Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

[IMG]http://img121.imageshack.us/img121/7315/usepropergrammar8nvdeta.png[/IMG]
Σεπ 18 2010 19:47
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

H μετάφραση του προηγούμενου video που σου είχα στείλει. :P [YOUTUBE]1JynBEX_kg8[/YOUTUBE]
Σεπ 15 2010 21:18
Φωτογραφία

Anelis → Serestrum

he will knock four times.. [IMG]http://25.media.tumblr.com/tumblr_l70ihyg0LA1qzvl4eo1_500.jpg[/IMG]
Σεπ 15 2010 07:53
Φωτογραφία

Serestrum → Anelis

[IMG]http://img812.imageshack.us/img812/9375/4x00voyageofthedamnedch.jpg[/IMG]
Σεπ 14 2010 22:08
Φωτογραφία

Serestrum → Strange Loop

Μπααα, ισως παρω την εκδοση που θα τα εχει ολα μεσα οταν βγει... και πεσει η τιμη της... το witch hunt dlc εβαλα και θα παιξω καποια στιγμη, αν και ειναι μετριο απο οτι διαβαζω. στο fade ειχαν σπασει τοσο τα νευρα μου που εβαλα trainer για να το περασω και να φυγω. επαιζα στο hard και δεν ειχα υπομονη να το περασω κανονικα...
Σεπ 12 2010 20:42
Φωτογραφία

Strange Loop → Serestrum

Στο fade ελεγα και εγω να το παρατησω αλλα μολις το γαμωτελειωσα ημουν ετοιμος να το παιξω σερι ολο το παιχνιδι...xD τo expansion τo επιασες?
Σεπ 12 2010 20:08
Φωτογραφία

Anelis → Serestrum

Χαχα το είδα χτες το βράδυ με το που γύρισα ρε, δεν παίζει να μας ξεφύγει, είναι must have!!
Σεπ 11 2010 15:28
Φωτογραφία

Serestrum → DarkElf

δεν ηξερα οτι εχει βγει και το 12. βεβαια η σειρα ειναι απο το 2007 οποτε εχει πολλα κεφαλαια ακομα αμεταφραστα... μακαρι να το συνεχισουν. φχαστω για το info ^^
Σεπ 11 2010 14:25
Φωτογραφία

DarkElf → Serestrum

Γεια!Για το embalming,νομίζω οτι το είχε αναλάβει η binktopia,η οποία έχει κλείσει-δεν ξέρω για πόσο.Το τελευταίο chapter το ανέβασαν στο manga traders πριν 2 περίπου βδομάδες απο Gar scans(πρώτη φορά το ακούω αυτό το group).Ελπίζω ν'ακολουθήσουν κι άλλα.
Σεπ 11 2010 14:17
Φωτογραφία

Serestrum → Anelis

να το που σου ελεγα ρε~ [url]http://roflrazzi.files.wordpress.com/2010/09/tumblr_l8enzxgpde1qcbo9lo1_500.jpg?w=500&h=667[/url]
Σεπ 11 2010 14:02
Φωτογραφία

Serestrum → Strange Loop

πες τα ρα πες τα! νταξ με τον 11ο εχουν φαει κατι fangirls απο οτι εχω καταλαβει, ειμαι ακομα νεος στο χωρο και γω XD ο περισσοτερος κοσμος με τον 10ο εχει κολλημα. επισης κορυφαιος αλλα μου λειπει ο 9ος...
Σεπ 11 2010 13:18
Φωτογραφία

Strange Loop → Serestrum

oι εκφρασεις γκριματσες του δεν υπαρχουν απλα... ασε τους αλλους να εχουν φαει κολλημα με τον 11ο
Σεπ 11 2010 13:15
Φωτογραφία

Serestrum → Strange Loop

XD ετσι, 9ος ωρε!
Σεπ 11 2010 13:13
Φωτογραφία

Strange Loop → Serestrum

μα για αυτο στο ειπα.. ^^ 9os respect
Σεπ 11 2010 13:02
Φωτογραφία

Serestrum → Strange Loop

γιατι ρε? θες να μην εισαι το μονο αγορακι που το βλεπει?
Σεπ 11 2010 12:57