Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
endless_inspiration → Neuro
Κρίμα που δεν ξέρεις........
....και ψάχνω ένα καλό Manga με vampires!!!!
Μάρ 01 2009 11:28
Neuro → endless_inspiration
Ναι βρικολακας ειναι ... αλλα δεν ξερω απο ποιο anime ειναι και το εχω ψαξη! Ενδελος τιχεα το βρικα ^_^ εψαχνα vampire και το πετιχα .
Φεβ 28 2009 19:04
endless_inspiration → Neuro
aloha!
να σε ρωτησω....
αυτος στο Avatar Σου vampire ειναι;;;;:nbleed:
απο ποιο Manga/anime;;;;
Φεβ 28 2009 14:40
Barbara → Neuro
A! Τόσο καλα...και εγώ με τα μαθήματα-εξεταστική που είχα δεν πολυπρολάβαινα...
Θα έρθει το Πάσχα εκεί θα έχουμε ελεύθερο χρόνο :)
Tα λέμε καλό σ/κ.
Φεβ 14 2009 17:44
Neuro → Barbara
Οντος πολυ κερο εχουμε να τα πουμε XD φτεει και το οτι δουλεβω και με τιν σχολη εχς 0 ελευτερο χρονο ... μονο κανα manga αμα προλαβω διαβαζω....ουτε που ξερω τι γινετε στο forum XD.
Φεβ 13 2009 14:40
Neuro → ssjchris
Δεν πιραζη που ειναι νοριτερα ^_^ εξαλου μεχρι το τελους του μινα ειναι να τα παραδοσουμε XD ... εγω σιμερα ή τιν παρασκεβη αν εχω χρονο θα τα ανεβασω ...
Ιαν 28 2009 16:10
ssjchris → Neuro
φιλε μου εκανα καποια χειρογραφα σχεδια για το ''manga project'' και επειδη θα πρεπει να φυγω σε λιγες μερες θα τα ποσταρω τα σχεδια πιο γρηγορα αντι για το τελος το μηνος
ελπιζω να σας αρεσουν εκανα οτι μπορουσα αν και δουλεψα πιο πολυ στον ''nemo'':)
αν σας αρεσουν μπορειτε να τα επεξεργαστητε στο photoshop
Ιαν 27 2009 14:55
Raven Princess → Neuro
Χρονια πολλα και ευτυχισμενο το 2009 με ακομα περισσοτερα ανιμε!!!!^__^
Ιαν 02 2009 12:43
mihalakis21 → Neuro
χρονια πολλα και καλη χρονια γεματη υγεια, αγαπη και ευτηχεια :)
Ιαν 01 2009 23:00
Neuro → Lilia20
Βασικα το ειχα ξεχασι απο τοτε που πιγαν να καψουν την βιβλιοθηκη στην Αθηνα ... αλλα τωρα με εχει ποιασι μια κρισι ! OMG εγινα 20! Τι θα κανω τωρα ?!
Δεκ 29 2008 21:19


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
