Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Strange Loop → Kenny
bro it isn't funny...
ηταν η προεκταση του χεριου μου...
Νick is sad:(
Ιούλ 22 2010 08:41
Kenny → Strange Loop
[QUOTE]εσπασα την οθονη απο το iphone [...][/QUOTE]Πανηγυρίζω αυτή τη στιγμή.
Ιούλ 22 2010 03:01
Strange Loop → Anelis
εσπασα την οθονη απο το iphone και δεν την παλευω χωρις τα internet updates μου. λεω να αυτοκτονησω σις...
Ιούλ 20 2010 17:51


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
