Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → Kenny
[IMG]http://img121.imageshack.us/img121/7315/usepropergrammar8nvdeta.png[/IMG]
Σεπ 18 2010 19:47
iristella → Serestrum
H μετάφραση του προηγούμενου video που σου είχα στείλει. :P
[YOUTUBE]1JynBEX_kg8[/YOUTUBE]
Σεπ 15 2010 21:18
Anelis → Serestrum
he will knock four times..
[IMG]http://25.media.tumblr.com/tumblr_l70ihyg0LA1qzvl4eo1_500.jpg[/IMG]
Σεπ 15 2010 07:53
Serestrum → Anelis
[IMG]http://img812.imageshack.us/img812/9375/4x00voyageofthedamnedch.jpg[/IMG]
Σεπ 14 2010 22:08
Serestrum → Strange Loop
Μπααα, ισως παρω την εκδοση που θα τα εχει ολα μεσα οταν βγει... και πεσει η τιμη της...
το witch hunt dlc εβαλα και θα παιξω καποια στιγμη, αν και ειναι μετριο απο οτι διαβαζω.
στο fade ειχαν σπασει τοσο τα νευρα μου που εβαλα trainer για να το περασω και να φυγω.
επαιζα στο hard και δεν ειχα υπομονη να το περασω κανονικα...
Σεπ 12 2010 20:42
Strange Loop → Serestrum
Στο fade ελεγα και εγω να το παρατησω αλλα μολις το γαμωτελειωσα ημουν ετοιμος να το παιξω σερι ολο το παιχνιδι...xD
τo expansion τo επιασες?
Σεπ 12 2010 20:08
Anelis → Serestrum
Χαχα το είδα χτες το βράδυ με το που γύρισα ρε, δεν παίζει να μας ξεφύγει, είναι must have!!
Σεπ 11 2010 15:28
Serestrum → DarkElf
δεν ηξερα οτι εχει βγει και το 12. βεβαια η σειρα ειναι απο το 2007 οποτε εχει πολλα κεφαλαια ακομα αμεταφραστα... μακαρι να το συνεχισουν.
φχαστω για το info ^^
Σεπ 11 2010 14:25
DarkElf → Serestrum
Γεια!Για το embalming,νομίζω οτι το είχε αναλάβει η binktopia,η οποία έχει κλείσει-δεν ξέρω για πόσο.Το τελευταίο chapter το ανέβασαν στο manga traders πριν 2 περίπου βδομάδες απο Gar scans(πρώτη φορά το ακούω αυτό το group).Ελπίζω ν'ακολουθήσουν κι άλλα.
Σεπ 11 2010 14:17
Serestrum → Anelis
να το που σου ελεγα ρε~
[url]http://roflrazzi.files.wordpress.com/2010/09/tumblr_l8enzxgpde1qcbo9lo1_500.jpg?w=500&h=667[/url]
Σεπ 11 2010 14:02
Serestrum → Strange Loop
πες τα ρα πες τα!
νταξ με τον 11ο εχουν φαει κατι fangirls απο οτι εχω καταλαβει, ειμαι ακομα νεος στο χωρο και γω XD
ο περισσοτερος κοσμος με τον 10ο εχει κολλημα. επισης κορυφαιος αλλα μου λειπει ο 9ος...
Σεπ 11 2010 13:18
Strange Loop → Serestrum
oι εκφρασεις γκριματσες του δεν υπαρχουν απλα...
ασε τους αλλους να εχουν φαει κολλημα με τον 11ο
Σεπ 11 2010 13:15
Serestrum → Strange Loop
γιατι ρε? θες να μην εισαι το μονο αγορακι που το βλεπει?
Σεπ 11 2010 12:57


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
