Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Night Wizard Seal

Για να ξέρεις να μην πας? :Ρ Σκούρα!
Οκτ 09 2011 17:10
Φωτογραφία

Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa

Σε πια κατασκήνωση πήγες στην 1η γυμνασίου; :P
Οκτ 09 2011 17:04
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ααααααα. ΟΚ! ^^ Όποτε μπορείς!
Οκτ 09 2011 17:04
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Xaxa, αυτόν τον μήνα δεν παίζει, αλλά τον επόμενο θα το σκεφτώ.
Οκτ 09 2011 16:58
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenobi-sensei

Ha ha ha! Λες να ακούσουμε για κανένα νέο πρόβλημα υγείας του πρωθυπουργού σε λίγο? Ελπίζω όχι [B]δικό σου[/B].
Οκτ 09 2011 16:55
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → Fallen_Mpougatsa

Μη μιλας εσυ για τετοια εχεις και ιστορια με τα λεγομενα σου....ωχ ωχ ωχ το βλεπω να ερχεται!
Οκτ 09 2011 16:52
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kenobi-sensei

Να μη μπερδετεί η αλυσίδα όμως και πάθεις τίποτα πάλι ε? Να προσέχεις, μην πας να την αλλάξεις εν κινήσει και πέσεις!
Οκτ 09 2011 16:51
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Ha ha ha ha! Τον νίκησα! :kakaka:
Οκτ 09 2011 16:49
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → Fallen_Mpougatsa

Πως εχει γινει ετσι ο κοσμος...αντε να τελειωνω να παω βολτα με το ποδηλατακι μου
Οκτ 09 2011 16:47
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Κοιτα τι ανακάλυψα [url]http://en.akinator.com/#[/url]. Σκέψου όποιόν θες και θα στον βρεί!!
Οκτ 09 2011 16:43
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

^^ Αν έρθεις τελικά -έλα...έλα...έλα :hypno:- πες μου αν είναι να πάμε μαζί!
Οκτ 09 2011 16:41
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Ha ha ha! Σοβαρά? Ε είδες, όλο και κάτι μαθαίνεις...
Οκτ 09 2011 16:39
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ok, cool.
Οκτ 09 2011 16:35
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Τώρα να σου πώ την αλήθεια μάλλον φταίει που δεν έχω πατήσει το πόδι μου πολλές φορές βόρια αλλά την έκφραση δεν την ήξερα.Όλο και κάτι μαθαίνεις καθε μέρα!!!
Οκτ 09 2011 16:34
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

Ε μα τώρα τι? Τζιτζίκια πεταλώνουμε? Το οποίο παρεπιμτόντως θα ήταν κάτι πολύ δύσκολο να γόνεο οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το έχουμε σαν έκφραση του πόσο εύκολα μπορούμε να κάνουμε κάτι! xD
Οκτ 09 2011 16:32