Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zennith666 → Erisadesu

Περαστικά και καλή τύχη :) .
Φεβ 16 2012 14:38
Φωτογραφία

zennith666 → Anelis

Eleos
Φεβ 15 2012 00:31
Φωτογραφία

Anelis → zennith666

No worries, τίποτα δεν έπαθα, ήταν το ψέμα. :)
Φεβ 15 2012 00:27
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → zennith666

Ναι, καλέ! (Και σοβαρά τώρα, τρέχα να το δεις το βιντεάκι. Είναι λίγο ρίσκο, δεν ξέρω αν θα επιζήσεις χωρίς εγκεφαλικό. Καλή επιτυχία.)
Φεβ 15 2012 00:12
Φωτογραφία

zennith666 → Trivia Spitting Monster

Έχει ότι με την τωρινή νοοτροπία της κοινωνίας μας είσαι σχετικά μικρή για να κάνεις κάτι τόσο σοβαρό ακόμα.Βέβαια ότι θέλει κάνει ο καθένας TBH.Και αντίρρηση από τρίτους δεν χωράει :) .
Φεβ 15 2012 00:09
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → zennith666

Μήπως είμαι πολύ μικρή για να πιάσω το αστείο;
Φεβ 15 2012 00:08
Φωτογραφία

zennith666 → Anelis

[QUOTE=Anelis;564231] 5. Μισώ θανάσιμα το τάβλι. Μην ρωτάτε, παιδικά τραύματα.[/QUOTE] Αδυνατώ να φανταστώ τι έπαθες.Μην μου πεις δεν θέλω να ξύσω πλήγες.
Φεβ 15 2012 00:08
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → zennith666

Τι σχέση έχει το ότι είμαι 19;
Φεβ 15 2012 00:08
Φωτογραφία

zennith666 → Trivia Spitting Monster

Κοίτα θα το πίστευα περισσότερο άμα ήσουν μεγαλύτερη αλλά είσαι 19 χρονών και μου φάνηκε υπερβολικό.Τώρα βέβαια βλακεια μου γιατί δεν είδα το βίντεο και δεν προσαρμόστηκα στην ατμόσφαιρα ΧD
Φεβ 15 2012 00:06
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → zennith666

Είμαι τόσο σοβαρή όσο και η ίδια η ταινία. Μια εγκυμοσύνη δεν είναι παίξε γέλασε, αγαπητέ.:) ΟΚ, πλάκα έκανα, μπορείς να βγάλεις άπειρες ατάκες από εκείνο το τόσο δα τρέιλερ, αλλά ξέρεις κάτι; Αυτή ήταν που μου κόλλησε! Πόσο άσχετη με τα πάντα, πόσο κακογραμμένη, πόσο... Πόσο!
Φεβ 14 2012 23:58
Φωτογραφία

zennith666 → Trivia Spitting Monster

[QUOTE=Trivia Spitting Monster;564219] [SIZE=1]Line of the week: "I'm pregnant"!:hahaha:[/SIZE][/QUOTE]πλακα κάνεις έτσι?
Φεβ 14 2012 23:54
Φωτογραφία

zennith666 → Putin

Υ τελικά κατάλαβα ότι τα σκέτα comedy αδυνατώ να τα παρακολουθήσω. Δεν είναι ότι δεν μου αρέσουν αλλά οκ γελάω στην αρχή και μετά φεύγει fast forward γιατί αρχίζς και βαριέμαι.Δεν έχει κάτι που να με κάνει να θέλω να δω την συνέχεια όπως σε action ή romance. Οχι βέβαια ότι πιστεύω πως είναι κακό anime αλλά δεν είναι για εμένα.
Φεβ 12 2012 23:33
Φωτογραφία

Putin → zennith666

Droppαρες τους Nichibros μπράβο ρε
Φεβ 12 2012 23:28
Φωτογραφία

zennith666 → TheChoSenOnE

Ασε το βρήκα XD
Φεβ 12 2012 14:18