Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Serestrum → twin

εχω πεθανει στο γελιο με την υπογραφη σου... XD
Απρ 14 2010 15:08
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

:hihi2:Ακόμα να το πιάσω. Δεν πειράζει.
Απρ 12 2010 17:50
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

δεν το πιανεις, δεν πειραζει... δεν ηταν και κανα καλο αστειο... αλλη φορα... ^^
Απρ 12 2010 17:47
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Επειδή σε είπα τεράστιο ;
Απρ 12 2010 17:15
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

με ειπες "huge". με υποτιμησες.
Απρ 12 2010 16:26
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Μα δεν σε υποτίμησα. Το αντίθετο μάλιστα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Απλά κατανοώ και αποδέχομαι τις μεγαλοπρεπείς δυνάμεις σου.
Απρ 12 2010 16:11
Φωτογραφία

Serestrum → Night Wizard Seal

Μη με υποτιμας.
Απρ 12 2010 16:01
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Serestrum

Είσαι huge xD.
Απρ 12 2010 14:59
Φωτογραφία

Serestrum → zade

ουυυυφ... δεν ξες τι χαρα μου δινεις... χαιρομαι παρα πολυ που εχω ενα ατομο να μπορω να βασιστω επανω του.... νασαι καλα...
Απρ 09 2010 15:08
Φωτογραφία

zade → Serestrum

Πάλι καλά.Κι εγώ έτσι.Για μια στιγμή τρόμαξα και σκέφτηκα ότι μπορεί να έμεινα πίσω ,αλλά με έβγαλες ασπροπρόσωπο ! Εύγε φίλε μου!
Απρ 09 2010 15:05
Φωτογραφία

Serestrum → zade

>_< δυστυχως οχι μαν. 2 βδομαδες δεν εχω κατσει σπιτι σχεδον... τωρα αρχιζει η σχολη οποτε θα μπω σε προγραμμα παλι και θα ασχοληθω με το θεματακι. ^^
Απρ 09 2010 14:59
Φωτογραφία

zade → Serestrum

Κοίταξες τίποτα από αυτά που είπαμε ω μεγάλε Τσακ ;
Απρ 09 2010 14:47
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

τι να πω ρε συ... σε σχεση με εμενα εχεις πιο πολλους λογους να τους βριζεις... απο ενα Mod μην περιμενεις πολλα, αν και 6 χρονια ειναι [B]πολλα[/B]... για την ωρα δες αυτο.. [url]http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=241221?cid=OTC-RSS&attr=CVG-General-RSS[/url]
Απρ 07 2010 23:20
Φωτογραφία

Kenny → Serestrum

Πάντως, φίλε, έχουν αρχίσει και παίζουν τα νεύρα μου. Δηλαδή όλο το 2009 μας φλόμωναν ότι το BM θα ολοκληρωθεί εντός 2009, και πλέον είμαστε 4 ΜΗΝΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2010, κι ακόμα να το δούμε. Τί σκατά κάνουν επιτέλους;
Απρ 07 2010 22:43
Φωτογραφία

Serestrum → Kenny

[IMG]http://i41.tinypic.com/5bzo5d.jpg[/IMG] [IMG]http://i40.tinypic.com/10qkw1i.jpg[/IMG] [IMG]http://i41.tinypic.com/10rvlep.jpg[/IMG] [IMG]http://i43.tinypic.com/295psfc.jpg[/IMG] [IMG]http://i44.tinypic.com/qod0up.jpg[/IMG] [IMG]http://i43.tinypic.com/2jdltz8.jpg[/IMG]
Απρ 06 2010 15:06