Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Serestrum → mono
:nanana: Θα μου λειψεις... καλα να περασεις, πλασμα ακαταμαχητο, καλες γιορτες και καλο κουραγιο...
Δεκ 24 2009 11:57
Serestrum → iristella
[IMG]http://i.imagehost.org/0475/funny-pictures-anime-cat-loves-you.jpg[/IMG]
Δεκ 23 2009 13:11
Serestrum → iristella
[IMG]http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/11/funny-pictures-cat-is-hiding-a-body.jpg[/IMG]
Δεκ 22 2009 13:38
iristella → Serestrum
[IMG]http://i281.photobucket.com/albums/kk206/iristella/128781884844154443.jpg[/IMG]
Δεκ 22 2009 13:28
zade → Serestrum
Μίλα ωρέ! Βλέπεις ότι αφήνω ένα θέμα στη μέση και δεν μιλάς ;Ξεχάστηκα εντελώς.Κάνε με ένα add στο διαβολικό κατασκεύασμα της Μάικροσοφτ με την ονομασία Μέσεντζερ και τα λέμε
Δεκ 19 2009 13:56
Kenny → Serestrum
[center]Το παρακάτω είναι παραγγελιά. :P
[SIZE=4]Άσμα στον καμμένο παίκτη (σε κοντυλιές του Δερμιτζογιάννη)[/SIZE]
Ένα κουτί σου δώσανε, πορτοκαλί το χρώμα
Και από τότε ισάμε εδά δεν σύνελθες ακόμα
Μήδε κοιμάσαι, μήδε τρως, μήδε μιλάς καθόλου
Ετούτα-να είναι πράγματα, παιδί μου, του διαόλου
~
Μ' ένα λοστό, σα κουζουλός, χοροπηδάς και τρέχεις
Ανάθεμα το ζόρε σου, κι όρεξη που την έχεις
Να σφάζεις εξωγήινους απ' το πρωί ως το βράδυ
Παράτα το και μια ολιά, παντέρμε, το ρημάδι.[/center]
Δεκ 18 2009 21:40
mono → Serestrum
Hooraaaaaaaaaaay!
[IMG]http://th04.deviantart.net/fs49/300W/f/2009/179/a/0/The_Cake_is_not_a_Lie_by_Shauni777.jpg[/IMG]
Δεκ 18 2009 20:12
Serestrum → mono
αωωωωω... ελα ντλεπομαι... να παρε λιγο κεικ...
[IMG]http://blog.rooftopcomedy.com/wp-content/uploads/2009/03/the_cake_is_a_lie_portal.jpg[/IMG]
ειδες που ειναι αληθεια??
Δεκ 18 2009 19:45
mono → Serestrum
Αχ τώρα σας φαντάστηκα μαζί...
[IMG]http://hrudu.files.wordpress.com/2008/10/weighted_companion_cube_by_saejinoh.jpg[/IMG]
Τι γλυκούλιαααααααααααααα~
Δεκ 18 2009 19:41
Serestrum → mono
[IMG]http://www.gameledge.com/skitch/Companion_Cube-20071016-095205.jpg[/IMG]
ο καλυτερος μου φιλος, ο companion cube, λεει πως λες ψεματα...
Δεκ 18 2009 19:20
Serestrum → mono
[CENTER][SIZE=6][COLOR=Red][B]I' LL BRING THE CAKE...[/B][/COLOR][/SIZE][/CENTER]
Δεκ 18 2009 18:52


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
