Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → Franklin

[B]τελεια!!![/B] τσακισου να παμε για μπυρες... εγω θα πινω εσυ θα κοιτας, εισαι μικρο ακομα...
Φεβ 11 2010 14:49
Φωτογραφία

Franklin → Serestrum

Θες να σε σοκαρω κι αλλο? Διοτι σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Αθηνα :O
Φεβ 11 2010 14:05
Φωτογραφία

Franklin → mono

Οχι ακομα :( Σε καμια βδομαδα το περιμενω. Απλως την τελευταια εβδομαδα το ''δανεικο'' δικτυο μου κανει τη χαρη..
Φεβ 11 2010 14:03
Φωτογραφία

Franklin → Anyparktos

Μεχρι τη λεξη ''γκαιφε'' ειχα καποιες αμφιβολιες.. :P Τελειωσε η εξεταστικη , καλο Σεπτεμβρη τωρα. Φευγω σημερα και θα ξαναρθω Θεσσαλονικη τη Δευτερα. Αντε να τελειωσεις κι εσυ να ανασυνταχθουμε ανυπαρκτο πλασμα.
Φεβ 11 2010 14:02
Φωτογραφία

mono → Franklin

Έβαλες internet καμάρι μου? :joyful:
Φεβ 11 2010 12:39
Φωτογραφία

Anyparktos → Franklin

Bρε βρε...αρχίσαμε να βλέπουμε ανιμε πάλι?? Eξεταστική πως πάει?Τελειώνω 19 του μηνού. Αντε να τελειώσω κι εγώ να βγούμε για κανα γκαΐφε και με την Αντωνία(πιστεύω μέχρι τώρα κατάλαβες ότι είμαι ο Χρίστος,απλά με new c00l nickname)
Φεβ 11 2010 10:39
Φωτογραφία

Serestrum → Franklin

αμεν... επιτελους αραχνακι... περιμενω!!!
Φεβ 11 2010 09:54
Φωτογραφία

Franklin → Kenny

Aη εμ χαράσινγκ μαη φρεντς...
Φεβ 11 2010 04:16
Φωτογραφία

Franklin → Serestrum

Γκουχ γκουχ..... Ελαχιστοι μηνες απουσιας κι εσυ αμεσως να βρεις καινουργιες φιλες... :P Αντε σε λιγες μερες θα χω συνδεση *φαηναλι :P
Φεβ 11 2010 04:14
Φωτογραφία

Franklin → mono

Τσα! Ετσι για να μην ξεχνιομαστε...
Φεβ 11 2010 04:11
Φωτογραφία

Franklin → Left64Vegeta

Hi hi :) Καπου σε εχω ξαναδει.... :P
Φεβ 11 2010 04:04
Φωτογραφία

donald13 → Franklin

:drink:
Δεκ 16 2009 01:14
Φωτογραφία

bezdim → Franklin

We need you
Νοέ 12 2009 20:07
Φωτογραφία

psofia → Franklin

Μαρή ζεις; Λέω να ανέβω για το meeting την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να βρω σπίτι να μείνω, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ. :p
Νοέ 11 2009 12:03
Φωτογραφία

ZeLiGa → Franklin

Fragnes. Am I right? ^^
Οκτ 25 2009 19:48