Jump to content


Community Status Updates


Photo

Yo! Master → kleidokrator

Yo! Παίζει κανονικά Λειβαδιά γι'αύριο (στις 19.00 δηλαδή)?
Dec 06 2009 13:41
Photo

kleidokrator → Lucy-Nyu

Μαζί μου έχω πάντα όλες τις φωτογραφίες σχετικά με το anime.gr :) Αν έχεις το winrar δοκίμασε να κάνεις recover αλλιώς περίμενε μέχρι την Πέμπτη.(Fnac 349 ΜΒ - Sakura 848 MB)
Nov 10 2009 19:21
Photo

Lucy-Nyu → kleidokrator

xaxa kai τελικα 8ελω και εικονες απο το φνακ μιας και για 3η φορα που δοκιμασα να κατεβασω κατεβηκαν αλλα μετα αβγαλε ερορ οταν πηγα να κανω αποσυμπιεση
Nov 10 2009 14:04
Photo

Lucy-Nyu → kleidokrator

την πεμπτη θα εχεις και φωτο απο το παρτυ των σακουρα συντρομ???γιατι δεν εχω καμια απο κει οποτε αμα ειναι να φερω στικ μαζι μου.απλα ερωτηση κρισεως τι μεγεθος εχουν τα αρχεια?? υποθετω οτι 6 GB θα μου φτασουν για φωτο απο κει και απο τη χαλκιδα? ε??
Nov 10 2009 13:46
Photo

kleidokrator → Cassiel

Ευχαριστώ
Nov 03 2009 20:13
Photo

Cassiel → kleidokrator

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ:hbd:!!!!
Nov 03 2009 00:41
Photo

kleidokrator → Yo! Master

Ξέρεις τι σκέφτηκα. Στο επόμενο cosplay, στο ομαδικό One Piece, μπορείς να κάνεις Sanji η Smoker. Το 'χεις.... :D
Oct 14 2009 06:22
Photo

Kirenahana → kleidokrator

arigato for the pics! :D
Sep 16 2009 23:30
Photo

Atridis → kleidokrator

thanks και για τις foto :)
Jul 13 2009 00:33
Photo

MisaYoshiko → kleidokrator

κλειδο να σε πω..τα λαιβ ακτιον π περασες στον σκληρο σε καθε φακελο υπαρχουν 3 αρχεια. εμενα απο τα τρια μου παιζει μονο το ενα(ακουστηκε καπως αυτο?:Ρ) τα αλλα 2 τι ειναι? διακοσμητικα η βοηθανε επι το εργον?
May 19 2009 23:43
Photo

bijomarou → kleidokrator

καλώς σας βρήκα παιδες!
May 19 2009 23:08
Photo

MisaYoshiko → kleidokrator

δε το πιστευω....αν δεν εχει γινει μεχρι τωρα.. αλλα ευχαριστωωωωωω(Κ)
May 17 2009 21:54
Photo

kleidokrator → MisaYoshiko

Έβαλα ειδοποίηση σε περίπτωση που ξεκινήσει κάποιο γκρουπ να κάνει υπότιτλους.
May 17 2009 21:26
Photo

kleidokrator → mysticismlover

Και εγώ αλλά έχω κατεβάσει και ακούω και τα άλλα συγκροτήματα. Βασικά όμως πάω για τους Guardian
May 17 2009 21:25
Photo

mysticismlover → kleidokrator

**** το μόνο guardian ακούω από όλους αυτούς -.-'
May 17 2009 17:53