Community Status Updates
Yo! Master → kleidokrator
Yo! Παίζει κανονικά Λειβαδιά γι'αύριο (στις 19.00 δηλαδή)?
Dec 06 2009 13:41
kleidokrator
→
Lucy-Nyu
Μαζί μου έχω πάντα όλες τις φωτογραφίες σχετικά με το anime.gr :) Αν έχεις το winrar δοκίμασε να κάνεις recover αλλιώς περίμενε μέχρι την Πέμπτη.(Fnac 349 ΜΒ - Sakura 848 MB)
Nov 10 2009 19:21
Lucy-Nyu
→
kleidokrator
xaxa kai τελικα 8ελω και εικονες απο το φνακ μιας και για 3η φορα που δοκιμασα να κατεβασω κατεβηκαν αλλα μετα αβγαλε ερορ οταν πηγα να κανω αποσυμπιεση
Nov 10 2009 14:04
Lucy-Nyu
→
kleidokrator
την πεμπτη θα εχεις και φωτο απο το παρτυ των σακουρα συντρομ???γιατι δεν εχω καμια απο κει οποτε αμα ειναι να φερω στικ μαζι μου.απλα ερωτηση κρισεως τι μεγεθος εχουν τα αρχεια??
υποθετω οτι 6 GB θα μου φτασουν για φωτο απο κει και απο τη χαλκιδα? ε??
Nov 10 2009 13:46
kleidokrator → Yo! Master
Ξέρεις τι σκέφτηκα. Στο επόμενο cosplay, στο ομαδικό One Piece, μπορείς να κάνεις Sanji η Smoker. Το 'χεις.... :D
Oct 14 2009 06:22
MisaYoshiko → kleidokrator
κλειδο να σε πω..τα λαιβ ακτιον π περασες στον σκληρο σε καθε φακελο υπαρχουν 3 αρχεια. εμενα απο τα τρια μου παιζει μονο το ενα(ακουστηκε καπως αυτο?:Ρ) τα αλλα 2 τι ειναι? διακοσμητικα η βοηθανε επι το εργον?
May 19 2009 23:43
MisaYoshiko → kleidokrator
δε το πιστευω....αν δεν εχει γινει μεχρι τωρα.. αλλα ευχαριστωωωωωω(Κ)
May 17 2009 21:54
kleidokrator → MisaYoshiko
Έβαλα ειδοποίηση σε περίπτωση που ξεκινήσει κάποιο γκρουπ να κάνει υπότιτλους.
May 17 2009 21:26
kleidokrator → mysticismlover
Και εγώ αλλά έχω κατεβάσει και ακούω και τα άλλα συγκροτήματα. Βασικά όμως πάω για τους Guardian
May 17 2009 21:25


This status update has reached the maximum number of replies allowed
