Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Zoro → iristella

Χαχαχα,με εκανες και γελασα τωρα:hihi2: Ναι η modophobia ειναι κοινο χαρακτηριστικο στο forum,που και που σε αγχωνουν οτι θα πουν κατι κακο,βεβαια για να πουν κατι κακο πρεπει και να το χεις κανει,αν εισαι ενταξει δεν θα σου πουν τπτ(επιφυλασσομαι μπας και τα δει κανεις τους αυτα:hahaha:)...ειδικα με σενα που ξεχνιεσαι λιγο με τα spoiler tags!! Πολυ επιτυχια το thread οντως,αφου συμμετειχαν και mods(η μαλλον να το κανω ενικο!!)...:gotit:
Ιούν 01 2008 20:51
Φωτογραφία

Zoro → iristella

nothing,wrong post,για pm προοριζοταν!!Check ur pm!!
Ιούν 01 2008 20:10
Φωτογραφία

iristella → Zoro

ναι τρελη επιτυχια ειχε το thread...Μεχρι και ο Mod εχει πορωθει ΧD lol..και δεν εει παραπονεθει ακομη για flooding..Bεβαια οταν τον βλεπω μεσα μου πιανεται η ψυχη γιατι νομιζω οτι θα με κραξει (παλι) για τα spoiler tags (συνδρομο καταδιωξης aka συνδρομο Light)....
Ιούν 01 2008 20:07
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Εσυ με πειραζεις??Ελα τωρα μην ακουω τετοια:wooi2:...η συζητηση ηταν mighty fine παντως...:bath:
Ιούν 01 2008 20:04
Φωτογραφία

iristella → Zoro

:hahaha::hahaha::hahaha:το ξερα οτι θα τσιμπαγες...LoL...:hahaha::hahaha::hahaha: Σε πειραζω εννοειται
Ιούν 01 2008 19:53
Φωτογραφία

Zoro → zade

Τι πως λειτουργει??:hmmm: Μολις ο εκανες,μου αφησες μυνημα...γραφεις και "post message":riiight:
Ιούν 01 2008 19:43
Φωτογραφία

zade → Zoro

Πως διάλο λειτουργεί αυτό που κάνω τώρα ; Αυτό το visitor Message ?
Ιούν 01 2008 19:40
Φωτογραφία

iristella → Zoro

:hahaha:καποιοι απο αυτους.... Εχω βαλει και μερικους extra:hahaha: Εναν L χρειαζομαστε μονο για να ολοκληρωθει το σετακι
Ιούν 01 2008 16:50
Φωτογραφία

Zoro → iristella

και τα ατομα αυτα να υποθεσω οτι ειναι οσοι ψηφισαν ναι??:hihi2::hehehe:
Ιούν 01 2008 16:48
Φωτογραφία

iristella → Zoro

δλδ αν εσυ εισαι Misa και εγω ειμαι Light αυτο σημαινει οτι αν σου προωθησω μια λιστα με ατομα που με εκνευριζουν θα τους τακτοποιησεις για χαρη μου???? XDDD
Ιούν 01 2008 16:46
Φωτογραφία

Orion19 → Zoro

Χα χα! Τον μπερδέψαμε τον άμοιρο!
Ιούν 01 2008 09:27
Φωτογραφία

Zoro → iristella

Ξαναδες στο thread με την Misa το τελευταιο μου post,θα χαρεις!! Επισης μην ξεχασεις να ψηφισεις!!
Ιούν 01 2008 04:22
Φωτογραφία

BarbasSs → Zoro

ειναι μια Death metal μπαντα που κανει συναυλια αυριο....
Ιούν 01 2008 01:36
Φωτογραφία

Orion → Zoro

[COLOR="DarkOrchid"]Εγω είμαι απο το movie picture trivia (που σου ελεγα που τα βρισκεις κ τα βαζεις αυτες τις εικονες) [/COLOR]
Ιούν 01 2008 01:36
Φωτογραφία

Zoro → BarbasSs

Obituary Live??Μεταφραση??Καμια συναυλια απο συγκροτημα??(συγχωρησε την ασχετοσυνη μου!!:terror2:)
Ιούν 01 2008 01:31