Jump to content


Community Status Updates


Photo

Zoro → Tea-chan

Χοχο, μπράβο, το περνάς εύκολα το μάθημα της μπερζερκολογίας βλέπω! :hahaha: Να 'ταν έτσι και τα πανεπιστημιακά! :if:
Jun 26 2009 14:59
Photo

Dark_Venus → Zoro

Εισαι βλαμμενο νομιζα οτι κατι σου χα κανει και στεναχωρηθηκα. [IMG]http://bakaitsanime.files.wordpress.com/2008/12/maid-1.jpg[/IMG]
Jun 26 2009 14:57
Photo

Zoro → Dark_Venus

Μπαααα, τι να ενοχλεί καλέ... μιλά μου κι άλλο στον 2ο πληθυντικό και είμαστε μια χαρά! :orly: [SIZE=1] α, τα ρούχα maid ξέχασα να αναφέρω! XD[/SIZE]
Jun 26 2009 14:54
Photo

Dark_Venus → Zoro

...ok... :( Δε θα το επαναλαβω στο εξης αφου σας ενοχλει.
Jun 26 2009 14:40
Photo

Zoro → Dark_Venus

Πολύ αργά, το κάνατε ήδη!! :hahaha:
Jun 26 2009 14:37
Photo

Dark_Venus → Zoro

Θα σας απαντουσα αλλα δε μιλαω σε αγνώστους...
Jun 26 2009 14:06
Photo

Zoro → Dark_Venus

Ε; Συγγνώμη ποια είστε; :?
Jun 26 2009 13:19
Photo

Dark_Venus → Zoro

Μας ξέχασε ο Ζορο πάει................
Jun 25 2009 23:27
Photo

Zoro → Tsunade-sama

[SIZE=1]Breast-sa[/SIZE]...εεε Tsunade-samaaaa, όντως χαθήκαμε αυτή την περίοδο!! :nanana: (την ατάκα εισαγωγής μου την έμαθε ο κοινός φίλος μας, πετυχημένη, δεν μπορείς να πεις! :wis:) Εγώ άστα, πήζω στην εξεταστική, προσπαθώ να την βγάλω καθαρή με το διάβασμα... και holy spirit!! Έδωσα ήδη το πρώτο μάθημα και όλα καλά, σύντομα έρχεται το 2ο μέρος αυτής της χόρρορ τριλογίας! :terror2: Δυστυχώς θα έχω εξεταστική για ακόμη 2 βδομάδες τουλ, έχω και μητέρα εδώ οπότε (για να δείξω καλή διαγωγή :whistling:) περιόρισα την χρήση του pc όσο είναι εδώ... ωστόσο μου είναι αδύνατο να μην κάνω κάνα διάλειμμα κάθε δυό και τόσο για να ελέγχο τι τρέχει στα διαδυκτιακά στέκια μου, οπότε... iphone ftw! Το απαραίτητο εργαλείο του net otaku (από αυτό γράφω τώρα, γι' αυτό και αργώ)! :drink:<--- [SIZE=1]καμένος! XD[/SIZE] Πέραν αυτών όλα καλά, σύντομα επιστροφή στην πατρίδα! Εσύ τι λέει ενώ, σε ποια από τις 3 πατρίδες σου θα περάσεις τις διακοπές σου φέτος;; ΥΓ: Όσο ευθύνεται ο Max για το γούρι σου, άλλο τόσο έβαλα και 'γω το χεράκι μου που δεν σου ευχήθηκα, ξέρεις πως πάει το θέμα με μένα! [SIZE=1]ανάποδα[/SIZE] :ureshii:
Jun 25 2009 22:19
Photo

Tsunade-sama → Zoro

Zoro - chin που χάθηκες καλό μου? Ακόμα εξεταστική?Εγώ ευτυχώς τελείωσα τα βάσανα μου σε μια μέρα κ χάρις τον φίλο του Spoilermaki έπιασα 3/3!Γούρι να σου πετύχει...:hahaha:
Jun 25 2009 21:23
Photo

Zoro → kelborn3

The force is weak in you! :tensai: [URL="http://franky-house.com/forums/showthread.php?t=9728"]http://franky-house.com/forums/showthread.php?t=9728[/URL] Kono Baka, no evil_genius yet, αρκέσου σε Franky House! Supeerr! :p
Jun 25 2009 13:01
Photo

kelborn3 → Zoro

Ρε παπαρα απο που κατεβασες το νεο chapter του berserk? Κοιταξα evil genius αλλα τπ μεχρι στιγμης
Jun 25 2009 12:10
Photo

Zoro → kelborn3

Yohoho... If you say so... XD Kiddin, όντως προχωρημένα πράγματα με τις εικόνες βλέπω, ειδικά η κάτω κάτω με Nami & Robin!! Be sure to spoil her a bit!! (παρ' το με όποια από τις 2 έννοιες θες :D)
Jun 25 2009 00:52
Photo

kelborn3 → Zoro

Γτ ρε συ μια χαρα τελεις ειναι οι εικονες τις.Η Μαρια ειναι απαιχτη σε αυτο τον τομεα.Δες τι εκανε μονο με το one piece ου λατρευω.Ασε η κοπελα ειναι χρονια μπροστα:wooi2:
Jun 24 2009 23:58
Photo

Zoro → kelborn3

Well, μπορείς πάντα να τα δώσεις στον Ζόρο-κουν για resize αν ποτέ χρειαστείς! :tensai: Μια χαρά ρε συ, έδωσα το πρώτο μάθημα την προηγούμενη βδομάδα και σύντομα γράφω το 2ο, δεν σημαίνει ότι γλίτωσα το κρέμασμα ωστόσο! :hot: Btw της Πόπης το κάνατε εσύ και η Venus με εικόνες... ο Brook που κοιτάει πάντσου λείπει!! XD
Jun 24 2009 23:41