Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Μα καλά δε ντρέπεσαι να με βάζεις αυτόν εδώ μποροστά στο προφίλ μου? Όχι ότι θα με κάνει και τίποτα με τόση γρουσουζιά που έχω μόνη μου αλλά μην προκαλούμε και την τύχη μας.
Ιαν 22 2012 11:32
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ωωωω, αναψυχή, ψυχική ανάπλαση!!!! Ωωωωω!!! [IMG]http://www.nooz.gr/image.ashx?fid=506405&v=0&q=80&w=300&h=225[/IMG]
Ιαν 22 2012 11:26
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Βόλτα, αναψυχή. Κυριακάτικα δουλειές? Απαπαπαπα μακρυά από μας! Αύριο πάλι (κι αρχίζει η εξεταστική και θα μας γονατίσει το διάβασμα)
Ιαν 22 2012 11:21
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Κατάρα. Που θα πας; Καφέ ή για δουλειές;
Ιαν 22 2012 11:17
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Nope sorry, συνεχώς κοιτάω το ρολόι του υπολογιστή και δε μπερδεύτηκα.
Ιαν 22 2012 11:16
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Τουλάχιστον σου χάρισα 3'' αγωνίας και φρίκης για τη μπλόφα;
Ιαν 22 2012 11:12
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Xα χα, εδώ πλέον είναι μισή εφόσον είμαστε και μια ώρα μπροστά. Αλλά μην ανησυχείς τη βγάζω, έχω και το word ανοιχτώ, γράφω και ξεχνιέμαι.
Ιαν 22 2012 11:08
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Μιάμιση ώρα μέχρι τις 11 30 λοιπόν. Θα την βγάλεις έτσι στην τσίτα;
Ιαν 22 2012 11:04
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Δεν είναι κάλα ή άσχημα απλώς θα φύγω στις δώδεκα και κάτι και περιμένω να πάει τόσο γιατί σπίτι Κυριακάτικα, τι να κάνω? Βαρεμάρα. Οπότε ε, θα πάει εντεκάμισι, θα αρχίσω να ψάχνω τα ρούχα που θέλω ε, θα πάει δώδεκα θα ετοιμαστώ -γάντια, μπουφάν, κασκόλ απαραίτητα- και θα φύγω. Το θέμα είναι να περάσει αυτή η άτιμη η ώρα και να πάει 11κ30.
Ιαν 22 2012 10:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Γιατί τόσο άσχημα;
Ιαν 22 2012 10:51
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Όταν βαριέσαι και περιμένεις πώς και πώς το ρολόι να δείξει δώδεκα...!
Ιαν 22 2012 10:48
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Προσεκτικά και υπόγεια. Μ' έχει πάρει χαμπάρι κανένας; Απάντησες vm σε σκάρτα 2 λεπτά; Διαφορουμικό ρεκόρ.
Ιαν 22 2012 10:44
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ha. Ha. Ha. Ναι. Και τι εννοείς? Πώς ενεργείς τόσο καιρό? :oo:
Ιαν 22 2012 10:42
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Οκ, θαινκς!!! Τώρα ξέρω πως πρέπει να ενεργώ ακόμα πιο προσεκτικά και υπόγεια γιατί αλλιώς αντί για πληροφορίες θα μαζέψω ουλές.
Ιαν 22 2012 10:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Pffff, ώστε έτσι ε? Καλά, αν είναι αυτό το θέμα ήδη με παρακολουθούν οι κύριοι με τα κουστούμια επειδή είπα κάποτε ότι θέλω να σκοτώσω τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τους εφόσον είναι τόσο άχρηστος. Αλλά νομίζω ότι είμαι περισσότερο S. :kakaka:
Ιαν 22 2012 10:36