Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → Fallen_Mpougatsa
Σε πια κατασκήνωση πήγες στην 1η γυμνασίου; :P
Οκτ 09 2011 17:04
Kai → Fallen_Mpougatsa
Xaxa, αυτόν τον μήνα δεν παίζει, αλλά τον επόμενο θα το σκεφτώ.
Οκτ 09 2011 16:58
Fallen_Mpougatsa → Kenobi-sensei
Ha ha ha! Λες να ακούσουμε για κανένα νέο πρόβλημα υγείας του πρωθυπουργού σε λίγο? Ελπίζω όχι [B]δικό σου[/B].
Οκτ 09 2011 16:55
Kenobi-sensei → Fallen_Mpougatsa
Μη μιλας εσυ για τετοια εχεις και ιστορια με τα λεγομενα σου....ωχ ωχ ωχ το βλεπω να ερχεται!
Οκτ 09 2011 16:52
Fallen_Mpougatsa → Kenobi-sensei
Να μη μπερδετεί η αλυσίδα όμως και πάθεις τίποτα πάλι ε? Να προσέχεις, μην πας να την αλλάξεις εν κινήσει και πέσεις!
Οκτ 09 2011 16:51
Kenobi-sensei → Fallen_Mpougatsa
Πως εχει γινει ετσι ο κοσμος...αντε να τελειωνω να παω βολτα με το ποδηλατακι μου
Οκτ 09 2011 16:47
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Κοιτα τι ανακάλυψα [url]http://en.akinator.com/#[/url]. Σκέψου όποιόν θες και θα στον βρεί!!
Οκτ 09 2011 16:43
Fallen_Mpougatsa → Kai
^^ Αν έρθεις τελικά -έλα...έλα...έλα :hypno:- πες μου αν είναι να πάμε μαζί!
Οκτ 09 2011 16:41
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Ha ha ha! Σοβαρά? Ε είδες, όλο και κάτι μαθαίνεις...
Οκτ 09 2011 16:39
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Τώρα να σου πώ την αλήθεια μάλλον φταίει που δεν έχω πατήσει το πόδι μου πολλές φορές βόρια αλλά την έκφραση δεν την ήξερα.Όλο και κάτι μαθαίνεις καθε μέρα!!!
Οκτ 09 2011 16:34
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Ε μα τώρα τι? Τζιτζίκια πεταλώνουμε? Το οποίο παρεπιμτόντως θα ήταν κάτι πολύ δύσκολο να γόνεο οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το έχουμε σαν έκφραση του πόσο εύκολα μπορούμε να κάνουμε κάτι! xD
Οκτ 09 2011 16:32


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
