Jump to content


Community Status Updates


Photo

Botsun → Vetus

Ευχαριστώ πολύ !!!!!
Oct 01 2010 12:48
Photo

Vetus

O Entei άκουσε την ευχή σας και σας την έκανε πραγματικότητα: [IMG]http://i54.tinypic.com/vrvv6a.jpg[/IMG]
Oct 01 2010 02:37
Photo

Botsun → Vetus

Αγαπητέ συνάδελφε,θα μπορούσατε να μου στείλετε την εικόνα που έχετε για υπογραφή,με τον "Μυστικό Δείπνο" ; :P
Oct 01 2010 01:29
Photo

Vetus

Έχω ένα μαστίγιο αγκαθωτό. Ελπίζω να μην είναι πολύ hardcore για τα γούστα σου.
Sep 25 2010 16:43
Photo

Lord Leon → Vetus

νταξ, αλλα μην το παρακανεις, θελω και λιγο μαστιγιο που και που να φτιαξω δερμα.
Sep 25 2010 15:41
Photo

Vetus

O αφέντης Vetus πάντα καλομεταχειρίζεται τους σκλάβους του. Αστιεύομαι, φυσικά. :P
Sep 25 2010 00:56
Photo

Lord Leon → Vetus

παντοτινος σας σκλαβος φιλτατε κυριε.
Sep 24 2010 23:50
Photo

Lord Leon → Vetus

[QUOTE]Αν και σε χαρακτηριστική σκηνή όπου δεν θυμάμαι τώρα ποιός είχε τρυπηθεί από ένα μηχάνημα με καρφιά έπαθα την πλάκα μου. Παρόλα αυτά δεν έκλεισα ούτε τα μάτια μου, ούτε έκλαψα, ούτε έβλεπα εφιάλτες, ούτε μου προκάλεσε ψυχικό τραύμα, ούτε τίποτα τέτοια. Απλά ήμουν με το στόμα ανοιχτό με την έκφραση στο πρόσωπό μου να γράφει "Μα τι γίνεται εδώ;". Φυσικά τότε δεν συγκράτησα τον τίτλο του εν λόγω anime γι' αυτό χάρηκα πάρα πολύ όταν μετά από χρόνια σε συζύτηση για αναζητήσεις τίτλων anime στο γειτονικό forum κάποιο άτομο μου είπε τον τίτλο. Κι ακόμα μεγαλύτερη η χαρά μου όταν πριν μερικούς μήνες βγήκε επιτέλους fansub της ταινίας αυτής (έχουν βγει κι άλλες ταινίες κι ova με το Locke the Superman) με ιαπωνικό audio κι αγγλικούς υπότιτλους.[/QUOTE] Ναι, ειχε ερθει μεταγλωττισμένο στα ελληνικά (ήταν 2-3 βιντεοκασετες). Αλλα δε θυμαμαι τον τιτλο. Μήπως μπορεις να βοηθήσεις γιατι δεν εχω βρει ακομη τη συκγακριμενη; (αυτή με τα καρφια) Πληηηηηηζζζζζ;
Sep 24 2010 16:17
Photo

Vetus

Aχά! Όπως πριν μερικά χρόνια είχαν έρθει στην Ηλιούπολη τα Ημίζ μαζί με διαφόρους άλλους γνωστούς και μη χιπ χοπ καλλιτέχνες μαζί με τον @#$%^&* τον Λεκτικό με τον οποίον ήταν ξετρελαμένοι οι πιτσιρικάδες και τον οποίον δεν γνώριζα μέχρι την συναυλία αυτή.
Sep 23 2010 21:04
Photo

RevanVetus

Μπαα δεν μου φαινεται να κανουν συναυλιες οπως και παλια απλα τους ειχε καλεσει ο Δημος Νεας Σμυρνης στο Αλσος και ειπαν να ερθουν. Τωρα για CD ειπε ο Μυθριδατης οτι εβγαλε ενα καινουριο μαζι με εναν που λεγεται Σεξπυρ (Αιρετικα Ερωτικος ο τιτλος του cd αν θυμαμαι καλα) αλλα ο Μεντζελος και ο Πρυτανης πρεπει να εχουν αποσυρθει. Γι'αυτο κιολας τους κοροιδευε ο Μυθριδατης συνεχεια και τους ελεγε γερους :P
Sep 23 2010 20:16
Photo

Vetus

Mεταγλωτισμένο, ε; Τότε πως θυμόμουν ότι το 'χα πάρει με ελληνικούς υπότιτλους; Anyway, θέλω το μεταγλωτισμένο!
Sep 23 2010 00:20
Photo

iristellaVetus

[quote]Απορία: στην Ελλάδα το φέρανε μεταγλωτισμένο ή με υπότιτλους; Eίχα βρει σε κάποια φάση ένα vhs-rip με ελληνικούς υπότιτλους.[/quote] Μεταγλωτισμένο. Μου είχε φέρει η μάνα μου την βιντεοκασσέτα δώρο στα 8 μου. Και ναι είχα ξαφνιαστεί όταν την είδα μετά το μικρό μου πονυ.
Sep 22 2010 23:54
Photo

Vetus

- Kenny, μην μου πεις ότι είσαι κι εσύ fan του Sakigake!! Otokojuku! Respect! 8) - DuKe, χαίρομαι που σου αρέσει η λίστα. :) Κι ευχαριστώ όσα άτομα προσθέτουν στην λίστα όσα anime δεν γνώριζα.
Sep 07 2010 17:29
Photo

DuKe → Vetus

Φίλε Vetus, μπράβο σου, συγχαρητήρια για την λίστα που έφτιαξες με τα animes και τα games και τον χρόνο που επένδυσες για να την κάνεις, φαντάζομαι θα σου είναι πολύτιμος. Εξαιρετική !!
Sep 07 2010 17:19
Photo

KennyVetus

[QUOTE=Vetus;424501](θα τα βρείτε για κατέβασμα στο MangaTraders, εως τώρα έχουν φτάσει στο 27ο volume).[/QUOTE]Και μάντεψε ποιος το ανεβάζει. :kakaka:
Sep 07 2010 16:14