Jump to content


Community Status Updates


Photo

mono → Wild Monkey

Και εγώ :P Σε ποιό κλιμάκιο είσαι?
May 03 2011 15:18
Photo

iristella → Wild Monkey

Koινωνική κριτική το λέμε καλό μου όχι χαφιεδιλίκι. xD
May 03 2011 13:12
Photo

Stefi-chan → Wild Monkey

Tehe~~ Οι περισσότεροι στην αρχή δεν πολυενδιαφέρονται, αλλά μετά θέλουν. Οκ, μπορείς να έρθεις να παρακολουθήσεις και θα ψηθείς σιγά σιγά >:3
May 03 2011 02:07
Photo

Kaidou → Wild Monkey

Ποιο εχει μεγαλυτερη φαντασια;:hmmm:Το δικο σου αλλα και παλι μου ειναι αδυνατο να κανω συγκριση αυτων των δυο :).
May 02 2011 21:07
Photo

Wild Monkey → Kaidou

Εμ, αυτό φαίνεται :) Αλλά και πάλι ποιο είναι το ζητούμενο στη συζήτηση μας? :)
May 02 2011 20:43
Photo

Kaidou → Wild Monkey

Οσο και να λεμε οτι το one piece δεν ειναι παιδικο δεν ισχυει.Εχει μια δοση παιδικοτητας αλλα οχι με την εννοια να καθονται τα παιδακια καθε πρωι να βλεπουν Ντορα η μικρη εξερευνητρια,Bob σφουγκαρακης και one piece,αλλα με την εννοια οτι το one piece ειναι γι'αυτους που εχουν μεγαλωσει αλλα στη ψυχη τους ειναι ακομι παιδια.Και αυτο ισχυει για ολα τα anime.Που θελω να καταληξω;Οτι το Lord of the rings ειναι ενα λογοτεχνικο αριστουργιμα,οπως ειπες,που εχει [B]κυριως [/B]ενα πιο μεγαλο ηλικιακα κοινο και ενα πιο σοβαρο υφος.To one piece ειναι πιο χιουμοριστικο και πιο αναλαφρο απο το δευτερο.Το ενα ειναι λογοτεχνημα και το αλλο ενα πολυ καλο manga.Δεν γινεται συγρκιση ως προς το πιο ειναι πιο καλο.Ειναι και τα δυο φοβερα αλλα το καθενα στο δικο του τομεα.Παντως εγω τουλαχιστον Λατρευω το One Piece. :)
May 02 2011 20:37
Photo

Wild Monkey → iristella

Μ-μα.....εγώ δεν είμαι χαφιές....
May 02 2011 19:31
Photo

iristella → Wild Monkey

Έλα μου. Λίγο κοσμάρα τις τελευταίες μέρες οπότε άργησα να απαντήσω. Ώστε έτσι οι Otaku της Πάτρας.....και για πεςςς τι άλλο έμαθες από το Πατρινό μας παράρτημα?
May 02 2011 18:13
Photo

demonicMC → Wild Monkey

Γιατι είναι σαν το τυρι;
May 02 2011 17:14
Photo

demonicMC → Wild Monkey

Μετα απο καποια φαση μουχλιαζουν;
May 02 2011 16:58
Photo

demonicMC → Wild Monkey

kukuku... Το μυστικο είναι όλα να τα βλέπεις σαν πλάκα. Απο εκεί και μετά το σχόλιο θα είναι πάντα εκει και θα σε περιμένει.
May 02 2011 16:34
Photo

demonicMC → Wild Monkey

Προσπαθω οσο μπορω ο καημενος :P. Εσυ; Είσαι δικος μας;
May 02 2011 15:37
Photo

Wild Monkey → Kaidou

Χωράει σύγκριση υπό την έννοια ότι πρόκειται για προιόντα πνευματικής διάνοιας που ανήκουν στο είδος ''φαντασία''. Από τη μία έχουμε ένα κλασσικό λογοτεχνικό αριστούργημα και απ' την άλλη ένα καλογραμμένο shonen manga. Όταν κάποιος λέει ότι είναι αντάξια ε λογικό είναι να μην τον παίρνω στα σοβαρά...
May 02 2011 15:19
Photo

Kaidou → Wild Monkey

Αααααα....Και πως γινεται να συγκρινεις ενα anime με μια ταινια,βιβλιο κ.ο.κ εκτος και αν εχει βγει και σε anime οποτε σορυ ειμαι εντελως ακυρος xD οπως επισης βρισκω εντελως ακυρη τη συγκριση.
May 02 2011 14:40
Photo

Wild Monkey → Kaidou

Τόλκιν βρε συ, ο συγγραφέας του Άρχοντα των δαχτυλιδιών, του Χόμπιτ κτλ :)
May 02 2011 14:05