Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → Anelis

χεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεει.... εφαγα μια φλασια εκει που χαζευα ( πιο πολυ )... ειχες μιλησεις για ενα παιχνιδακι καποια στιγμη... το Path αν δεν κανω λαθος... κατι κοριτσακια θυμαμαι... ξες που θα μπορουσα να το βρω? ^^
Απρ 22 2009 18:20
Φωτογραφία

Zoro → Serestrum

[URL="http://www.anime.gr/forums/anime-%C3%E5%ED%E9%EA%DC/7028-imitating-luffy.html"]You missed ...[/URL] [IMG]http://media.animegalleries.net/albums/userpics/66025/anime-twins.jpg[/IMG] [URL="http://www.anime.gr/forums/off-topic/7027-my-luffy-imitation.html"]... double the fun! XD[/URL] Που χάθηκες ωρέ; Δεν είναι του στύλ σου να χάνεις τέτοια threads ... :?
Απρ 16 2009 15:20
Φωτογραφία

Serestrum → psofia

...Οταν σταματησουν τα ποστ- σεντονια...
Απρ 08 2009 14:42
Φωτογραφία

Serestrum → Loke

χμμμ... σε 4 τομους ε... -_-' ελπιζω τα scans να στρωσουν συντομα... εγω παλι το κανω αυτο... με το 20thCB συγκεκριμενα, μολις το αρχισα... απο συλλεκτικους λογους και μονο... με εψησες... θα αφοσιωθω λιγο παραπανω...
Απρ 05 2009 20:33
Φωτογραφία

Loke → Serestrum

ω ναι, μπαινεις στα καλα ;), προς το v8-9+ (δε θυμαμαι ποιο εχει τι :P ), θα εχεις πολυ ωραια εκπληξη στο σεναριο. Το s1 δε εψαξα να το αγορασω, επειδη εχω το εξης σκεπτικο. Σειρες που εχω διαβασει σε scans, δε τις αγοραζω γτ δυσκολα θα κατσω να τις διαβασω παλι (σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα).
Απρ 05 2009 20:13
Φωτογραφία

Serestrum → Loke

δεν εχεις την 1η δηλαδη? ειναι και παλια... δυσκολα θα την βρεις... οχι απαραιτητα... τεσπα... μετα τον 4ο τομο γκαζωνει για να το γκαζωσω και γω...?
Απρ 05 2009 18:27
Φωτογραφία

Loke → Serestrum

haha ε τι να κανω, αφου ειναι ενα διαμαντακι, αλλα δε το ξερει πολυς κοσμος :(, επομενως σε καθε αναφορα για αυτο, πορωνομαι :D. Tα αγγλικα μαλλον προτιμω και εγω, να σου πω τα ιαπωνικα δε τα θυμαμαι καν... Ο ρυθμος μου χαρα ειναι, τωρα για τα scans ... μου ειχε αρεσει τοσο η πρωτη season, που τη 2η την αγορασα aka no scans for me :/
Απρ 05 2009 18:13
Φωτογραφία

Serestrum → psofia

προφανως...
Απρ 05 2009 16:58
Φωτογραφία

Serestrum → Loke

χεεεεχ... καθε φορα που αναφερομαι στο BAA παντα λεω πως θα κανεις ενα σχολιο... XD και τις 3 φορες επεσα μεσα... XD ειμαι ακομα στον 4ο τομο του LO... ειχα παθει κατι και περα απο τα εβδομαδιαια δεν μπορουσα να διαβασω αλλη σειρα... και τωρα που συνεχιζω μην φανταστεις 50 σελιδες τη μερα.... το πολυ 20... ειναι και η κακη ποιοτητα των scanlations σε εκεινο το σημειο που με ξενερωνει... παντως πραγματικα το ολο setting τα σπαει... αληθεια προτιμας τα ιαπωνικα ονοματα ή της αγγλικης μεταφρασης?? εγω τα αγγλικα... ειναι πιο ομορφα... Υ.Γ. παρακαλω...:hahaha:
Απρ 05 2009 16:06
Φωτογραφία

Loke → Serestrum

NA ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!!! ειδα το ποστ σου στο currently reading manga, και θυμηθηκα οτι το v11 εβγαινε καπου στον απρλιο! κοιταξα στο bookdepot και το εχει, μολις το αγορασα :DDDDDDDD
Απρ 05 2009 16:03
Φωτογραφία

psofia → Serestrum

Έκανα το update σήμερα, αλλά από αύριο συνεχίζεις κανονικά τα Updates. :P
Απρ 04 2009 22:54
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

lolcat attack 1st division commander here... the victim has lost it... [url=http://anime.fansub.tv/episode.php/9226/Astro_Fighter_Sunred/1/]Astro Fighter Sunred 1 - Anime Episode[/url] εφυγες... κατεβασε το αμεσα... μεχρι τωρα 21 επς των 13 λεπτων...
Απρ 04 2009 19:38
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

hmm θα το κοιτάξω........Πολύ το ακούω τώρα τελευταία.
Απρ 04 2009 18:47
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://g.imagehost.org/0700/44044810_miki_burgess_cat.jpg[/IMG] πινω και μεθω... καλα ειμαι... ετσι λενε στην κλινικη... δες tentai senshi sunred...ΔΕΣ!!!
Απρ 04 2009 17:59
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Lol cat attack? Ti κάνεις μικρό και παρανοικό πλάσμα? [IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll75/TexasRevolutionary/Pooties/JUST_GOT_REAL1.jpg[/IMG]
Απρ 04 2009 17:00