Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

iristella → Serestrum

Τα μπισκότα στο μπισκότεν ε? xD [spoiler=And something funny] [URL="http://img262.imageshack.us/i/dogatemefau128606406945.jpg/"][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/2555/dogatemefau128606406945.jpg[/IMG] [/URL][/spoiler][URL="http://img262.imageshack.us/i/dogatemefau128606406945.jpg/"] [/URL]
Μάρ 21 2010 03:15
Φωτογραφία

Kenny → Serestrum

Yo, bro, I baked some cookies. [IMG]http://i180.photobucket.com/albums/x291/Kenny_AF/DSCN0850.jpg[/IMG] Want some?
Μάρ 21 2010 03:05
Φωτογραφία

Serestrum → iristella

[IMG]http://i39.tinypic.com/wv5nyf.png[/IMG]
Μάρ 20 2010 12:08
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

καλα εχουν περασει χρονια οποτε πρεπει να ειναι καλα ο ανθρωπος! εχω την εντυπωση πως θα το παρεις μονοκοπανια το Last order... και προσοχη με το DGM ε...?
Μάρ 19 2010 17:56
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Προβληματα υγειας, ε?Μακαρι να ειναι καλα ο ανθρωπος.Θα το πιασω σημερα-αυριο που τελιωνω με το d grayman.
Μάρ 19 2010 17:09
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

χαιρομαι. αν θυμαμαι καλα, και αν ισχυει, ο mangaka ειχε προβληματα υγειας, οποτε το εκλεισε βιαστικα. στο Last Order κανει παπαδες... αν σκεφτεις κιολας πως ειναι πλεον μεγαλυτερο απο το αρχικο!! θα σου αρεσει σιγουρα.
Μάρ 19 2010 16:42
Φωτογραφία

Mad_Hatter → Serestrum

Μου εφιαξες τη μερα, με ειχε ξενερωσει το τελος του 9ου τομου :)
Μάρ 19 2010 16:35
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

σε περιπτωση που δεν το γνωριζεις, στο Battle Angel Alita, το Last Order ακυρωνει τον 9ο τομο του αρχικου, τον τελευταιο δλδ, και συνεχιζει απο εκει που εμεινε ο 8. ετοιμασου για επικες καταστασεις... αν και εχουμε μεγαλο προβλημα με τα scanlations για νεα κεφαλαια...
Μάρ 19 2010 15:10
Φωτογραφία

Serestrum → Tea-chan

ααα, μου αρεσουν οι παλιες ταινιες της Disney. τα cgi της pixar με εχουν ξενερωσει πλεον. με συγχωρεις αλλα προτιμω το αγγλικο. το ελληνικο και δεν μαρεσουν οι στιχοι αλλα δεν εχει και το badassness που θα ηθελα να εχει!
Μάρ 19 2010 14:02
Φωτογραφία

Tea-chan → Serestrum

Μα ταινία του 96... πού ήσουν ΤΟΣΟ καιρό; Έβαλα το Ελληνικό. Απείρως καλύτερο.
Μάρ 19 2010 13:58
Φωτογραφία

Serestrum → Tea-chan

γιατι καλιο αργα παρα ποτε καλε?
Μάρ 19 2010 13:56
Φωτογραφία

Serestrum → Tea-chan

/hug
Μάρ 18 2010 20:45
Φωτογραφία

Tea-chan → Serestrum

:ureshii: Είπαμε, ζούμε για να ευχαριστούμε. ΕΙΔΙΚΑ σε ότι αναφορά το D.Gray-man. :ureshii:
Μάρ 18 2010 20:40
Φωτογραφία

Serestrum → Tea-chan

νασαι καλα κοπελαρα μου!! ειχα ξεχασει εντελως να ψαξω για το Noche! ειναι τρομερο το υλικο μεσα!! φχαστω και παλι φχαστω!
Μάρ 18 2010 20:38
Φωτογραφία

Serestrum → Mad_Hatter

περιμενω να συμμορφωθεις στην πορεια. θα σε παρακολουθω.
Μάρ 18 2010 19:54