Jump to content


Community Status Updates


Photo

Yunancy → sleeping_mind

Εμενα μου αρεσει να φροντιζω τουσ ανθρωπουσ..αρα θελω να γινω νοσηλευτρια... αν ειμουν αριστη μαθητρια θα ηθελα να γινω γιατροσ...αλλα αφου δεν ειμαι,θελω να γινω νοσηλευτρια.... αλλα μου αρεσει και νυπιαγωγοσ...... οι γονεισ μου λενε οτι το επαγκελμα τησ νοσοκομασ γιατιλενε οτι ειναι ενα πολλυ σκληρο επαγκελμα για μια γυναικα επειδη θα βλεπω πονο,στεναχωρια και θα εχει και βραδυνεσ βαρδιεσ....[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/ase.gif[/IMG] αλλα ετσι οπωσ εχουν γινει τα πραγματα με την ανεργια,καλο ειναι να παω εκει γιατι εκει δεν υπαρχει το προβλημα τησ ανεργιασ σε αυτο το τομεα.. οι γονεισ μου παρολα αυτα εοπιμενουν να δηλωσω Παιδαγωγικα.... εσυ τι λεσ? εσυ τι θεσ να σπουδασεισ? λολ και εγω εβλεπα το yugioh απο το star λολ.....αλλα ειχα παθει μεγαλη πωρωση με τισ καρτεσ του..ολοι στο σχολειο στα δειαλυματα μαζευομασταν και παιζαμε καρτεσ λολ 'εσυ?
Nov 17 2008 23:50
Photo

sleeping_mind → Yunancy

egw παω πρωτη λυκειου!!! που θες να περασεισ??? αυτα τα εχω δει το Rurouni Kenshin(Samourai X) Naruto One Piece Death Note το yugioh το εβλεπα μικροθλα στο star ειχα φαει ποροσουλα χα!! τα εσπαγε χαχαχαχα ^^
Nov 15 2008 18:14
Photo

Yunancy → sleeping_mind

Τελειωσα την Τριτι Λυκειου αλλα δεν περασα στισ παννελινιεσ εκει που ηθελα.και φετοσ αποφασισα να ξαναδωσω εξετασεισ λολ....και εχω αρχισει να διαβαζω μονη μου σπιτι...μετα τα Χριστοθγεννα θα γραφτω σε φροντηστηριο εσυ τι ταξη πασ? [IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thgood1.gif[/IMG] απαπαπα,το Elfen Lied ειναι το ποιο αιματηρο ανιμε πιστευω,λολ μισω τα ανιμε που ειναι δραματικα..και τισ δραματικεσ ταινιεσ επισησ...και αυτοσ ειναι ο λογοσ που επαψα να βλεπω γιαπονεζικεσ ταινιεσ...ολο δραμα και στο τελοσ πεθαινουν ολοι οι πρωταγονιστεσ,μπουρδεσ λολ[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thp_gurug.gif[/IMG] αυτα μου αρεσουν εχεισ δει καμια απο αυτα? Rurouni Kenshin(Samourai X) Naruto One Piece D.N.Angel Bleach YuGiOH Full metal panic Triniti Blood Death Note [IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/thiei.gif[/IMG] το wofs rain εχω διαβασει το πρωτο μανγκα και μου φενεται καλο!!!!
Nov 02 2008 22:46
Photo

sleeping_mind → Yunancy

nancy yo! και εγω μια απο τα ιδια με το διαβασμα!! τι τακσι πας?? εμενα με λενε λετα ( απο νικολετα λολ)χαρικα καλο μου!!! μμμμ.... αρκετα ανιμε μ αρεσουν ( δν εχω δει και πολλα ) απο αυτα που εχω δει τα αγαπημενα μ ειναι elfen lied, hellsing, death note, shakugan no shana, wofs rain ^^ και διαβαζω naruto βασικα εχω πολυ καιρο να διαβασς αλλα btw !! εσενα ποια σου αρεσουν???
Oct 26 2008 21:17
Photo

Yunancy → sleeping_mind

λολ σου εκοψαν το ιωτερνετ στο σπιτι?λολ καημενουλα το ιδιο συμβαινει και σε εμενα.... γιαυτο μπαινω πολυ σπανια στο ιντερνετ απο ιντερνετ καφε μπαινω πια... οι γονεισ μου μου εκοψαν την συνδεση γιατι λολ ειμουν ολη την ωρα στο ιντερνετ και δεν διαβαζα.....[IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g76/09-/emoticon/ase.gif[/IMG] εμενα με λενε ΝΑΝΣΥ,εσενα? ποια ειναι τα αγαπημενα σου ανιμε?
Oct 25 2008 16:24
Photo

sleeping_mind → Yunancy

yo! sorry που αργησα να απαντησω αλλα μου εκοψαν το internet στο σπιτι!!! ασε!!!! ναι i love anime εχω φαει ποροσουλα τελευαια χεχ!! πως σε λενε ρε man??
Oct 13 2008 18:44
Photo

Yunancy → sleeping_mind

γεια τι κανεισ?πωρωμενη και εσυ με τα ανιμε?^___^
Oct 07 2008 14:26
Photo

sleeping_mind → jimmare

αχαχαχαχα!!!! ναι πλακα εχει ^_^
Sep 23 2008 21:47
Photo

jimmare → sleeping_mind

Οχι η ζωγραφικη..το comic μου!
Sep 23 2008 21:05
Photo

the goblin → sleeping_mind

:hahaha::hahaha::hahaha:
Sep 23 2008 18:12
Photo

sleeping_mind → the goblin

καλα ειμαι :P 15 ειμαι εσυ?? πως σε λενε??
Sep 23 2008 17:43
Photo

sleeping_mind → jimmare

η ζωγραφικη?? ναι !!! αλλα δν ασχολουμε ποια.......
Sep 23 2008 17:41
Photo

the goblin → sleeping_mind

ποσο χρονων εισαι:ureshii::music:
Sep 23 2008 12:54
Photo

jimmare → sleeping_mind

Δλδ σ'αρεσει?
Sep 22 2008 22:21
Photo

sleeping_mind → jimmare

axa πλακα εχει ^^ και εγω ζωγραφιζω αλλα θελω practise ακομα..... χεχε
Sep 22 2008 21:43