Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

BarbasSs → Manbearpig

αχαααααααααααααααααααααααααααα τι κανετε εσεις εκει στην πατριδα μ?
Ιούν 05 2008 11:55
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Manbearpig → BarbasSs

O SalazariosSs είναι ο Σταμάτης ρε.
Ιούν 03 2008 15:12
Φωτογραφία

BarbasSs → Manbearpig

μητσο ποιος ειναι ο SalazariosSsS????????????
Ιούν 03 2008 12:43
Φωτογραφία

Anyparktos → Manbearpig

Δεν ξέρω ρε μαν έχει πέσει γαμημένο διάβασμα...Νταξ θα παλευτεί φαντάζομαι η φάση αυτή τη βδομάδα αλλά από την επόμενη...Θα φάμε κάτι που αρχίζει από π...(Παϊδάκια φυσικά,τι κατάλαβες?:hahaha:)
Ιούν 03 2008 09:29
Φωτογραφία

Manbearpig → Anyparktos

Ρε Χρίστο,πότε θα πάμε για καμιά μπύρα?
Ιούν 02 2008 14:59
Φωτογραφία

usagi 19 → Manbearpig

Γεία σου!διαβασα την απάντηση σου στο thread τουdeath note και δήλωσες μια αποστροφή προς τη χαζομάρα της Misa !έλα στο thread αγαπατε τη misa ή όχι και ψηφισε εναντίον της!!!:cry5: (άμα θες=Ρ) χρειαζόμαστε επειγόντως ενισχύσεις!!:nanana: Στήριξε τον αγώνα!:hero:
Ιούν 02 2008 11:54
Φωτογραφία

Manbearpig → SalazariosSsS

Δασκαλεεε!Σε κανω friend request!
Ιούν 01 2008 17:10
Φωτογραφία

SalazariosSsS → Manbearpig

DASKALE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ιούν 01 2008 13:04