Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → angeleda

[COLOR=darkcyan][SIZE=2][B]:arrow: Τα μηνύματα σας θα πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά και όχι greeklish (γραφή ελληνικών με λατινικούς χαρακτήρες). Μηνύματα (και πολύ περισσότερο) θέματα σε greeklish θα τροποποιούνται χωρίς προειδοποίηση.[/B][/SIZE][/COLOR]
Apr 13 2011 00:07
Photo

Giorgosdbz → iristella

οκ!
Apr 11 2011 23:17
Photo

Giorgosdbz → iristella

Self imposed ban πως κάνω...ή γενικότερα delete...το κλίμα του φλόρουμ δεν με σηκώνει άλλο...
Apr 11 2011 23:12
Photo

Giorgosdbz → iristella

μάζεψτε τα μαντρόσκυλα σας πρώτα!
Apr 11 2011 22:57
Photo

Wild Monkey → iristella

''Κι είχε ένα φεγγάρι σαν κομμένο νύχι, άλλο να στο λέω κι άλλο να σου τύχει'' btw, αστειεύομαι, μη μου δίνεις σημασία :p
Apr 09 2011 21:00
Photo

Xeiji → iristella

Καθολου αυστηρο.. ουτως η αλλως να torrent μου παντα τα ανεβαζω τουλαχιστον στο 0.7 οποτε... Σ'ευχαριστω αλλα αλλη μια ερωτηση. Το real name σου ειναι Στελλα? Sorry αλλα το εχω περιεργια απο το Iristella : )
Apr 09 2011 12:44
Photo

iristella → Xeiji

Τιποτα glad to be of help. Nαι πρεπει να διατηρείς ένα συγκεκριμένο ratio αν είσαι registered user. Περίπου 0,5 το κατώτερο. Ντάξει δεν είναι και πολύ αυστηρό.
Apr 09 2011 12:39
Photo

Xeiji → iristella

Να σαι καλα γιατι ειχα φαει το site και δεν μπορουσα να βρω ουτε ενα ενεργο λινκ να κατεβασω, περα του οφφερ. Αλλα εκτος αυτου, και register να κανω, αν καταλαβα καλα ειναι κατι σαν το gamato το ελληνικο με το ratio ετσι?
Apr 09 2011 12:28
Photo

iristella → Xeiji

Δεν μπορείς να τα κατεβάσεις μέχρι να τα εγκρίνουν οι moderators. XD Την πάτησες. Anw ενα ωραίο κολπάκι για να κατεβάζεις ως guest ειναι να πηγαίνεις στο google να γραφεις τον τίτλο του anime/manga που θες + ΒakaBt πχ. Neon genesis evangelion baka bt και θα σε βγάζει κατευθείαν (εφόσον φυσικά το έχει ως ενεργό torrent). Εκτός αν θες κάτι σε adult οπότε θα πρέπει να γίνεις μέλος.
Apr 09 2011 12:22
Photo

Xeiji → iristella

Το ξερω οτι ειχαμε βγει offtipoc XD αλλα η συζητηση περπατησε.. χαχα εεεε offer? αυτο σημαινει οτι δεν μπορεις να το κατεβασεις? Δεν το ηξερα... ugh blond effects ¬_¬
Apr 09 2011 12:18
Photo

iristella → Xeiji

Συνεχίζω εδώ για να μη βγούμε οfftopic (τα υπόλοιπα post θα τα σβήσω σε λίγο ως εκτός θέματος). Μήπως πήγες και κατέβασες από τα offers που είναι torrents που δεν έχουν γίνει approved ακόμη?
Apr 09 2011 12:14
Photo

Wild Monkey → iristella

Σκέφτομαι να σου αφιερώνω συγκεκριμένους στίχους κάθε μέρα. Μόνο για σένα.
Apr 09 2011 00:17
Photo

Zem@c → iristella

okkkkkk! thnksssss :)
Apr 08 2011 23:15
Photo

iristella → Zem@c

Oh haiz. Όλα καλά από εδώ. Καλό ταξίδι εύχομαι και καλά να περνάς. Δυστυχώς δεν έχω κάποια επαφή με το τι συμβαίνει από anime/manga shops στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Δεν μπορώ να σου πω περισσότερα από ότι μπορεί να σου πει το google στην συγκεκριμένη περίπτωση. Είμαι σίγουρη όμως ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Παίζει να είναι και απέραντα κιόλας και πανέμορφα. Post pics in the forum όταν γυρίσεις με το καλό.
Apr 08 2011 00:41
Photo

Zem@c → iristella

πως παει κοπελια? ολα καλα?..... :-) θελω να σε ρωτησω κατι, ...... θα παω νεα υορκη σε λιγεσ μερες και θα ηθελα να βρω κανενα μαγαζι με μανγκα... εχω ανει ηδη την ερευνα μου αλλα ενδιαφερομαι πολυ να εχει απο ο.π. πραγατα οπως κοντομανικα κτλ εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι το ιδιαιτερο.. ειδικα με ενδιαφερει να βρω μια μπλουζα με το συμβολο του Whitebeard (βασικα εχω λυσαξει, και το θελω απεγνωσμενα)....ξερεις κανενα που να εχει αυτο που θελω?..... αν μπορεις ρωτα καποιον π να ξερει...
Apr 08 2011 00:30