Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → Night Wizard Seal
Μηχανικος Βιοϊατρικης Τεχνολογιας.
φχαστω, νασαι καλα! ^^
Ιούν 26 2010 01:30
Night Wizard Seal → Serestrum
Τι σχολή τελείωσες ; ^^
Συγχαρητήρια btw. Άντε και καλή δουλειά :P
Ιούν 26 2010 01:28
Serestrum → iristella
[CENTER][SIZE=3][COLOR=Black][B][COLOR=White]NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooo~~~~~~~~~~~[/COLOR]
[/B][/COLOR][/SIZE]
[IMG]http://img199.imageshack.us/img199/5384/facepalmkitty.gif[/IMG][/CENTER]
Ιούν 24 2010 20:16
iristella → Serestrum
[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk229/milamota/Notes/stealinurfoods.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 20:11
Hanzo → Serestrum
Ti ψαξιμο ρε δυο λεπτα δουλεια ειναι XD
Και καλα να λες.Ειναι ομορφα παιχνιδια.Δεν retroφερνουν τοσο (τουλαχιστον κατ εμε)
Μπαινω msn για links.
Ιούν 24 2010 17:12
Serestrum → Hanzo
α, θελει ψαξιμο δλδ XD θα το εχω στο μυαλο μου. καιρο εχω να παιξω καποιο fighting...
Ιούν 24 2010 17:09
Hanzo → Serestrum
Ναι καλα θυμασαι.
Στο pc μπορεις να τα παιξεις ολα απο το 94 ως το 2003 σε Mame.Κατεβαζε απο κανα rom nation.
Eλα ψηστο θα σαρεσουν.
Ιούν 24 2010 17:07
Hanzo → Serestrum
Eτσι.
Asobi wa owari da!
Τοσο πολυ φαινεται οτι του εχω συμπαθεια ε? :P
Πηγαινε παιξε κανα king of fighters.Εσυ ειδικα που ειναι,*αχεμ*,το στοιχειο σου...
Ιούν 24 2010 17:04
Night Wizard Seal → Serestrum
IIIIIIIIIIIII Χρόνια Πολλά mate :P I do feel shit now:hahaha:
Πολύχρονος να είσαι, ότι επιθυμείς και να μας ζήσεις να σε χαιρόμαστε :ureshii:
:drinks: :hbd: :drinks:
[SIZE=1]Και εσύ διδυμάκι εεε; Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικα :P[/SIZE]
Ιούν 24 2010 15:22
Serestrum → Hanzo
πετυχα αυτο, και για καποιο λογο σε σκεφτηκα...
[IMG]http://img404.imageshack.us/img404/5597/375.gif[/IMG]
Ιούν 24 2010 12:12
Tenshi → Serestrum
Αν και καθυστερημε χρονια πολλα mr. Χαρυ!
Πολυχρονος!!
[IMG]http://a1.vox.com/6a00bf76d0a9b7438300e398bc3fc10001-500pi[/IMG]
Ιούν 22 2010 17:44


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
