Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
mono → psofia
looooooove:wooi2: Welcome back!
Το ηξερα οτι θα υπεκυπτες και θα γυρνουσες:tensai:
Ιαν 10 2009 22:15
psofia → ZeLiGa
Πλήρωσα και μου έβγαλαν το ban. Φυλακή θα πάω αργότερα. Θα τους πώ να μου κλείσουν δωμάτιο με [B]τηλεόραση[/B].
Ιαν 10 2009 22:13
tsintori → psofia
Γεια!!!!!!!!
Υποτίθετε ότι δεν ήσουν banned μέχρι το τέλος των παννελληνίων;;;
Ιαν 10 2009 21:45
psofia → Anyparktos
Hello MLN! Θέλω να στρατολογηθώ στο EKMEK και άκουσα πως είσαι ο leader.
Ιαν 10 2009 21:43
psofia → Dante80
Hello! Όντως βρήκα το σφετεριστή που τολμά να έχει nickname το "psofos". Well τι να κάνουμε. Γι'αυτό θα ήθελα να μετονομαστώ σε psofia (ναι έχω φαντασία, το ξέρω). :Ρ
Ιαν 10 2009 21:20
psofia → Namida
I am back! Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και thanks που δεν με κάλεσες. No hard feelings though! :D
Ιαν 10 2009 21:15


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
