Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → Serestrum

[SIZE=7][B][COLOR=Magenta]VISIT 6000 GET!!!!!!! [/COLOR][/B][/SIZE]
Jun 06 2010 00:37
Photo

Serestrum → Strange Loop

απο shounen μονο reborn για να περασει η ωρα και D.Gray-man. real men can do right click XD
Jun 04 2010 17:28
Photo

Strange Loop → Serestrum

No shonen manga anymore; Oυτε kateikyoushi hitman reborn ;; και εσυ και ο κεννυ θα καλοπερασετε...να ειστε σιγουροι real men use magic mouse ..
Jun 04 2010 17:26
Photo

Serestrum → Strange Loop

εδω και κανα χρονο ρε... για εσενα το εκανα, να βγαζεις το μισος σου πανω μου, ενω παιζεις και ενω χανεις XD
Jun 04 2010 17:19
Photo

Strange Loop → Serestrum

Eκανες drop και το one piece. Eχασα πασα ιδέα για σενα dude. Why Why Why;;;
Jun 04 2010 17:17
Photo

Serestrum → Strange Loop

γλυτωσα την κλαψα σου εννοεις? XDDD
Jun 04 2010 17:12
Photo

Strange Loop → Serestrum

Δε το κράτησαν και πολύ το εβδομαδιαίο τελικά. Δεν είχαμε τίποτα αυτη την εβδομαδα. Οπως καταλαβαινεις γλιτωσες .. Απο Σεπτεμβρη τωρα .
Jun 04 2010 16:51
Photo

Serestrum → Kenny

[IMG]http://img33.imageshack.us/img33/6262/1205521359259.jpg[/IMG] [IMG]http://img709.imageshack.us/img709/2963/1205518082613.jpg[/IMG] [IMG]http://img268.imageshack.us/img268/5678/friendsdontletfriendsge.jpg[/IMG] [IMG]http://img94.imageshack.us/img94/8276/halolzdotcomteamfortres.jpg[/IMG] [IMG]http://img94.imageshack.us/img94/2083/lvl4sentryfunnyteamfort.jpg[/IMG] [IMG]http://img686.imageshack.us/img686/789/lvl5sentryfunnyteamfort.jpg[/IMG] [IMG]http://img229.imageshack.us/img229/5408/mechaheavyfunnyteamfort.jpg[/IMG] [IMG]http://img180.imageshack.us/img180/2479/tf2demotivatoringenuity.jpg[/IMG] [IMG]http://img375.imageshack.us/img375/3439/tf2demotivatoreasteregg.jpg[/IMG] [IMG]http://img99.imageshack.us/img99/5696/tf2booboosbyrkpiratedra.jpg[/IMG] [IMG]http://img526.imageshack.us/img526/4067/gordonfreemansepiccrowb.jpg[/IMG]
Jun 04 2010 14:49
Photo

Mad_Hatter → Serestrum

thanks, will do asap :)
Jun 04 2010 13:40
Photo

Serestrum → Mad_Hatter

γιεπ, στο τελος που "τιναζουν" τον κακο, μονο που δεν ζητοκραυγασα XD τα tachikoma ειναι λατρεια! η τελευταια σκηνη, κατω απο τα sakura κτλ, ειναι οπως η αρχη του manga ^^ δες και την ταινια Solid State Society, δεν ειναι τοσο δυνατη, αλλα δειχνει τι εχει γινει πολυ μετα το 2nd GiG, και εχει απιστευτο animation, τρεχεις thora κτλ...
Jun 04 2010 13:34
Photo

Mad_Hatter → Serestrum

Τελιωσα το 2nd gig.Οπως το πες λιγοτερο ψαγμενο μεν, αλλα περισσοτερο συγκηνιτικο δε. especially motoko's past και οι ιστοριες με angel feathers και αυτον που εφιαξε τα tachikoma. Α, ρε tachikoma......i pay my respects.....
Jun 04 2010 13:23
Photo

Anelis → Serestrum

Θα σας ενημερώσει ο γραμματέας μου λίαν συντόμως αγαπητέ.
Jun 03 2010 22:24
Photo

Serestrum → Anelis

που υπογραφω για πιστος ακολουθος?
Jun 03 2010 22:20
Photo

Anelis → Serestrum

αμ τι, τζάμπα την κυκλοφοράω την τόση γαματοσύνη μου;! χο~
Jun 03 2010 22:19
Photo

Serestrum → Anelis

[CENTER][FONT=Verdana][SIZE=7][COLOR=Black][B]ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!![/B][/COLOR][/SIZE][/FONT][/CENTER]
Jun 03 2010 22:05