Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
kakashi sensei → Anelis
που ημουν και εχασα τετοιο γεγονος.
thanks για τις συμβουλες.
Φεβ 05 2009 15:05
Anelis → kakashi sensei
λοιπόοοοον
αρχικά ψάξε να βρεις το butcher's hill (10λεπτη περίπου ταινία splatter που απλά ΤΑ ΣΠΑΕΙ)
και τσέκαρε videodrome, tank girl, dog soldiers, visitor q, toxic avenger και οκ άμα θες να σου ψηθεί ΤΕΛΕΙΩΣ ο εγκέφαλος δες αυτό [URL="http://www.imdb.com/title/tt0804452/"]Bratz (2007)[/URL] ...θα θέλεις καιρό για να αναρρώσεις..
βασικά για να μην κάνω copy paste απλά τσέκαρε όλες τις ταινίες του προγράμματος του φεστιβάλ [url]http://www.anime.gr/forums/tv-%CA%E9%ED%E7%EC%E1%F4%EF%E3%F1%DC%F6%EF%F2/6073-2o-screamin-athens-horror-festival.html[/url] καλές ή κακές ήταν όλες καμμένες
Φεβ 05 2009 14:56
Anelis → kakashi sensei
:hahaha: τα έχω δει όλα mate!! (αν κ στο τέλος του 6 string samurai με πήρε ο ύπνος)
τώρα κάποια άλλη zombie movie εκτός από αυτές που σου είχα πει παλιότερα δεν θυμάμαι να έχω βρει:emptyonexg1:
και για μπάφους μια ταινία θυμάμαι αλλά δε θυμάμαι τον τίτλο
Φεβ 05 2009 14:34
kakashi sensei → Anelis
τα machine gun girl και kung pow τα εχω δει.ειδικα το kung pow θεικο.
δες το "evil alien conquerors" (θα νοιωσεις καθως το I.Q. σου θα κατεβαινει),"καντε το γυρω του γαλαξια με autostop" και το "six string samurai" (οι ρωσοι καταλαμβανουν την αμερικη και το μονο ελευθερο μερος ειναι το las vegas οπου βασιλειας ειναι ο elvis).
εχεις καμια αλλη προταση (κυριως με ζομπι ή μπαφους)?
Φεβ 05 2009 14:16
Anelis → kakashi sensei
ναι το είχανε πει εδώ και καιρό ότι ένα από τα trailer του grindhouse θα γινόταν και ταινία
τώρα πότε θα βγει δεν ξέρω αλλά μάλλον θα αργήσει αρκετά
thanx για την ταινία, θα την τσεκάρω asap
btw άμα σε ενδιαφέρουν καμμενιές τσέκαρε το machine gun girl + tokyo gore police (και αν τα αντέξεις και το kung pow! ) μπορεί οι τίτλοι τους να μην σου φαίνονται τόσο ιδιαίτεροι αλλά το περιεχόμενό τους είναι truly wtf material
Φεβ 05 2009 13:51
kakashi sensei → Anelis
το machete θα βγει κανονικη ταινια???
πλλλακα με κανεις.
ποτε βγαινει?
ακομα θυμαμαι την ατακα του priest "the god has mercy,i don't".
Φεβ 05 2009 11:48
Anelis → kakashi sensei
[I]"να μπορουσα να βρω και τις "γυναικες λυκανθρωπους στα SS" και τι στο κοσμο."
[/I]εε ξέρεις ότι αυτή η ταινία δεν θα γυριστεί ποτέ right? (εκτός αν εννοείς το Ilsa, She Wolf of the SS)
ήταν μέρος των ψεύτικων trailer από το Grindhouse
btw torrent εδώ [url=http://isohunt.com/torrent_details/62685953/Werewolf+Women+Of+The+Ss?tab=summary]Werewolf Women Of The SS | Werewolf Women Of The Ss | isoHunt - the BitTorrent and P2P search engine[/url]
πάντως από αυτά τα trailer αυτό που αξίζει τρελά είναι το Machete (το οποίο και γυρίζεται ως κανονική ταινία)
Φεβ 05 2009 08:28
Xa0s → kakashi sensei
Τι λεει?Ελπιζω στην επομενη προβολη να πιασουμε καλιτερεσ θεσεισ.Οταν μπορεσεισ στιλε εμα πμ με προτινομενα ανιμε προσ θεαση.Tnx
One Piece ftw:head::head:
Φεβ 04 2009 23:53
Erisadesu → kakashi sensei
απλά ήθελα να βάλω την elizabeth...μήπως να ξαναγυρίσω το νικ μου σε erisabetsu?
Ιαν 17 2009 21:41
kakashi sensei → Erisadesu
eri τι εγινε αλλαξοπιστησαμε?
εγινες και εσυ gintama-tard?
Ιαν 17 2009 19:43


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
