Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → 8tails
Δεν πειράζει! Παρακαλώ, αλλά ναι είναι! Και μακάρι, να γίνει κάτι καλό και για κανέναν εκεί μέσα!
Feb 10 2012 11:25
8tails → Fallen_Mpougatsa
Απαντω με καθυστερηση, ευχαριστω για το σχολιο περί του αβαταρ μου, είναι γαματο είναι η αληθεια :D Και πιθανη εξελιξη των γεγονοτων του ναρουτο!
Feb 10 2012 00:43
Fallen_Mpougatsa → Fandom
Ρε συ Γιάννη, επειδή βαριέμαι καμιά φορά αν θες να μπούμε για tichu πες με, ε?
Feb 09 2012 21:40
Fallen_Mpougatsa → Aχιλλέας GearSecond
Όσα ξέρεις ξερω! :canthelp: Παρόλα αυτά, όταν πλησιάζει θα μας το πει...αν και καλό θα ήταν να επικοινωνήσεις απευθείας με την [url=http://www.anime.gr/forums/members/laiste.html]διοργανώτρια[/url].
Feb 09 2012 16:30
Fandom → Fallen_Mpougatsa
Για ένα όνομα , για ένα κούτελο ζούμε σε αυτή την κοινωνία .
Feb 09 2012 16:11
Aχιλλέας GearSecond → Fallen_Mpougatsa
τελικά αυτό το art meeting θα γίνει;;;
γιατί δεν βλέπω να χει ανακοινωθεί ούτε μέρα,ούτε μέρος
Feb 09 2012 16:05
Yojimbo → Fallen_Mpougatsa
χαχαχα, είναι mood killer, ναι, δεν διαφωνώ.... περισσότερο ως reality-check το έγραψα.
Feb 09 2012 15:23
Fallen_Mpougatsa → Kai
Ρε συ, τι βρήκα σε ένα προσπέκτους που μας φέρανε από πιτσαρία...? Πάστα oreo. Πρέπει να την πάρουμε όταν έρθεις, αν και ακριβή -3.70-.
Feb 09 2012 15:12
Fallen_Mpougatsa → Yojimbo
:canthelp: Δε διαφωνώ καθόλου, απλώς το βρίσκω λίγο mood killer! :3
Feb 09 2012 14:54
Yojimbo → Fallen_Mpougatsa
Δεν απευθυνόμουν σε εσένα προσωπικά, ούτε κατά του mainstream. Ουσιαστικά μια παρατήρηση ήταν πως αναγκαστικά όλα αυτά τα "αναμένω το τάδε... " [B]/[/B] "Albums most looking forward to in 2012" κλπ αναγκαστικά είναι αναπαραγωγή του mainstream γιατί το mainstream ακούγεται σχεδόν αποκλειστικά έτσι και αλλιώς, δηλαδή δεν μπορεί ο άλλος να αναπαράγει κάτι που δεν γνωρίζει, και σπάνια συμβάλουν σε κάτι ουσιαστικό γιατί όλοι ξέρουν ή αν δεν ξέρουν θα μάθουν αυτά που περιέχουν.
Feb 09 2012 14:40


This status update has reached the maximum number of replies allowed
