Community Status Updates
Kalamaris → The Tragic Prince
Κοντευουν να μου φυγουν τα ματια απο το πολυ megaman.Τερματιζα και 2 παιχνιδια την ημερα.Πορωση σκετη.Και τωρα που τελειωσα ολα οσα μου ειχες πει σκοπευα να παω προς castlevania πλευρα και μιας και εχω ακουσει πως εισαι φαν τι προτεινεις?
Jul 26 2011 18:36
Kalamaris → The Tragic Prince
Aνετα η δυσκολοτερη απο τις πιστες των ρομποτ.Ακομα και στο hard ολες οι αλλες ειναι γελοιες.Και τωρα ερχεται το μεγαλο.....DR WILLY!!
Jul 19 2011 19:55
The Tragic Prince → Kalamaris
e siga. etsi ki alliws pio polu gia ton quick man einai
Jul 19 2011 15:49
The Tragic Prince → Kalamaris
nai. den mporeis na to stamathseis an to energopoihseis.
Jul 19 2011 04:13
Kalamaris → The Tragic Prince
To ξεκινησα και ειναι πραγματ πορωση!Αυτο βεβαια που δεν εχω καταλαβει ειναι οταν χρησιμοποιω εκεινο το αντικειμενο για να απγωσω το χρονο γιατι δεν μπορω να το σταματησω καπου στη μεση της μπαρας?Ειναι αναγκη να το ξοδευω ολο καθε φορα?
Jul 18 2011 19:42
The Tragic Prince → Kalamaris
υπεροχα. πιασε το 2 τωρα να πορωθεις. ολα ιδια δυσκολια εχουν περιπου
Jul 18 2011 19:15
Kalamaris → The Tragic Prince
[QUOTE]Πιασε τα απ την αρχη ,του NES με τη σειρα την main σειρα. αυτα βγαινουν ανετα σε μια βδομαδα
μετα το 7 του snes και χωσε και τα X μετα και εισαι αρχοντας[/QUOTE]To προβλημα μου ειναι πως δεν εχω κανενα nes η snes rom site.Ξερεις κανεναν αξιολογο?
Jul 13 2011 17:23
Night Wizard Seal → The Tragic Prince
Σίγουρα θα τα τσεκάρω κάποια στιγμή. Τώρα όμως (λόγω φροντιστηρίων - Πανελληνίων) είμαι σε μια σφικοτκώλεια κατάσταση :P:hihi2:
Jun 28 2011 17:23
The Tragic Prince → Night Wizard Seal
Εγω λεω να διαβασεις τα VN. Το ολο feeling που δινει η μουσικη που εχουν κανει ολη τη διαφορα
Jun 28 2011 15:00
Night Wizard Seal → The Tragic Prince
:hahaha: Τι δημιούργησα; Χάλασα κανένα flow του Umineko;
Για πλάκα το είπα αυτό βασικά.:hihi2: Δεν έχω διαβάσει γρι από Umineko. Αλλά ξέρω ότι επικρατεί λίγο mindfuck. Ή μυστήριο, anyway. :P
Τώρα όμως που μου το ξαναθύμισες, ας το πιάσω. Είμαι πολύ περίεργος.
Jun 26 2011 22:59
The Tragic Prince → Night Wizard Seal
[QUOTE=Night Wizard Seal;510557]
Κι ας μην κατάλαβα τι λέει. Κάποια πράγματα καλό είναι να μένουν άγνωστα. Ειδδικά στο Umineko. :P[/QUOTE]
But.. why? :(
Jun 26 2011 11:45
phm → The Tragic Prince
Όχι δεν το έχω δει. Καλή φάση :P Αν και ντάξει δεν μπαίνει στα favourite αλλά δεν έχει σημασία!
Btw άμα είναι κάνε με add στο msn, να καιγόμαστε καμιά φορά properly XD
Jun 24 2011 16:27


This status update has reached the maximum number of replies allowed
