Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

mono → Melkor

as promised... [IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/e99a93f4b24d437bab78df56b7f52ea9.jpg[/IMG]
Ιούν 21 2009 00:53
Φωτογραφία

Melkor → mono

profile view 4000 GE------------TOOOOOOOOOO!!!!!!!!!:burningbe3: [SPOILER] [URL=http://img189.imageshack.us/i/1245432300229.jpg/][IMG]http://img189.imageshack.us/img189/7372/1245432300229.jpg[/IMG][/URL] [/SPOILER]
Ιούν 21 2009 00:38
Φωτογραφία

Melkor → Nighteyes

huhuhu:hehehe:
Ιούν 20 2009 13:26
Φωτογραφία

Nighteyes → Melkor

Τι μου κάνεις βρε Θανάση...:erk: :hahaha: Και το συζητούσαμε πρόσφατα με την mysticismlover. Ούτε βαλτός να ήσουν.:congrats:
Ιούν 20 2009 12:40
Φωτογραφία

Melkor → Nighteyes

thanx Onee-san τις προαλλες το συζητουσαμε μετον Hatake_Kakashi ολα για τα λεφτα...
Ιούν 14 2009 10:00
Φωτογραφία

Nighteyes → Melkor

Δεν ξέρω αν το ξέρεις [URL]http://www.imdb.com/title/tt1277941/[/URL] Επίσης [URL]http://www.dragonmount.com/News/?p=483[/URL] Μετά από καιρό μπήκα να δω τι γίνεται στο site και με το τελευταίο βιβλίο και μαθαίνω ότι θα βγει σε 3 τόμους και σε 2 χρόνια. Ενώ ο Jordan είχε σκοπό να το βγάλει μια και έξω όσο μεγάλο κι αν προέκυπτε γιατί δεν μπορούσε να χωριστεί. Δεν φτάνει που θα το διαβάσουμε γραμμένο επί το πλείστον από άλλον, θα μας βγάλουν και την ψυχή. Τεσπά, όλα στο βωμό του κέρδους.
Ιούν 14 2009 05:27
Φωτογραφία

Nighteyes → Melkor

:hahaha:Φυσικά και όχι. ΟΚ. Καλό διάβασμα.
Ιούν 06 2009 02:56
Φωτογραφία

Melkor → Nighteyes

ε μαααααααα εγω φταιω? ελεος! τεσπα, καλα Onee-san, εχω πεσει στο διαβασμα τωρα, λογω εξεταστικης. θα κανονισουμε καφε μολις τελειωσω.
Ιούν 06 2009 02:47
Φωτογραφία

Nighteyes → Melkor

Πάλι με τον καλό τον λόγο. Παράτα τα αnime...:hahaha: Τι έγινε, καλά είσαι; Ξεκίνησες διάβασμα, υποθέτω.
Ιούν 06 2009 02:43
Φωτογραφία

Melkor → Phantom Duck

[URL="http://danbooru.donmai.us/post/show/463880/aya_-pixiv441971-drumsticks-eyebrows-guitar-guitar"]Hokuto no Kei-ON[/URL]
Ιούν 05 2009 21:07
Φωτογραφία

mono → Melkor

δισκοκτονία εξ αμελείας:hahaha::hahaha::hahaha: Α ρε Θανάση νασαι καλά μέσα στον πόνο μου μεκανες και γέλασα...(Δεν είμαι σπίτι γιαυτό και σου στέλνω vm :P )
Μάι 31 2009 22:10
Φωτογραφία

Melkor → Dante80

αφεντικο, το ξερω οτι σας πανε πιπ@-πωλο στη δουλεια, αλλα βρες μιση ωρα και κανε ενα review για το now and then here and there.
Μάι 31 2009 20:42
Φωτογραφία

MisaYoshiko → Melkor

βαρκα desu:P
Μάι 30 2009 13:52
Φωτογραφία

Melkor → valadorn

hiz mate. ολα καλα thanx :P
Μάι 27 2009 18:50
Φωτογραφία

valadorn → Melkor

hey melkor what's up?Ωραιο avatar!!!:)
Μάι 27 2009 18:29