Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
donald13 → Ephialtes
Και απο μενα αλλα 100! Να γινεις σαν τον Ορτσι ενα πραγμα!:drink:
Ιούν 16 2008 23:40
°•πίΟu-πίΟu•°™ → Ephialtes
heeey!! τ κανεις?? να σου πω, μηπως μπορεις να ποσταρεις την πικ π εχεις γ αβαταρ?? ε? Ε? Ε? πλιιιζ!
Ιούν 15 2008 23:04
iristella → Ephialtes
Oμοιος ομοιω αει πελαζει που λεμε....Γι αυτο ταιριαζουμε με τον Zoro....Νταξει μικρη ειμαι ακομη που θα παει θα μαθω........
Ιούν 12 2008 19:05
GkLoc → Ephialtes
Διοτι,Πριν Να Γραφω Σε Forum,Εγραφα Συνεχεια Τιτλους Βιντεο(Wrestling)!
Και Εκει Εβαζα Πρωτο Γραμμα Καφαλαιο Και Μου Εχει Κολλησει!
Και Τωρα Που Σου Γραφω,Το Δαχτυλο Μου Δεν Ξεκολαει Απ'το Shift!!!
Ιούν 09 2008 00:37
Ptomahawk → Ephialtes
Εγώ το έφτιαξα :P. Αλλά ας μην πούμε τι είναι μην σποιλάρουμε κανέναν.
Ιούν 08 2008 22:28


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
