Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → Franklin
[B]τελεια!!![/B] τσακισου να παμε για μπυρες... εγω θα πινω εσυ θα κοιτας, εισαι μικρο ακομα...
Φεβ 11 2010 14:49
Franklin → Serestrum
Θες να σε σοκαρω κι αλλο? Διοτι σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Αθηνα :O
Φεβ 11 2010 14:05
Franklin → mono
Οχι ακομα :( Σε καμια βδομαδα το περιμενω. Απλως την τελευταια εβδομαδα το ''δανεικο'' δικτυο μου κανει τη χαρη..
Φεβ 11 2010 14:03
Franklin → Anyparktos
Μεχρι τη λεξη ''γκαιφε'' ειχα καποιες αμφιβολιες.. :P Τελειωσε η εξεταστικη , καλο Σεπτεμβρη τωρα. Φευγω σημερα και θα ξαναρθω Θεσσαλονικη τη Δευτερα. Αντε να τελειωσεις κι εσυ να ανασυνταχθουμε ανυπαρκτο πλασμα.
Φεβ 11 2010 14:02
Anyparktos → Franklin
Bρε βρε...αρχίσαμε να βλέπουμε ανιμε πάλι??
Eξεταστική πως πάει?Τελειώνω 19 του μηνού.
Αντε να τελειώσω κι εγώ να βγούμε για κανα γκαΐφε και με την Αντωνία(πιστεύω μέχρι τώρα κατάλαβες ότι είμαι ο Χρίστος,απλά με new c00l nickname)
Φεβ 11 2010 10:39
Franklin → Serestrum
Γκουχ γκουχ..... Ελαχιστοι μηνες απουσιας κι εσυ αμεσως να βρεις καινουργιες φιλες... :P Αντε σε λιγες μερες θα χω συνδεση *φαηναλι :P
Φεβ 11 2010 04:14
psofia → Franklin
Μαρή ζεις; Λέω να ανέβω για το meeting την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να βρω σπίτι να μείνω, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ. :p
Νοέ 11 2009 12:03


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
