω Shiki και Akira σε *αθώα* παιχνιδάκια (:hehehe:) μια και δεν το βλέπω με την καμία να γίνεται στο anime, αλλά άμα είναι στα γιαπωνέζικα, δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβω Χριστό... Όχι τίποτα άλλο, φοβάμαι μη μου καταλήξει με τον Keisuke ή τον Motomi και πάθω μεγάλη νίλα...:nanana:
Oct 30 2010 20:39


This status update has reached the maximum number of replies allowed
