Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Άμαν ρε κακέε. Μια χαρά είναι. Και ναί το αρνούμε. Δεν θα υποπέσω τόσο εύκολα. Αυτό το άβαταρ λέει πολλά. Και μην σχολιάσεις:hihi2:
Φεβ 11 2010 15:15
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

το αβαταρ σου δειχνει την καταληξη. μην το αρνησε.
Φεβ 11 2010 15:13
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

:hihi2: Άμεση συνέπεια. Πόνος στο στομάχι μπορεί να σου φέρει και πόνο στον πισινό.
Φεβ 11 2010 15:10
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

εγω δεν μιλησα για το στομαχι, αλλα για τον πισινο του...
Φεβ 11 2010 15:06
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Έμα για αυτό τον έβαλα :) Θέλω να απεικονίσω μια τραγικότητα, έναν πόνο στην καρδιά(και όχι στο στομάχι:P).
Φεβ 11 2010 15:04
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

well... εχει καποια δυσκολια παντως... εναν πονο στην καρδια...
Φεβ 11 2010 15:02
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Μα καλά δυσκοίλιος σου φαίνεται :nanana:; Εγώ όμως θα το υπομείνω και θα πώ ότι ακόμα και στα κακάκια του μαμάει και δερνει:P.
Φεβ 11 2010 14:57
Φωτογραφία

Serestrum → Franklin

[B]τελεια!!![/B] τσακισου να παμε για μπυρες... εγω θα πινω εσυ θα κοιτας, εισαι μικρο ακομα...
Φεβ 11 2010 14:49
Φωτογραφία

Franklin → Serestrum

Θες να σε σοκαρω κι αλλο? Διοτι σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Αθηνα :O
Φεβ 11 2010 14:05
Φωτογραφία

Serestrum → Franklin

αμεν... επιτελους αραχνακι... περιμενω!!!
Φεβ 11 2010 09:54
Φωτογραφία

Franklin → Serestrum

Γκουχ γκουχ..... Ελαχιστοι μηνες απουσιας κι εσυ αμεσως να βρεις καινουργιες φιλες... :P Αντε σε λιγες μερες θα χω συνδεση *φαηναλι :P
Φεβ 11 2010 04:14
Φωτογραφία

Serestrum → mono

χμμμμ... εγω δεν ξερω απο αυτα που λες. ειμαι αθωος και ειμαι και πειρασμος. αυτα ξερω να κανω μονο.
Φεβ 11 2010 00:11
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Είμαι αθωωωωωωωώα:nanana: Εσύ φταις που είσαι πειρασμός. Αλλά αποφασίστε γιατί κυκλοφορεί και μια φήμη ότι τα χω με την Iristella. Δεν μπορώ να γίνω χίλια κομμάτια, καταλαβαίνεις...Ρίξτε ένα κέρμα, τραβήξτε ξυλάκια, χαρτάκια κάντε κάτι τελοσπάντων :chigau:
Φεβ 11 2010 00:08
Φωτογραφία

Serestrum → mono

Ενοχηηηηηηηηηηη~~
Φεβ 10 2010 23:56
Φωτογραφία

mono → Serestrum

Εγώ τι έκανα η καημένη?:Crying2:
Φεβ 10 2010 23:53