Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

psofia → Phantom Duck

Καλύτερα να άφηνες το βλαμμένο την Chiyo. Τι σου έφταιξε η γλυκιά Osaka? :cry:
Ιαν 16 2009 18:47
Φωτογραφία

Phantom Duck → psofia

:hahaha: Owned Το διόρθωσα, θενξ :P
Ιαν 16 2009 18:45
Φωτογραφία

psofia → Phantom Duck

To μίσος σου για την Chiyo-chan είναι απόλυτα κατανοητό, αλλά έχει αφήσει το Heal & Hurt εδώ και κάτι αιώνες. Τράβα κάνε edit. :P
Ιαν 16 2009 18:40
Φωτογραφία

psofia → Darthnicolas

Θεωρητική είμαι, κάτι τέτοιες σκηνές τις θυμάμαι... Α ήσουν και τότε? Δεν το θυμάμαι! (αντίφαση με τα παραπάνω λολ) Τι τον έχεις φάτσα κάρτα τον αντιπαθέστατο τον Lelouch?
Ιαν 16 2009 18:29
Φωτογραφία

Darthnicolas → psofia

Αλλά από μνήμη πρώτη...Πως καταφέρνεις και θυμάσαι κάτι τέτοιο..? Εγώ θυμάμαι και ένα πάρτυ που είχα πάει,παίζει να ήταν απόκριες κοντά γιατί ήταν κουστουμαρισμένοι κλπ...Τέσπα,στο επόμενο θα δούμε τι θα γίνει ;p
Ιαν 16 2009 18:19
Φωτογραφία

psofia → Sponis

Hope you don't mind being fixed in the "Σφαλιάρα" topic. :P
Ιαν 16 2009 16:37
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

Εγώ πάλι θέλω απλά να πεθάνει. Γιατί το παίζει badass και όλοι ξέρουμε τι σκατο-emo είναι. Psofos.
Ιαν 16 2009 16:19
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → psofia

Aυτο που λες ολα τα κοριτσακια ηταν ενας λογος που δεν τον πολυσυμπαθουσα γιατι μου την εσπαγαν οι fans του,σε ξενα φορουμς μολις ελεγα κατι για τον Sasuke κατι τρελιαρες μου ελεγαν κανεις λαθος γιατι Sasuke-kun this and that :D Και εγω για τον δευετρο λογο δεν τον συμπαθω αλλα αν ζητησει καποτε γονατιστος συγνωμη τοτε ισως να αλλαξω γνωμη :D
Ιαν 16 2009 16:09
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

Well, κάποτε, όπως όλα τα κοριτσάκια, ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του, τον έβλεπα στα όνειρα του, είχα κατεβάσει over 9000 εικόνες και fanarts etc. Όταν όμως πρόδωσε την Konoha και πήγε με το Michael Jackson....εεε τον Orochimaru εννοούσα, ξενέρωσα πολύ άσχημα. And then, rage began... (6)
Ιαν 16 2009 16:02
Φωτογραφία

psofia → Darthnicolas

Καλή τύχη και σ'εσένα με την εξεταστική! Ε ρε man, έναμισι χρόνο έχω να σε δω... Κάνε κάτι και εσύ. Θυμάμαι στο πρώτο meeting που καθόμουν με τους 2 φίλους μου σε απόσταση και βλέπαμε το τσούρμο και έρχεσαι εσύ και μας λες "άντε παιδιά πάμε...". :if:
Ιαν 16 2009 15:59
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → psofia

Γιατι αντιπαθεις τον Σασουκε τοσο πολυ?οχι οτι εχω καποιο προβλημα με αυτο :D
Ιαν 16 2009 15:52
Φωτογραφία

Darthnicolas → psofia

Ε να είχα πιάσει δουλεία,και δεν προλάβαινα να μπω ούτε anime.gr :oo: Βέβαια ήρθε ο καιρός να σταματήσω,προτιμώ τη δουλειά του τεμπέλη... Και έχουμε και εξεταστική τέλος του μηνός :/
Ιαν 16 2009 15:50
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

Lol epic win ο φιλαράκος. Ο Sasuke θέλει πολλές μπουνιές...
Ιαν 16 2009 15:35
Φωτογραφία

Hatake Kakashi → psofia

Koιτα φιλλερ δεν ειναι αλλα οταν λεει ο Κισι οτι δεν θελει να γραψει μαχη για αυτους και ο Παραγωγος του λεει εγω κανω κουμαντο και θα γραψεις, δεν σωστο αυτο. ΗΑΗΑΗΑΗΑ χωριο της αστραπης :D Ρωταει ενας σε ξενο φορουμ,πιστευετε οτι Ο Ναρουτο θα μπορουσε ενα πετυχει τον Σασουκε με την γροθια του? Και απανταει ενας This is not a question. The force alone of naruto's punch was able to send that fat bitch spinning like a gig. He stopped a summon and send him flying like team rocket in every Pokemon episode ΗΑΗΑΗΗΑΗΑΗ ελιωσα :D
Ιαν 16 2009 15:28
Φωτογραφία

psofia → Hatake Kakashi

"Ξεκωλοκάριν" --> EPIC! :hahaha: I hate her too! Δεν ήξερα ότι είναι filler χαρακτήρες. Μάλλον το ίδιο ισχύει και γι'αυτούς απ'το χωριό της Αστραπής or whatever it is called.
Ιαν 16 2009 15:23