Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
mono → Serestrum
Τελικά τα θέλει ο οργανισμός σου...
Χάσατε show πάντως...Μετά που φύγατε έριξα κάτι χορούς...χεχ
Νοέ 17 2009 00:29
Serestrum → mono
χουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυμπορωνατοκανωολοτοβραδυχωριςλογοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
υυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Νοέ 16 2009 21:37
Serestrum → The Tragic Prince
[IMG]http://tasithoughts.files.wordpress.com/2009/06/ninja_crouch.jpg[/IMG]
Νοέ 14 2009 14:54
mono → Serestrum
Οκ έκλεισε...Φέρνεις το γαλακτομπούρεκο, φέρνω τα γλειφιτζούρια ;)
Νοέ 13 2009 20:09
Serestrum → iristella
δεν το λεω για κακο. καθε αλλο μαλιστα, ετσι πρεπειXD
απλα ξαφνιαζομαι και γω... λες και εισαι παντου... χμμμ...
Νοέ 13 2009 19:44


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
