Jump to content


Community Status Updates


Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Με διάλειμα για φαί στην επική μας λέσχη εδώ στην Λαμία!!!
Oct 09 2011 14:55
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Δεν είναι ατελείωτες μόνο 4 ώρες παίζω ΟΚ ???? :P!!!
Oct 09 2011 14:54
Photo

Napster → Fallen_Mpougatsa

Το FMA Β. το είχα αρχίσει επειδή λέγανε όλοι ότι είναι και καλά το καλύτερο shonen, anime της χρονιάς κτλ αλλά δεν με πώρωσε. Anw. Απο το Saikano μόνο τα τραγουδάκια και το ending μου άρεσαν. Bleach, ε? To ξέρεις ότι είμαι Bleach-hater ή όχι? xD
Oct 09 2011 14:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές όχι WoW για ώρες ατέλειωτες...
Oct 09 2011 14:53
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Ναι δεν φταίει που είσαι το αρίστερο χέρι φταίει που παίζω WoW κατί ώρες τώρα και έχω κάψει κάθε εγκεφαλικό κύτταρο που έχω !!!
Oct 09 2011 14:51
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

He he, mind rape ε? Συγγνώμη συγγνώμη -ούτε ο mist guardian να ήμουν τόσο πια- αλλά βλέπεις είμαι το ellusive left hand...
Oct 09 2011 14:49
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Huh??Ξέρεις και δεν ξέρεις... τώρα τι είπες ρε Nee-san man μην μου stuckareis τον εγκεφαλο δεν είναι για πολλά πολλά!!!!
Oct 09 2011 14:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Oh. No I don't but now I do!
Oct 09 2011 14:44
Photo

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Γκαστόνε Γκαντέρ από λιμνούπολη you know...!!!!!!!
Oct 09 2011 14:43
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenobi-sensei

Ω, έλα τώρα, ανήθικο...κύριε Παπανδρέου... :D Kι ότι θες, απεργία απεργία. Γιατί την θες? Σπουδάζεις εκεί ακόμα να φανταστώ?
Oct 09 2011 14:39
Photo

Kaidou → Fallen_Mpougatsa

Χαχχααχ,παλι καλα :P
Oct 09 2011 14:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → Napster

Κι αυτό είναι ένας τρόπος αυτοάμυνας εναντίων της βαρεμάρας! Χμ...δεν ξέρω, τρελάθηκα ειλικρινά με το Gankutsuou και θα το βαζα πολύ ψηλά γιατί μου άρεσαν και οι χαρακτήρες του και το Deadman W. αν δεν είχε γίνει έτσι...Αλλά και το FMA μ'άρεσε πολύ. Αρκετά καλό. Και το FM Panic Fumoffu ήταν αρκετά καλό, ειδικά για το είδος του και γι αυτό το έχω πολύ υψηλά στην εκτίμησή μου. Και το Saikano no Kanojo πολύ καλό αν και αρκετά καταθλιπτικό. Α, και φυσικά...το Bleach! xD OK, OK just kidding, just kidding μη με φας! :3 Ο καθένας κάτι έχει σαν ένοχη απόλαυση...
Oct 09 2011 14:13
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kaidou

Όχι εντάξει, εξακριβωμένο ότι δεν έχουμε συγγένεια. :Ρ
Oct 09 2011 14:09
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:3 Α, ωραία! Να το κάνεις αυτό αν ξέρεις και τη γλώσσα/μαθαίνεις. Νομίζω με είχες πει τη μαθαίνεις? Κι εγώ πάντως τη μαθαίνω σιγά σιγά! δε θα ήταν τέλειο να πήγαινα εκεί στην πρεσβεία? Κι εσύ ηλεκτρονικός εκεί, jet! Θα κάνουμε και σετάκι! Ξες, που μένατε παλιά? αθήνα/θεσσαλονίκη. Πού γνωριστήκατε? Μέσω ενός site. Που γνωριστήκατε από κοντά για πρώτη φορά? Στο Tokyo! xD
Oct 09 2011 14:05
Photo

Kaidou → Fallen_Mpougatsa

Οικογενειακο χαρισμα δηλαδη.Εχεις ψαξει το οικογενειακο σου δεντρο,μηπως εχεις καποια συγγενεια με τους κυριους στο link; [url]http://www.pinnokio.gr/2011/01/blog-post_2939.html[/url]
Oct 09 2011 14:02