Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Getekid → iristella

Καλημέρα, να ρωτήσω κάτι; Μέχρι πότε μπορούμε να ψηφίσουμε στα poll του 2010 Anime Awards; Θέλω να δω κάποια ακόμα πριν ψηφίσω, να ξέρω μέχρι πότε έχω...
Φεβ 22 2011 11:00
Φωτογραφία

Tenshi → iristella

Eεε? [QUOTE=iristella;474019]Τώρα φταίω να κάνω edit το poll και να βγουν και οι δύο ψήφοι? Για να συγκεντρωθούμε λιγάκι παίδες. Μην αρχίσουμε να λέμε τα αυτονόητα aka 1 μέλος=1 ψήφος.[/QUOTE] Έκανα κάτι κακό και δεν το κατάλαβα?
Φεβ 22 2011 09:08
Φωτογραφία

croco~boy → iristella

Gomen, τωρα το ειδα αυτο το thread! Να με σχωρας πολυαγαπημενη Μoderator! :P
Φεβ 22 2011 00:40
Φωτογραφία

iristellaKenny

this profile is relevant to my interests :3
Φεβ 21 2011 23:51
Φωτογραφία

Kennyiristella

[IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/boxofchocolates.png[/IMG] For your hard work. <333
Φεβ 21 2011 17:03
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → iristella

χαχαχα όχι σεξουαλικά ανώμαλη αλλά ψυχολογικά ανώμαλη!!! Γιατι ο Chiaki έπρεπε να ξαναγυρίσει στο era του;;; :nanana: Ανώμαλοι αυτοί που το φτιάξανε!!! :Crying2: Chiakiiiiii! :nanteee:
Φεβ 20 2011 03:26
Φωτογραφία

iristella → Lucy Heartfilia

Ανωμαλία; Nα και κάτι που δεν έχω ξανακούσει γι αυτήν την ταινία. Γιατί καλέ; xD Χαίρομαι που σου άρεσε. ^_^
Φεβ 20 2011 03:18
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → iristella

:nanana: Waaaaa!!!!!μόλις τελείωσα το Toki wo Kakeru Shoujo (the girl who leapt through time) τι ανωμαλία ήταν αυτηηη;;;;; :Crying2: Ακόμα κλαίω!!!!!!!!!! :nanteee: Πάντως πολύ ωραίο! :zetsubou:
Φεβ 20 2011 03:14
Φωτογραφία

Killer_Bee → iristella

:] thnx.Φτιαχνω ακομα 2 χαρακτηρες που μεινανε και θα το postαρω :D
Φεβ 18 2011 15:44
Φωτογραφία

iristellaKenny

[YOUTUBE]D6BQaHYrTsA[/YOUTUBE]
Φεβ 18 2011 01:45
Φωτογραφία

iristellaKenny

[YOUTUBE]iZbul6PeZUE[/YOUTUBE]
Φεβ 18 2011 01:35
Φωτογραφία

iristellaKenny

Φεύγεις, και παίρνεις μαζι και την καρδιά μου, κι ένα τραγούδι συντροφιά σου, φεύγεις τώρα φεύγεις. Φεύγεις, κι αφήνεις πίσω σου συντρίμμια, αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγεις, τώρα φεύγεις. ~γιατί σημειωτέον εγώ είμαι του ποιοτικού, όχι σαν τις τυχαίες της πλέμπας~
Φεβ 18 2011 01:21
Φωτογραφία

iristellaKenny

Εγώ σου άνοιξα τα φύλλα της καρδιάς μου, και εσύ υπέγραψες σαν στάρ του cinema..... Έπαιξες με τα αισθήματά μου και με εξέθεσες στα μάτια της κοινωνίας. T^T Πώς θα αντικρύσω τους γονείς μου αστεφάνωτη μου λες?
Φεβ 18 2011 01:10
Φωτογραφία

ma_foteini → iristella

sank you very much!!! περίεργο site αυτό το nexus... και πάλι thanks!
Φεβ 17 2011 17:40
Φωτογραφία

iristella → ma_foteini

Oh hiz. Όχι είναι fanart. Την πήρα από [URL="http://anime.desktopnexus.com/wallpaper/497906/"]εδώ[/URL]. Aν θυμάμαι καλά την είχα πετύχει άλλες δυο φορές. Την μία 4chan σε αφιερωμα στο anime και άλλη μία pixiv από όπου πρέπει και να προήλθε.
Φεβ 17 2011 17:35