Jump to content


Community Status Updates


Photo

Melkor → x264

welcome man
Jan 11 2009 01:46
Photo

psofia → Melkor

Γεια σου φίλεεεεεεεεεεεεεε.... *changes personality* ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Τ ΛΕΓΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΕΙΣΑΙ ΣΝΟΜΠ Κ 8 Σ ΚΑΝΩ ΝΤΕΛΕΤ ΑΠΤΟ ΜΣΝ
Jan 10 2009 23:00
Photo

Melkor → psofia

Γεια σουυυυυυυυυυυ λολ! εισαι και εσυ πωρωμενη με τα ανιμεεεες?λολ! Welcome home Apprentice. now we [B]be[/B] a legion
Jan 10 2009 22:57
Photo

psofia → Melkor

Hello Master! =P
Jan 10 2009 21:14
Photo

Sunabouzu → Melkor

thnx bro...
Jan 08 2009 22:03
Photo

Melkor → Sunabouzu

nice tribute there!
Jan 08 2009 20:57
Photo

Namida → Melkor

Tnx man, και συ ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά! Θα τα πούμε και από κοντά το Σ/Κ. c u
Jan 08 2009 09:44
Photo

Melkor → Namida

αδελφε, χρονια πολλα οτι επιθυμεις. χιλια συγνωμη που το καθυστερησα.
Jan 08 2009 09:41
Photo

Kenny → Melkor

Ρε τον έχει ευνουχίσει η άλλη (απάντηση σε PM, ξέρεις εσύ :P).
Jan 07 2009 23:55
Photo

Melkor → Sunabouzu

hehe, arigatou Sunabouzu-san :P
Jan 07 2009 12:19
Photo

Sunabouzu → Melkor

καλο το tribute της Yoko sunabouzu appreciates:thumbup: βασικα ο μονος χαρακτηρας της προκοπης στο guren laggan παντως συμφωνω και γω οτι δεν ειναι σαν την Sheryl:hahaha:
Jan 06 2009 21:42
Photo

digitaltracker → Melkor

Σ ευχαριστω πολυ ρε Θαναση! Υγεια υγεια υγεια και τιποτα αλλο! Σου ευχομαι και σενα αυτος ο χρονος να πραγματοποιησει ολες τις ευχες σου και να περνας καλα! p.s. .... νταξει εκτος απο υγεια και καμια loli δεν θα με χαλουσε! ΧD
Jan 04 2009 21:09
Photo

Melkor → digitaltracker

Alex, χρονια πολλα αδελφε, χιλιοχρονος, με υγεια. οτι επιθυμεις. και καλη χρονια
Jan 04 2009 20:57
Photo

Raisama → Melkor

thanks, θες να συζητησουμε για κατι;
Jan 04 2009 17:15
Photo

Melkor → Raisama

welcome man, [URL="http://www.anime.gr/forums/naruto/"]naruto[/URL]
Jan 04 2009 16:41