Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Trivia Spitting Monster → zennith666
Ναι, καλέ! (Και σοβαρά τώρα, τρέχα να το δεις το βιντεάκι. Είναι λίγο ρίσκο, δεν ξέρω αν θα επιζήσεις χωρίς εγκεφαλικό. Καλή επιτυχία.)
Φεβ 15 2012 00:12
zennith666 → Trivia Spitting Monster
Έχει ότι με την τωρινή νοοτροπία της κοινωνίας μας είσαι σχετικά μικρή για να κάνεις κάτι τόσο σοβαρό ακόμα.Βέβαια ότι θέλει κάνει ο καθένας TBH.Και αντίρρηση από τρίτους δεν χωράει :) .
Φεβ 15 2012 00:09
Trivia Spitting Monster → zennith666
Μήπως είμαι πολύ μικρή για να πιάσω το αστείο;
Φεβ 15 2012 00:08
zennith666 → Anelis
[QUOTE=Anelis;564231]
5. Μισώ θανάσιμα το τάβλι. Μην ρωτάτε, παιδικά τραύματα.[/QUOTE]
Αδυνατώ να φανταστώ τι έπαθες.Μην μου πεις δεν θέλω να ξύσω πλήγες.
Φεβ 15 2012 00:08
zennith666 → Trivia Spitting Monster
Κοίτα θα το πίστευα περισσότερο άμα ήσουν μεγαλύτερη αλλά είσαι 19 χρονών και μου φάνηκε υπερβολικό.Τώρα βέβαια βλακεια μου γιατί δεν είδα το βίντεο και δεν προσαρμόστηκα στην ατμόσφαιρα ΧD
Φεβ 15 2012 00:06
Trivia Spitting Monster → zennith666
Είμαι τόσο σοβαρή όσο και η ίδια η ταινία. Μια εγκυμοσύνη δεν είναι παίξε γέλασε, αγαπητέ.:)
ΟΚ, πλάκα έκανα, μπορείς να βγάλεις άπειρες ατάκες από εκείνο το τόσο δα τρέιλερ, αλλά ξέρεις κάτι; Αυτή ήταν που μου κόλλησε! Πόσο άσχετη με τα πάντα, πόσο κακογραμμένη, πόσο... Πόσο!
Φεβ 14 2012 23:58
zennith666 → Trivia Spitting Monster
[QUOTE=Trivia Spitting Monster;564219]
[SIZE=1]Line of the week: "I'm pregnant"!:hahaha:[/SIZE][/QUOTE]πλακα κάνεις έτσι?
Φεβ 14 2012 23:54
zennith666 → Putin
Υ τελικά κατάλαβα ότι τα σκέτα comedy αδυνατώ να τα παρακολουθήσω. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν αλλά οκ γελάω στην αρχή και μετά φεύγει fast forward γιατί αρχίζς και βαριέμαι.Δεν έχει κάτι που να με κάνει να θέλω να δω την συνέχεια όπως σε action ή romance. Οχι βέβαια ότι πιστεύω πως είναι κακό anime αλλά δεν είναι για εμένα.
Φεβ 12 2012 23:33


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
