Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
BarbasSs → Manbearpig
αχαααααααααααααααααααααααααααα
τι κανετε εσεις εκει στην πατριδα μ?
Ιούν 05 2008 11:55
Anyparktos → Manbearpig
Δεν ξέρω ρε μαν έχει πέσει γαμημένο διάβασμα...Νταξ θα παλευτεί φαντάζομαι η φάση αυτή τη βδομάδα αλλά από την επόμενη...Θα φάμε κάτι που αρχίζει από π...(Παϊδάκια φυσικά,τι κατάλαβες?:hahaha:)
Ιούν 03 2008 09:29
usagi 19 → Manbearpig
Γεία σου!διαβασα την απάντηση σου στο thread τουdeath note και δήλωσες μια αποστροφή προς τη χαζομάρα της Misa !έλα στο thread αγαπατε τη misa ή όχι και ψηφισε εναντίον της!!!:cry5: (άμα θες=Ρ)
χρειαζόμαστε επειγόντως ενισχύσεις!!:nanana:
Στήριξε τον αγώνα!:hero:
Ιούν 02 2008 11:54


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
