Jump to content


Community Status Updates


Photo

Shihama-ru → Tea-chan

Γειά σου ρε Tea-chan,πέθανα στα γέλια με την κριτική σου για το The Bride of the Water God. Μέσα σε 3 μόνο σειρούλες το καταέθαψες άκρως πετυχημένα μπορώ να ομολογήσω:hahaha:. My favorite line "χιούμορ της κατάψυξης":hahaha::hahaha: Την βρήκα κ θυμήθηκα το album σου!! [SPOILER][IMG]http://img294.imageshack.us/img294/3466/kittenp.jpg[/IMG][/SPOILER]
Feb 17 2010 15:48
Photo

Tea-chanPhantom Duck

Ναι. Γίνεται μέσω ταχυδρομείου, αν θες. Με ένα φάκελο όπως αυτά που βάζεις τα DVD για τις αλυσίδες. Το έχω δοκιμάσει, είναι μια χαρά. Να σου στείλω στοιχεία και λοιπές πληροφορίες;
Feb 17 2010 02:20
Photo

Phantom DuckTea-chan

Δικό σου, σε εμένα πιάνει χώρο τζάμπα. Τώρα το πως θα στο δώσω είναι άλλη υπόθεση, Θεσσαλονίκη είπαμε μένεις ? :P
Feb 17 2010 01:55
Photo

Tea-chanPhantom Duck

[QUOTE]Προσωπικά το όλο στυλ παραείναι γλυκανάλατο και shojo για τα γούστα μου, το αγόρασα δοκιμαστικά ώστε να δω τη δουλειά του Comicworld. Δεν πρόκειται να αγοράσω τον 2ο τόμο όταν με το καλό βγει.[/QUOTE] TO ΠΟΥΛΑΣ ΜΗΠΩΣ;;;;;;;
Feb 17 2010 01:40
Photo

Tea-chanKenny

Awww... :( Όταν με το καλό τα κατεβάσεις, σφύρα κλέφτκα!:blingeye2:
Feb 16 2010 16:47
Photo

KennyTea-chan

Δεν δοκίμασα να τα κατεβάσω, και τώρα που τα ζήτησες παρατήρησα ότι τα links είναι νεκρά. :sigh2: (Σε υποχρέωσα, το ξέρω. :P) Oh well, θα ζητήσω reuploading.
Feb 16 2010 16:26
Photo

Tea-chanKenny

Linku για τα raw του Grimm's Manga, grampa! Plz? :blingeye2:
Feb 16 2010 16:17
Photo

Adventurer → Tea-chan

Η περιγραφη δεν ειχε κατι το ιδιαιτερο βασικα... Μια ανθρωπος, απο ενα διηγημα που εχει γινει και ταινια, η οποια ειναι ερωτευμενη με καποιον που εχει υπερφυσικες δυναμεις. Το αστειο ηταν που εβλεπα τον τυπο με ενα τεραστιο χαρτακι που εγραφε "Bella" στο κουτελο του και θυμομουν το τι ελεγες για αυτην :P
Feb 16 2010 03:50
Photo

Tea-chan → Adventurer

Θέλω να μου πεις πώς τη περιέγραφε!
Feb 15 2010 16:33
Photo

Adventurer → Tea-chan

Και φυσικα την ΕΠΟΜΕΝΗ μερα απο αυτην που διαβασα τα συναισθηματα σου για την Bella, παιξαμε το Μαντεψε Ποιος με κατι ασχετα ατομα και η μια κοπελα εβαλε σε ενα αγορι οτι ειναι η Bella. Με το ζορι κρατηθηκα καθ'ολη τη διαρκεια του παιχνιδιου! :hahaha:
Feb 15 2010 06:57
Photo

amaya3 → Tea-chan

[URL="http://www.laymark.com"][IMG]http://www.laymark.com/i/o/54.gif[/IMG][/URL][URL="http://www.laymark.com"][IMG]http://www.laymark.com/i/o/113.gif[/IMG][/URL] Δεν είχα καμία αμφιβολία...αλλά όχι και 2 ταινίες, ρε! Φυσικά, δεν χωράει ΟΛΗ η αηδία σε μια ταινία! >> Θα 'λεγα ότι κι εδώ έβαλε η Meyer το χεράκι της όπως έκανε με το manhwa για να μην κοπούν "σημαντικές σκηνές"(:puke::puke::puke:), αλλά μάλλον δεν χρειάστηκε...Πάντως, εκτός από το κέρδος, δεν βλέπω κανένα λόγο να κάνουν 2. Πραγματικά, τι θα δείξουν; Δεν υπάρχει υλικό για 2 ταινίες.
Feb 14 2010 18:58
Photo

Tea-chan → amaya3

[SIZE=5][B][url=http://worstpreviews.com/headline.php?id=16749&count=0]Ω, ΘΕΟΙ!!! ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΛΥΠΑΣΤΕ;;;!!!!![/url][/B][/SIZE] Είναι αποφασισμένοι: ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!!!!!!!!!! [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff133/onionethan/Onion_Emoticons/107_.gif[/IMG][IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff133/onionethan/Onion_Emoticons/107_.gif[/IMG][IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff133/onionethan/Onion_Emoticons/107_.gif[/IMG][IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff133/onionethan/Onion_Emoticons/107_.gif[/IMG][IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff133/onionethan/Onion_Emoticons/107_.gif[/IMG]
Feb 13 2010 22:03
Photo

Tea-chan → amaya3

LOL, μόλις σου απάντησα στο lj γι'αυτό. Έχω κατεβάσει τα πάντα, και είχα αρχίσει να το διαβάζω πριν την εξεταστική. Μόνο το 1ο τόμο διάβασα. Είναι κι αυτό στα υπ'όψιν...
Feb 13 2010 01:28
Photo

amaya3 → Tea-chan

Btw, εσύ το Tokyo Crazy Paradise το διάβασες τελικά;
Feb 13 2010 00:48
Photo

Tea-chan → Adventurer

:hahaha::hahaha::hahaha: Πραγματικά, ΔΕ μπορείς να το ονομάσεις! Καααααλά. Θα περιμένω. :sleepy:
Feb 12 2010 23:54