Jump to content


Community Status Updates


Photo

MitHuNa → Neuro

εεε αυτό είναι εδώ!!!!
May 21 2008 20:33
Photo

Tamaki → Neuro

[COLOR=#a1063c]Και εγώ στην Αθήνα είμαι αλλά εκεί πάνω είναι ωραία. [URL="http://img107.imageshack.us/my.php?image=kamaraxa5.jpg"][IMG]http://img107.imageshack.us/img107/9092/kamaraxa5.th.jpg[/IMG][/URL] (βιαστική φωτό από το Νοέμβρη που ξετρύπωσα για να λύσω την απορία του τι είναι τελικά αυτή η Καμάρα :) ) [/COLOR]
May 20 2008 23:31
Photo

iristella → Neuro

OK μπορεις να του κανεις οτι θελεις:orly:. Αφου ο perverted hermit βγηκε απο την μεση εξυπηρετησε τον σκοπο του:riiight:
May 20 2008 22:14
Photo

Neuro → iristella

Ώστε εσύ ήσουν πίσω από αυτό το σατανικό σχέδιο:oo::oo::oo:...μην ανησυχείς έχω σχέδια για τον Pain:kakaka::kakaka::hehehe:
May 20 2008 21:38
Photo

iristella → Neuro

Εχω προσωπικη κοντρα μαζι του! Μην σου πω οτι εγω ημουν το σατανικο μυαλο πισω απο τον Pain
May 20 2008 21:15
Photo

Neuro → iristella

Μα δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν σου αρεσι ο Ero-sennin?? xD
May 20 2008 21:00
Photo

Neuro → Tamaki

Από Αθηνά είμαι και δεν το ξέρω :P ... δεν μου ρίχνεις ένα σχοινάκι να ανεβώ ;)
May 20 2008 20:42
Photo

Tamaki → Neuro

Καλέ.. πάνω στην αψίδα του Γαλέριου.. δηλαδή κάθομαι πάνω στην Καμάρα :p . Την Καμάρα τη γνωστή.. στη Θεσσαλονίκη :) .
May 20 2008 16:14
Photo

Neuro → Tamaki

Πάνω από ποια αψίδα(με έχεις αφήσει στην περιέργεια)? Παντός λογικό να μην κανί κρύο καλοκαίριασε ποια.
May 20 2008 15:59
Photo

Neuro → Phantom Duck

Τους κανόνες τους έχω διάβαση μάλιστα και 2 φόρες απλός είμαι λίγο (βαλε πολύ πολύ πολυ) αφηρημένος:canthelp: και δεν προσέχω ότι υπάρχουν και άλλου αυτά που ρωτώ. Άσχετο αλλά είσαι ο αγαπημένους μου hero (σλουπ σλουπ:hehehe::hiding_something:)
May 17 2008 21:54
Photo

Neuro → Tea-chan

Αναροτιέμαι πως κατάφερες να με ψαρέψεις έτσι με τα "αόρατα γράμματα"...:emptyonexg1::Crying2:
May 15 2008 14:51
Photo

Neuro

Εμενα?? Μπααα που να δεις το καλοκερι....
May 14 2008 21:58
Photo

Matsu → Neuro

Λογοδιαρροια σε επιασε.....
May 14 2008 14:49
Photo

Neuro

Ναι κολισα...
May 14 2008 13:42
Photo

Matsu → Neuro

Κολλησες εδω τελικα ε?χιχιχι!!!Ετσι παθαμε ολοι...με το που μπηκαμε, δεν ξεκολουσαμε απο το φορουμ...διαβαζαμε διαβαζαμε..ποσταραμε ποσταραμε...εγω μεχρι πριν wow, καφε χωρις φορουμ το πρωι δεν μπορουσα να πιω.... το τοπικ με τα σχεδια το ειδες?να ξερεις που περιπου κυμαινομαι για το κομικ της guild...
May 14 2008 12:41