Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

Μηχανικος Βιοϊατρικης Τεχνολογιας. φχαστω, νασαι καλα! ^^
Ιούν 26 2010 01:30
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Τι σχολή τελείωσες ; ^^ Συγχαρητήρια btw. Άντε και καλή δουλειά :P
Ιούν 26 2010 01:28
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[CENTER][SIZE=3][COLOR=Black][B][COLOR=White]NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooo~~~~~~~~~~~[/COLOR] [/B][/COLOR][/SIZE] [IMG]http://img199.imageshack.us/img199/5384/facepalmkitty.gif[/IMG][/CENTER]
Ιούν 24 2010 20:16
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk229/milamota/Notes/stealinurfoods.jpg[/IMG]
Ιούν 24 2010 20:11
Φωτογραφία

Hanzo → Serestrum

Ti ψαξιμο ρε δυο λεπτα δουλεια ειναι XD Και καλα να λες.Ειναι ομορφα παιχνιδια.Δεν retroφερνουν τοσο (τουλαχιστον κατ εμε) Μπαινω msn για links.
Ιούν 24 2010 17:12
Φωτογραφία

Serestrum → Hanzo

α, θελει ψαξιμο δλδ XD θα το εχω στο μυαλο μου. καιρο εχω να παιξω καποιο fighting...
Ιούν 24 2010 17:09
Φωτογραφία

Hanzo → Serestrum

Ναι καλα θυμασαι. Στο pc μπορεις να τα παιξεις ολα απο το 94 ως το 2003 σε Mame.Κατεβαζε απο κανα rom nation. Eλα ψηστο θα σαρεσουν.
Ιούν 24 2010 17:07
Φωτογραφία

Serestrum → Hanzo

θυμαμαι τον ειχες σετακι! XD εχει βγει κανενα στο πισι?
Ιούν 24 2010 17:05
Φωτογραφία

Hanzo → Serestrum

Eτσι. Asobi wa owari da! Τοσο πολυ φαινεται οτι του εχω συμπαθεια ε? :P Πηγαινε παιξε κανα king of fighters.Εσυ ειδικα που ειναι,*αχεμ*,το στοιχειο σου...
Ιούν 24 2010 17:04
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

νασαι καλα ^^
Ιούν 24 2010 15:25
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

IIIIIIIIIIIII Χρόνια Πολλά mate :P I do feel shit now:hahaha: Πολύχρονος να είσαι, ότι επιθυμείς και να μας ζήσεις να σε χαιρόμαστε :ureshii: :drinks: :hbd: :drinks: [SIZE=1]Και εσύ διδυμάκι εεε; Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικα :P[/SIZE]
Ιούν 24 2010 15:22
Φωτογραφία

Serestrum → Hanzo

πετυχα αυτο, και για καποιο λογο σε σκεφτηκα... [IMG]http://img404.imageshack.us/img404/5597/375.gif[/IMG]
Ιούν 24 2010 12:12
Φωτογραφία

Serestrum → Tenshi

χεχε! νασαι καλα, ευχαριστω πολυ! ^^
Ιούν 22 2010 17:46
Φωτογραφία

Tenshi → Serestrum

Αν και καθυστερημε χρονια πολλα mr. Χαρυ! Πολυχρονος!! [IMG]http://a1.vox.com/6a00bf76d0a9b7438300e398bc3fc10001-500pi[/IMG]
Ιούν 22 2010 17:44
Φωτογραφία

Hanzo → Serestrum

Xρονια πολλα και σε σενα man. Nα μας χαιρονται xD
Ιούν 21 2010 17:15