Community Status Updates
mono → Melkor
γεια σου...ειμαι καινουρια εδω...και αναρωτιομουν μηπως...ε να...ντρεπομαι...θες να γινουμε φιλοι?
Oct 24 2008 23:57
Sunabouzu → Melkor
Τι μας εκανες ρε Μελκορ με το αφιερωμα στην Sheryl!!!
τετοια να βλεπω....
Sunabouzu approves:thumbup:
ps πως το ξεχασα τοσο καιρο,
να μην σε εχω στην friends' list:P
Oct 24 2008 05:19
Melkor → Ody
ασε τις εξυπναδες το εκανα σε λαθος θεμα. διορθωσε με το edit button το δικο σου ποστ
Oct 22 2008 00:54
Melkor → Kenny
καταλαβαινεις οτι αμα αυριο το πρωι δεν ειναι κλειστο, θα κανω φασαρια. και δεν το λεω σαν απειλη. απλα τοτε μιλαμε για 2 μετρα και 2 σταθμα
Oct 20 2008 21:33
Melkor
→
roriconfan
ρε roricon...
ειχα μια απορια ρε φιλε... ειπες οτι εκανες ολα τα φωνητικα. ακομα και στα ανιμε τυπου Mahou Shoujo και στα Hentai?
Oct 17 2008 12:36
Kenny → Melkor
Το fan-made video που σου έλεγα. :hahaha:
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Ejh7LmCtgM0&fmt=18]YouTube - Gintama Γ— HarΓ©+Guu OP - γ€θ…ε‘γ‘】γ‚γ‚エドγ―γ„γ¤γ‚‚パγƒγ®γ΅γ‚®γƒ³γ€ι€ζ–°γ€‘[/url]
Oct 12 2008 15:01
dennisuke → Melkor
Όλα καλά Melkor? :)
Θα μπω κάποια στιγμή να τα πούμε από msn. Δε βλέπω να βγαίνει και το school rumble 3 και ανησυχώ. Καίγομαι γι αυτό το anime :bike:. Μάλλον θ' αρχίσω death note τώρα :uhh:.
Oct 08 2008 12:44
joniM → Melkor
geia sou filos . , tora girisa ksana kozani kai tha ksekinisoume rpg 4th edition ama endiaferete akoma o adelfos sou stile mou to til tou . i to msn tou na epikinoniso mazi tou.
Oct 05 2008 17:31
Sacrous → Melkor
για τον seirio έλεγα αλλά κι εσύ δεν μου φαίνεσαι τόσο καλά....
:oo:
Oct 01 2008 15:23
Melkor → Sacrous
αν αναφερεσαι σε μενα, δεν εχεις δει τιποτα ακομα...
και μην ξεχνας οτι με εχουν ξαμολυσει. οταν δεις την αφεντρα μου, θα τρεχεις να κρυφτεις
και που'σαι, αν θες να ξερεις, με βρηκαν στα τυρογαριδακια, αμα ψαξεις θα με βρεις και εσυ
Oct 01 2008 14:44


This status update has reached the maximum number of replies allowed
