Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → mono

:nanana: Θα μου λειψεις... καλα να περασεις, πλασμα ακαταμαχητο, καλες γιορτες και καλο κουραγιο...
Δεκ 24 2009 11:57
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://i.imagehost.org/0475/funny-pictures-anime-cat-loves-you.jpg[/IMG]
Δεκ 23 2009 13:11
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/11/funny-pictures-cat-is-hiding-a-body.jpg[/IMG]
Δεκ 22 2009 13:38
Φωτογραφία

Serestrum → mono

:wooi2: and you you youuuuuuu~~~
Δεκ 22 2009 13:35
Φωτογραφία

iristella → Serestrum

[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/128781884844154443.jpg[/IMG]
Δεκ 22 2009 13:28
Φωτογραφία

mono → Serestrum

You you you...:blingeye2:
Δεκ 22 2009 13:26
Φωτογραφία

zade → Serestrum

Μίλα ωρέ! Βλέπεις ότι αφήνω ένα θέμα στη μέση και δεν μιλάς ;Ξεχάστηκα εντελώς.Κάνε με ένα add στο διαβολικό κατασκεύασμα της Μάικροσοφτ με την ονομασία Μέσεντζερ και τα λέμε
Δεκ 19 2009 13:56
Φωτογραφία

Kenny → Serestrum

[center]Το παρακάτω είναι παραγγελιά. :P [SIZE=4]Άσμα στον καμμένο παίκτη (σε κοντυλιές του Δερμιτζογιάννη)[/SIZE] Ένα κουτί σου δώσανε, πορτοκαλί το χρώμα Και από τότε ισάμε εδά δεν σύνελθες ακόμα Μήδε κοιμάσαι, μήδε τρως, μήδε μιλάς καθόλου Ετούτα-να είναι πράγματα, παιδί μου, του διαόλου ~ Μ' ένα λοστό, σα κουζουλός, χοροπηδάς και τρέχεις Ανάθεμα το ζόρε σου, κι όρεξη που την έχεις Να σφάζεις εξωγήινους απ' το πρωί ως το βράδυ Παράτα το και μια ολιά, παντέρμε, το ρημάδι.[/center]
Δεκ 18 2009 21:40
Φωτογραφία

Serestrum → mono

:joyful: weeeeeeeeeeeeeee...
Δεκ 18 2009 20:21
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Hooraaaaaaaaaaay! [IMG]http://th04.deviantart.net/fs49/300W/f/2009/179/a/0/The_Cake_is_not_a_Lie_by_Shauni777.jpg[/IMG]
Δεκ 18 2009 20:12
Φωτογραφία

Serestrum → mono

αωωωωω... ελα ντλεπομαι... να παρε λιγο κεικ... [IMG]http://blog.rooftopcomedy.com/wp-content/uploads/2009/03/the_cake_is_a_lie_portal.jpg[/IMG] ειδες που ειναι αληθεια??
Δεκ 18 2009 19:45
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Αχ τώρα σας φαντάστηκα μαζί... [IMG]http://hrudu.files.wordpress.com/2008/10/weighted_companion_cube_by_saejinoh.jpg[/IMG] Τι γλυκούλιαααααααααααααα~
Δεκ 18 2009 19:41
Φωτογραφία

Serestrum → mono

[IMG]http://www.gameledge.com/skitch/Companion_Cube-20071016-095205.jpg[/IMG] ο καλυτερος μου φιλος, ο companion cube, λεει πως λες ψεματα...
Δεκ 18 2009 19:20
Φωτογραφία

mono → Serestrum

[IMG]http://ui26.gamespot.com/825/cakelie_2.jpg[/IMG]
Δεκ 18 2009 19:13
Φωτογραφία

Serestrum → mono

[CENTER][SIZE=6][COLOR=Red][B]I' LL BRING THE CAKE...[/B][/COLOR][/SIZE][/CENTER]
Δεκ 18 2009 18:52