Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

c.h.a.r.m → Neuro

esi isoun o fwtografos mas tin kiriaki sto event na fantastw?
Μάρ 04 2009 00:25
Φωτογραφία

endless_inspiration → Neuro

Κρίμα που δεν ξέρεις........ ....και ψάχνω ένα καλό Manga με vampires!!!!
Μάρ 01 2009 11:28
Φωτογραφία

Neuro → endless_inspiration

Ναι βρικολακας ειναι ... αλλα δεν ξερω απο ποιο anime ειναι και το εχω ψαξη! Ενδελος τιχεα το βρικα ^_^ εψαχνα vampire και το πετιχα .
Φεβ 28 2009 19:04
Φωτογραφία

endless_inspiration → Neuro

aloha! να σε ρωτησω.... αυτος στο Avatar Σου vampire ειναι;;;;:nbleed: απο ποιο Manga/anime;;;;
Φεβ 28 2009 14:40
Φωτογραφία

Barbara → Neuro

A! Τόσο καλα...και εγώ με τα μαθήματα-εξεταστική που είχα δεν πολυπρολάβαινα... Θα έρθει το Πάσχα εκεί θα έχουμε ελεύθερο χρόνο :) Tα λέμε καλό σ/κ.
Φεβ 14 2009 17:44
Φωτογραφία

Neuro → Barbara

Οντος πολυ κερο εχουμε να τα πουμε XD φτεει και το οτι δουλεβω και με τιν σχολη εχς 0 ελευτερο χρονο ... μονο κανα manga αμα προλαβω διαβαζω....ουτε που ξερω τι γινετε στο forum XD.
Φεβ 13 2009 14:40
Φωτογραφία

Barbara → Neuro

Καλημέρα μετά από πολύ καιρό..!! Τι γίνεται όλα καλα;;;
Φεβ 13 2009 11:48
Φωτογραφία

Neuro → ssjchris

Δεν πιραζη που ειναι νοριτερα ^_^ εξαλου μεχρι το τελους του μινα ειναι να τα παραδοσουμε XD ... εγω σιμερα ή τιν παρασκεβη αν εχω χρονο θα τα ανεβασω ...
Ιαν 28 2009 16:10
Φωτογραφία

ssjchris → Neuro

φιλε μου εκανα καποια χειρογραφα σχεδια για το ''manga project'' και επειδη θα πρεπει να φυγω σε λιγες μερες θα τα ποσταρω τα σχεδια πιο γρηγορα αντι για το τελος το μηνος ελπιζω να σας αρεσουν εκανα οτι μπορουσα αν και δουλεψα πιο πολυ στον ''nemo'':) αν σας αρεσουν μπορειτε να τα επεξεργαστητε στο photoshop
Ιαν 27 2009 14:55
Φωτογραφία

Anelis → Neuro

bliki bliki SPAM!
Ιαν 20 2009 15:33
Φωτογραφία

psofia → Neuro

Μου φαίνεται θα χαρείς.... :Ρ
Ιαν 11 2009 10:19
Φωτογραφία

Raven Princess → Neuro

Χρονια πολλα και ευτυχισμενο το 2009 με ακομα περισσοτερα ανιμε!!!!^__^
Ιαν 02 2009 12:43
Φωτογραφία

Maya-chan → Neuro

Καλη χρονια! ευτυχισμένο το 2009!
Ιαν 01 2009 23:02
Φωτογραφία

mihalakis21 → Neuro

χρονια πολλα και καλη χρονια γεματη υγεια, αγαπη και ευτηχεια :)
Ιαν 01 2009 23:00
Φωτογραφία

Neuro → Lilia20

Βασικα το ειχα ξεχασι απο τοτε που πιγαν να καψουν την βιβλιοθηκη στην Αθηνα ... αλλα τωρα με εχει ποιασι μια κρισι ! OMG εγινα 20! Τι θα κανω τωρα ?!
Δεκ 29 2008 21:19