Community Status Updates
iristella → Wild Monkey
Ναι ρε συ εννοείται. Δεν βλέπεις που δυο φορές έχω κάνει λάθος και έχω αφήσει κενό? Και γενικά τα μη ομοιόμορφα space? Όλα και όλα εγώ το poking μου το κάνω με τον σωστό παραδοσιακό τρόπο.
c/p is for the weak
Mar 31 2011 19:11
D.Dragon → Wild Monkey
Ε ήταν λίγο spoilerish για όσους δεν διαβάζουν το manga και είπα να βάλω και κάτι διαφορετικό.
Mar 31 2011 19:07
Wild Monkey → D.Dragon
Γιατί έβγαλες τη Shirahoshi απ΄το avatar σουυυυυυυυυ??? /rant
Mar 31 2011 19:01
Wild Monkey → iristella
Επειδή είμαι ρομαντικός τύπος πιστεύω πως το τελευταίο μήνυμα το έγραψες όλο με τα χέρια χωρίς να χρησιμοποιήσεις copy-paste :)
Mar 31 2011 18:31
iristella → Wild Monkey
awww so cute
*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*pokes*
Mar 31 2011 18:01
Kρεμμυδοιππότης → Wild Monkey
Doozo yoroshiku! Το berserk ενώνει κόσμο εκτός απο τα πλοκαμοτέρατα που κόβει στα δυο ο Guts!
Mar 31 2011 13:34
Anelis → Wild Monkey
Ξέρω ότι κατά βάθος σε έχουν γοητεύσει τα πλοκάμια από το αβατάρι μου αλλά ντρέπεσαι να το πεις.
Δεν πειράζει άγρια μαϊμού της Πάτρας, και εγώ σε συμπαθώ οπότε δεν παρεξηγώ. :P
Mar 31 2011 11:47
Wild Monkey → Anelis
Δε ξέρω, αλλά πολλές φορές συμβαίνει να συμπαθήσω συγκεκριμένους ανθρώπους σχετικά γρήγορα.
Mar 31 2011 11:13


This status update has reached the maximum number of replies allowed
