Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Sponis → psofia

καλαααααά... φάε τώρα τη μπαν-άνα του Πέκοβιτς και παίξε μικρο τελικό... Kukuku
Μάι 02 2009 11:40
Φωτογραφία

psofia → Sponis

Θα φας τόσες πολλές απ'το banhammer μου που θα του-μπαν-ιάσεις και με την πρώτη ευκαιρία θα σε ρίξω στη θάλασσα! Θα φάτε καλά απ'την ΤΣΣΚ και στο πρωτάθλημα. Για να μη μιλήσω για το ποδόσφαιρο... (I like where this conversation is going... :P)
Μάι 02 2009 11:36
Φωτογραφία

Sponis → psofia

φτυσ'τα μπούτια σου... δε σε χάλασε πσοφάκι το 84-82 ε; περιμένω το μπαν από εσένα...
Μάι 02 2009 01:52
Φωτογραφία

psofia → Sponis

Ώστε είσαι Παναθηναϊκός εεεΕ? ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΜΠΑΝ ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ, ΝΕΚΣΤ ΤΑΪΜ ΑΪ ΣΙ ΓΙΟΥ. Το φάιναλ φορ το είχε στήσει η Cosmote, πουλέν του Βγενόπουλου. (και όχι δεν είμαι ο Zauk, είμαι η Σοφία και είμαι Ολυμπιακός:P)
Μάι 02 2009 01:34
Φωτογραφία

LokeSponis

no it's all a lie. ειναι παγιδα για να με banareis το νιωθω!
Απρ 28 2009 20:37
Φωτογραφία

SponisLoke

τις καλημέρες μου... ελπίζω να σταμάτησες να με φοβάσαι πλέον...
Απρ 28 2009 09:29
Φωτογραφία

Sponis → Anyparktos

καλά λέμε... κοιτάζω μήπως ανέβω προς τα πάνω την Πρωτομαγιά...πισταύω θα είστε στα πέριξ ε;
Απρ 24 2009 07:08
Φωτογραφία

Anyparktos → Sponis

Την γνωρίζω αυτή την ύπαρξη αλλα ακόμα δεν είμαι σίγουρος ότι την πιστεύω... Tι φκιανς ωρε θειο?Όλα καλά?
Απρ 24 2009 01:39
Φωτογραφία

Melkor → Sponis

ναι εχεις ενα πολυ μεγαλο δικιο εκει. καλα φιλος, μεσες ακρες τα ιδια. ενιγουεΐ, οποτε μπορειτε, εδω θα ειμαι εγω.
Απρ 23 2009 11:11
Φωτογραφία

Sponis → Melkor

θα το ήθελα αλλά φοβάμαι την κίνηση που θα φάω στο πηγαίν'έλα θα το συζητήσω με το έτερον ήμισυ και θα απαντήσουμε εν καιρώ... όλα καλά κατά τα άλλα, εσύ τι λέει;
Απρ 23 2009 11:09
Φωτογραφία

Melkor → Sponis

ου ρε φασιστα, που με καταπιεζεις, και δεν με αφηνεις να εκφρασω την γνωμη μου:hahaha: hello boss, ολα καλα? θα την φαω την κρεπα για παρτη σας στη Ναυαρινου, αλλα μπας και σας βολευει να ερθετε καμια βοτα Πρωτομαγια, να την φαμε ολοι μαζι? την κρεπα... ειπε θα ανεβει και ο Fingolfin Κατερινη, και θα πεταχτει ενα απογευμα για καφε. ψησε και τον Dante και σας περιμενω.
Απρ 23 2009 11:05
Φωτογραφία

Sponis → Anyparktos

καλησπεεεεεεέρες... θέλω να πιστεύω γνωρίζεις την ύπαρξη αυτού: [img]http://fc08.deviantart.com/fs24/f/2007/345/5/4/Nel_Bleach3_by_opeth_metal.jpg[/img]
Απρ 21 2009 13:20
Φωτογραφία

Erisadesu → Sponis

i know i am bitch thats why u love me :P
Απρ 06 2009 12:18
Φωτογραφία

psofia → Sponis

Πιστεύω ότι τα μέλη που δε συμμετέχουν πολύ στο forum πρέπει να πληρώνουν 25 αντί για 15 ευρώ. Σωστό, ε θείε?
Απρ 01 2009 13:45
Φωτογραφία

Seraphimon-T.K. → Sponis

[IMG]http://img205.imageshack.us/img205/9746/koutsouni.jpg[/IMG]
Μάρ 27 2009 18:56