Jump to content


Community Status Updates


Photo

Anelis → Serestrum

xo xo xo welcome to the awesome side! :P μεγειές και το καινούργιο σετάκι
Aug 22 2010 14:20
Photo

Serestrum → Tenshi

αααα μονο με σοκολατα εχει το καταστημα... αν και στη χαλκιδικη τρωω κατι απιστευτους με μελακι... ρε ανθρωπε, δεν βλεπω τι γραφω στο προφιλ σου XD φτιαξε την εικονα!
Aug 22 2010 02:11
Photo

Tenshi → Serestrum

εγω τους θελω με μπολικο μελι.... αχ και δεν ειμαι στο πιτσι μου.... να βαλω καμια καλη φωτο! xD
Aug 22 2010 02:03
Photo

Serestrum → Tenshi

φχαστω φχαστω, κερναω λουκουμαδες!
Aug 22 2010 02:02
Photo

Tenshi → Serestrum

Μεγια το Avatar and sig btw :) (Υ)
Aug 22 2010 02:00
Photo

Serestrum → Kenny

ε καιρος ηταν να αλλαξω...
Aug 21 2010 00:36
Photo

Kenny → Serestrum

I like your "MIND = BLOWN" sig.
Aug 21 2010 00:18
Photo

Serestrum → Anelis

οριστε τα καταφερες... κατεβαζω Dr.Who... απο το 2005 και μετα βεβαια... τα παλια ειναι παρα πολλα για να ασχοληθω...
Aug 20 2010 20:35
Photo

Serestrum → Kenny

αναλογα το πως θα εξελιχθει η επομενη χρονια, με βολευει και το μετα τον δεκεμβρη XD
Aug 20 2010 16:13
Photo

Kenny → Serestrum

D'oh, τώρα πρόσεξα ότι έγραψες "[B]μετά[/B] το Μάρτιο".
Aug 20 2010 16:06
Photo

Serestrum → Anelis

εεε ρεεε... χθες ημουν σαν ζομπι χωρις ποδια απο την κουραση... Π_Π δειξε κατανοηση... να παρε... [IMG]http://img248.imageshack.us/img248/5547/ay6hy.jpg[/IMG]
Aug 20 2010 10:11
Photo

Anelis → Serestrum

Πού είναι οι εικονίτσες μου; I was promised a photo spamming mister X.!!!
Aug 20 2010 08:56
Photo

Serestrum → Kenny

νασαι καλα, θα φαμε θα φαμε ^^
Aug 14 2010 00:35
Photo

Kenny → Serestrum

Δε μου μιλάς. Τ^Τ Anyway, καλό ταξίδι να έχετε αύριο, και να περάσετε τέλεια. Φάτε κι ένα χταποδάκι στα κάρβουνα και για μένα.
Aug 14 2010 00:32
Photo

Black Rock → Serestrum

καλά μου φαίνεται αργήσατε να πάρετε χαμπάρι τον Adam. Δεν σας αναγνωρίζω πιά! τσκ τσκ
Aug 13 2010 19:34